img
img
Toplam 23007 kayıt

İki farklı kurumda çalışan ortaokul matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme durumlarının incelenmesi

Link DOI     Yıldız, A., Baltacı, S. (2018) "İki farklı kurumda çalışan ortaokul matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme durumlarının incelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 1392-1418 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27255"> Yıldız, A., Baltacı, S. (2018) "İki farklı kurumda çalışan ortaokul matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme durumlarının incelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 1392-1418 [TR Dizin] Link DOI     Yıldız, A., Baltacı, S. (2018) "İki farklı kurumda çalışan ortaokul matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme durumlarının incelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 1392-1418 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi

Link DOI     OLPAK, Y.Z., Arıcan, M., Baltacı, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 15 (1) pp. 525-551 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27256"> OLPAK, Y.Z., Arıcan, M., Baltacı, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 15 (1) pp. 525-551 [TR Dizin] Link DOI     OLPAK, Y.Z., Arıcan, M., Baltacı, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 15 (1) pp. 525-551 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

The Role of Dynamic Mathematics Software in the Development of Contextual Learning Environment during Teaching of the Parabola Concept

Link DOI   Baltacı, S., Baki, A. (2018) "The Role of Dynamic Mathematics Software in the Development of Contextual Learning Environment during Teaching of the Parabola Concept", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (31) pp. 1-28 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27257"> Baltacı, S., Baki, A. (2018) "The Role of Dynamic Mathematics Software in the Development of Contextual Learning Environment during Teaching of the Parabola Concept", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (31) pp. 1-28 [TR Dizin] Link DOI   Baltacı, S., Baki, A. (2018) "The Role of Dynamic Mathematics Software in the Development of Contextual Learning Environment during Teaching of the Parabola Concept", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (31) pp. 1-28 [TR Dizin] Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi

Link DOI     Yıldız, A., Baltacı, S. (2017) "Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 1481-1516 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27258"> Yıldız, A., Baltacı, S. (2017) "Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 1481-1516 [TR Dizin] Link DOI     Yıldız, A., Baltacı, S. (2017) "Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 14 (1) pp. 1481-1516 [TR Dizin] Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi

Link DOI     Baltacı, S., Baki, A. (2016) "Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35 (1) pp. 119-139 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27259"> Baltacı, S., Baki, A. (2016) "Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35 (1) pp. 119-139 [TR Dizin] Link DOI     Baltacı, S., Baki, A. (2016) "Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35 (1) pp. 119-139 [TR Dizin] Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Mathematical thinking skills shown by gifted students while solving problems in a computer aided environment

  Baki, A., Yıldız, A., Baltacı, S. (2012) "Mathematical thinking skills shown by gifted students while solving problems in a computer aided environment", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 4 (0) pp. 993-995 [SSCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27260"> Baki, A., Yıldız, A., Baltacı, S. (2012) "Mathematical thinking skills shown by gifted students while solving problems in a computer aided environment", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 4 (0) pp. 993-995 [SSCI]    Baki, A., Yıldız, A., Baltacı, S. (2012) "Mathematical thinking skills shown by gifted students while solving problems in a computer aided environment", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 4 (0) pp. 993-995 [SSCI]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies

Reflections from the Lesson Study for the Development of Techno-Pedagogical Competencies in Teaching Fractal Geometry

Link DOI    Yıldız, A., Baltacı, S. (2017) "Reflections from the Lesson Study for the Development of Techno-Pedagogical Competencies in Teaching Fractal Geometry", European Journal of Educational Research, 6 (1) pp. 41-50 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27261"> Yıldız, A., Baltacı, S. (2017) "Reflections from the Lesson Study for the Development of Techno-Pedagogical Competencies in Teaching Fractal Geometry", European Journal of Educational Research, 6 (1) pp. 41-50 Link DOI    Yıldız, A., Baltacı, S. (2017) "Reflections from the Lesson Study for the Development of Techno-Pedagogical Competencies in Teaching Fractal Geometry", European Journal of Educational Research, 6 (1) pp. 41-50 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Educational Research

Reflection on the Analytic Geometry Courses: The GeoGebra Software and its Effect on Creative Thinking

Link DOI    Yıldız, A., Baltacı, S., Demir, B.K. (2017) "Reflection on the Analytic Geometry Courses: The GeoGebra Software and its Effect on Creative Thinking", Universal Journal of Educational Research, 5 (4) pp. 620-630 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27262"> Yıldız, A., Baltacı, S., Demir, B.K. (2017) "Reflection on the Analytic Geometry Courses: The GeoGebra Software and its Effect on Creative Thinking", Universal Journal of Educational Research, 5 (4) pp. 620-630 Link DOI    Yıldız, A., Baltacı, S., Demir, B.K. (2017) "Reflection on the Analytic Geometry Courses: The GeoGebra Software and its Effect on Creative Thinking", Universal Journal of Educational Research, 5 (4) pp. 620-630 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin YürütülenTasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar

Link DOI     Baltacı, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin YürütülenTasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (0) pp. 70-90 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27263"> Baltacı, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin YürütülenTasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (0) pp. 70-90 [TR Dizin] Link DOI     Baltacı, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin YürütülenTasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (0) pp. 70-90 [TR Dizin] Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Examination of gifted students probability problem solving process in terms of mathematical thinking

Link    Baltacı, S. (2016) "Examination of gifted students probability problem solving process in terms of mathematical thinking", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 4 (4) pp. 18-35 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27264"> Baltacı, S. (2016) "Examination of gifted students probability problem solving process in terms of mathematical thinking", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 4 (4) pp. 18-35 Link    Baltacı, S. (2016) "Examination of gifted students probability problem solving process in terms of mathematical thinking", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 4 (4) pp. 18-35 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)

Reflections from the analytic geometry courses based on contextual teaching and learning through GeoGebra software

Link    Yıldız, A., Baltacı, S. (2016) "Reflections from the analytic geometry courses based on contextual teaching and learning through GeoGebra software", The Online Journal of New Horizons in Education, 6 (4) pp. 155-166 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27265"> Yıldız, A., Baltacı, S. (2016) "Reflections from the analytic geometry courses based on contextual teaching and learning through GeoGebra software", The Online Journal of New Horizons in Education, 6 (4) pp. 155-166 Link    Yıldız, A., Baltacı, S. (2016) "Reflections from the analytic geometry courses based on contextual teaching and learning through GeoGebra software", The Online Journal of New Horizons in Education, 6 (4) pp. 155-166 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi

Link DOI     Yıldız, A., Baltacı, S. (2016) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (0) pp. 91-111 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27266"> Yıldız, A., Baltacı, S. (2016) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (0) pp. 91-111 [TR Dizin] Link DOI     Yıldız, A., Baltacı, S. (2016) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39 (0) pp. 91-111 [TR Dizin] Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders

Link DOI    Baltacı, S., Yıldız, A., Özçakır, B. (2016) "The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders", Journal of Education and Learning, 5 (4) pp. 78-89 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27267"> Baltacı, S., Yıldız, A., Özçakır, B. (2016) "The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders", Journal of Education and Learning, 5 (4) pp. 78-89 Link DOI    Baltacı, S., Yıldız, A., Özçakır, B. (2016) "The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders", Journal of Education and Learning, 5 (4) pp. 78-89 Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Learning

Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri

Link      Baltacı, S., Yıldız, A., Kösa, T. (2015) "Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 6 (3) pp. 483-505 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-27268"> Baltacı, S., Yıldız, A., Kösa, T. (2015) "Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 6 (3) pp. 483-505 [TR Dizin] Link      Baltacı, S., Yıldız, A., Kösa, T. (2015) "Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 6 (3) pp. 483-505 [TR Dizin] Link     
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi

GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software

Link    Baltacı, S., Yıldız, A. (2015) "GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software", Cypriot Journal of Education Sciences, 10 (1) pp. 12-17 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27269"> Baltacı, S., Yıldız, A. (2015) "GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software", Cypriot Journal of Education Sciences, 10 (1) pp. 12-17 Link    Baltacı, S., Yıldız, A. (2015) "GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software", Cypriot Journal of Education Sciences, 10 (1) pp. 12-17 Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Education Sciences

Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems

Link DOI    Baltacı, S., Yıldız, A., Güven, B. (2014) "Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems", Bolema: Boletim de Educação Matemática, 28 (50) pp. 1032-1055 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27270"> Baltacı, S., Yıldız, A., Güven, B. (2014) "Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems", Bolema: Boletim de Educação Matemática, 28 (50) pp. 1032-1055 [SSCI] Link DOI    Baltacı, S., Yıldız, A., Güven, B. (2014) "Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems", Bolema: Boletim de Educação Matemática, 28 (50) pp. 1032-1055 [SSCI] Link DOI   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bolema: Boletim de Educação Matemática

Üstün Yetenekli ve Üstün Yetenekli Olmayan 8 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi

Link     Yıldız, A., Baltacı, S., Kurak, Y., Güven, B. (2012) "Üstün Yetenekli ve Üstün Yetenekli Olmayan 8 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (1) pp. 123-143 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27271"> Yıldız, A., Baltacı, S., Kurak, Y., Güven, B. (2012) "Üstün Yetenekli ve Üstün Yetenekli Olmayan 8 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (1) pp. 123-143 [TR Dizin] Link     Yıldız, A., Baltacı, S., Kurak, Y., Güven, B. (2012) "Üstün Yetenekli ve Üstün Yetenekli Olmayan 8 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (1) pp. 123-143 [TR Dizin] Link    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dinamik Matematik Yazılımı İle Üç Boyutlu Cisim Problemlerini Çözme Süreçleri

Link     Yıldız, A., Baltacı, S., Aktümen, M. (2012) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dinamik Matematik Yazılımı İle Üç Boyutlu Cisim Problemlerini Çözme Süreçleri", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 591-604 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27272"> Yıldız, A., Baltacı, S., Aktümen, M. (2012) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dinamik Matematik Yazılımı İle Üç Boyutlu Cisim Problemlerini Çözme Süreçleri", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 591-604 [TR Dizin] Link     Yıldız, A., Baltacı, S., Aktümen, M. (2012) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dinamik Matematik Yazılımı İle Üç Boyutlu Cisim Problemlerini Çözme Süreçleri", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 591-604 [TR Dizin] Link    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi

Metacognitive Behaviours of the Eighth Grade Gift ed Students in Problem Solving Process

Link     Yıldız, A., Baltacı, S., Güven, B. (2011) "Metacognitive Behaviours of the Eighth Grade Gift ed Students in Problem Solving Process", NEW EDUCATIONAL REVIEW, 26 (4) pp. 248-260 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27273"> Yıldız, A., Baltacı, S., Güven, B. (2011) "Metacognitive Behaviours of the Eighth Grade Gift ed Students in Problem Solving Process", NEW EDUCATIONAL REVIEW, 26 (4) pp. 248-260 Link     Yıldız, A., Baltacı, S., Güven, B. (2011) "Metacognitive Behaviours of the Eighth Grade Gift ed Students in Problem Solving Process", NEW EDUCATIONAL REVIEW, 26 (4) pp. 248-260 Link    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NEW EDUCATIONAL REVIEW

Calculating the surface area of the water in a rolling cylinder and visualization as two and three dimensional by means of GeoGebra

Link DOI    Aktümen, M., Baltacı, S., Yıldız, A. (2011) "Calculating the surface area of the water in a rolling cylinder and visualization as two and three dimensional by means of GeoGebra", International Journal of Computer Applications, 25 (1) pp. 42-46 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27274"> Aktümen, M., Baltacı, S., Yıldız, A. (2011) "Calculating the surface area of the water in a rolling cylinder and visualization as two and three dimensional by means of GeoGebra", International Journal of Computer Applications, 25 (1) pp. 42-46 Link DOI    Aktümen, M., Baltacı, S., Yıldız, A. (2011) "Calculating the surface area of the water in a rolling cylinder and visualization as two and three dimensional by means of GeoGebra", International Journal of Computer Applications, 25 (1) pp. 42-46 Link DOI   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Computer Applications