Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23289 kayıt
Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability
Link
DOI
OLPAK, Y.Z.,
BALTACI, S.
, Arıcan, M. (2018) "
Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability
",
Education and Information Technologies
, 23 (6) pp. 2323-2340
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27250">
OLPAK, Y.Z.,
BALTACI, S.
, Arıcan, M. (2018) "
Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability
",
Education and Information Technologies
, 23 (6) pp. 2323-2340
[SSCI]
Link
DOI
OLPAK, Y.Z.,
BALTACI, S.
, Arıcan, M. (2018) "
Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability
",
Education and Information Technologies
, 23 (6) pp. 2323-2340
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Education and Information Technologies
Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey
DOI
AYTEKİN, C.,
BALTACI, S.
, Yıldız, A. (2018) "
Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey
",
Acda Didactica Napocencia
, 11 (3) pp. 59-78
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27252">
AYTEKİN, C.,
BALTACI, S.
, Yıldız, A. (2018) "
Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey
",
Acda Didactica Napocencia
, 11 (3) pp. 59-78
DOI
AYTEKİN, C.,
BALTACI, S.
, Yıldız, A. (2018) "
Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey
",
Acda Didactica Napocencia
, 11 (3) pp. 59-78
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acda Didactica Napocencia
The impact of teaching geometric locus problems in a computer-assisted environment on the metacognitive awareness of preservice teachers
Link
DOI
BALTACI, S.
(2018) "
The impact of teaching geometric locus problems in a computer-assisted environment on the metacognitive awareness of preservice teachers
",
Acda Didactica Napocensia
, 11 (2) pp. 121-134
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27253">
BALTACI, S.
(2018) "
The impact of teaching geometric locus problems in a computer-assisted environment on the metacognitive awareness of preservice teachers
",
Acda Didactica Napocensia
, 11 (2) pp. 121-134
Link
DOI
BALTACI, S.
(2018) "
The impact of teaching geometric locus problems in a computer-assisted environment on the metacognitive awareness of preservice teachers
",
Acda Didactica Napocensia
, 11 (2) pp. 121-134
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acda Didactica Napocensia
Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Strategies for Solving Geometric Similarity Problems
Link
DOI
Arıcan, M., Köklü, O., Ölmez, İ.B.,
BALTACI, S.
(2018) "
Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Strategies for Solving Geometric Similarity Problems
",
International Journal of Research in Education and Science
, 4 (2) pp. 502-516
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27254">
Arıcan, M., Köklü, O., Ölmez, İ.B.,
BALTACI, S.
(2018) "
Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Strategies for Solving Geometric Similarity Problems
",
International Journal of Research in Education and Science
, 4 (2) pp. 502-516
Link
DOI
Arıcan, M., Köklü, O., Ölmez, İ.B.,
BALTACI, S.
(2018) "
Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Strategies for Solving Geometric Similarity Problems
",
International Journal of Research in Education and Science
, 4 (2) pp. 502-516
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Research in Education and Science
İki farklı kurumda çalışan ortaokul matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme durumlarının incelenmesi
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2018) "
İki farklı kurumda çalışan ortaokul matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme durumlarının incelenmesi
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (1) pp. 1392-1418
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27255">
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2018) "
İki farklı kurumda çalışan ortaokul matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme durumlarının incelenmesi
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (1) pp. 1392-1418
[TR Dizin]
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2018) "
İki farklı kurumda çalışan ortaokul matematik öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme durumlarının incelenmesi
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (1) pp. 1392-1418
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi
Link
DOI
OLPAK, Y.Z., Arıcan, M.,
BALTACI, S.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi
",
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 15 (1) pp. 525-551
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27256">
OLPAK, Y.Z., Arıcan, M.,
BALTACI, S.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi
",
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 15 (1) pp. 525-551
[TR Dizin]
Link
DOI
OLPAK, Y.Z., Arıcan, M.,
BALTACI, S.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi
",
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 15 (1) pp. 525-551
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
The Role of Dynamic Mathematics Software in the Development of Contextual Learning Environment during Teaching of the Parabola Concept
Link
DOI
BALTACI, S.
, Baki, A. (2018) "
The Role of Dynamic Mathematics Software in the Development of Contextual Learning Environment during Teaching of the Parabola Concept
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 1 (31) pp. 1-28
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27257">
BALTACI, S.
, Baki, A. (2018) "
The Role of Dynamic Mathematics Software in the Development of Contextual Learning Environment during Teaching of the Parabola Concept
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 1 (31) pp. 1-28
[TR Dizin]
Link
DOI
BALTACI, S.
, Baki, A. (2018) "
The Role of Dynamic Mathematics Software in the Development of Contextual Learning Environment during Teaching of the Parabola Concept
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 1 (31) pp. 1-28
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2017) "
Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi
",
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 14 (1) pp. 1481-1516
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27258">
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2017) "
Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi
",
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 14 (1) pp. 1481-1516
[TR Dizin]
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2017) "
Bilim Sanat Merkezi Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Geometrik İnşa Problemlerine Bilişsel Seviye Düzeyleri Açısından Ders İmecesi Çalışmalarının Etkisi
",
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 14 (1) pp. 1481-1516
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi
Link
DOI
BALTACI, S.
, Baki, A. (2016) "
Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 35 (1) pp. 119-139
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27259">
BALTACI, S.
, Baki, A. (2016) "
Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 35 (1) pp. 119-139
[TR Dizin]
Link
DOI
BALTACI, S.
, Baki, A. (2016) "
Dinamik Matematik Yazılımının Öteleme ve Dönme Dönüşümlerinin Öğretiminde Kullanılmasının Bağlamsal Öğrenme Boyutundan İncelenmesi
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 35 (1) pp. 119-139
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mathematical thinking skills shown by gifted students while solving problems in a computer aided environment
Baki, A., Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2012) "
Mathematical thinking skills shown by gifted students while solving problems in a computer aided environment
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, 4 (0) pp. 993-995
[SSCI]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27260">
Baki, A., Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2012) "
Mathematical thinking skills shown by gifted students while solving problems in a computer aided environment
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, 4 (0) pp. 993-995
[SSCI]
Baki, A., Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2012) "
Mathematical thinking skills shown by gifted students while solving problems in a computer aided environment
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, 4 (0) pp. 993-995
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
Reflections from the Lesson Study for the Development of Techno-Pedagogical Competencies in Teaching Fractal Geometry
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2017) "
Reflections from the Lesson Study for the Development of Techno-Pedagogical Competencies in Teaching Fractal Geometry
",
European Journal of Educational Research
, 6 (1) pp. 41-50
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27261">
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2017) "
Reflections from the Lesson Study for the Development of Techno-Pedagogical Competencies in Teaching Fractal Geometry
",
European Journal of Educational Research
, 6 (1) pp. 41-50
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2017) "
Reflections from the Lesson Study for the Development of Techno-Pedagogical Competencies in Teaching Fractal Geometry
",
European Journal of Educational Research
, 6 (1) pp. 41-50
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Educational Research
Reflection on the Analytic Geometry Courses: The GeoGebra Software and its Effect on Creative Thinking
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
, Demir, B.K. (2017) "
Reflection on the Analytic Geometry Courses: The GeoGebra Software and its Effect on Creative Thinking
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (4) pp. 620-630
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27262">
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
, Demir, B.K. (2017) "
Reflection on the Analytic Geometry Courses: The GeoGebra Software and its Effect on Creative Thinking
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (4) pp. 620-630
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
, Demir, B.K. (2017) "
Reflection on the Analytic Geometry Courses: The GeoGebra Software and its Effect on Creative Thinking
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (4) pp. 620-630
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin YürütülenTasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar
Link
DOI
BALTACI, S.
, Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin YürütülenTasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 39 (0) pp. 70-90
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27263">
BALTACI, S.
, Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin YürütülenTasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 39 (0) pp. 70-90
[TR Dizin]
Link
DOI
BALTACI, S.
, Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin YürütülenTasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 39 (0) pp. 70-90
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Examination of gifted students probability problem solving process in terms of mathematical thinking
Link
BALTACI, S.
(2016) "
Examination of gifted students probability problem solving process in terms of mathematical thinking
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, 4 (4) pp. 18-35
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27264">
BALTACI, S.
(2016) "
Examination of gifted students probability problem solving process in terms of mathematical thinking
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, 4 (4) pp. 18-35
Link
BALTACI, S.
(2016) "
Examination of gifted students probability problem solving process in terms of mathematical thinking
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, 4 (4) pp. 18-35
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
Reflections from the analytic geometry courses based on contextual teaching and learning through GeoGebra software
Link
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2016) "
Reflections from the analytic geometry courses based on contextual teaching and learning through GeoGebra software
",
The Online Journal of New Horizons in Education
, 6 (4) pp. 155-166
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27265">
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2016) "
Reflections from the analytic geometry courses based on contextual teaching and learning through GeoGebra software
",
The Online Journal of New Horizons in Education
, 6 (4) pp. 155-166
Link
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2016) "
Reflections from the analytic geometry courses based on contextual teaching and learning through GeoGebra software
",
The Online Journal of New Horizons in Education
, 6 (4) pp. 155-166
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2016) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 39 (0) pp. 91-111
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27266">
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2016) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 39 (0) pp. 91-111
[TR Dizin]
Link
DOI
Yıldız, A.,
BALTACI, S.
(2016) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 39 (0) pp. 91-111
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders
Link
DOI
BALTACI, S.
, Yıldız, A., Özçakır, B. (2016) "
The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders
",
Journal of Education and Learning
, 5 (4) pp. 78-89
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27267">
BALTACI, S.
, Yıldız, A., Özçakır, B. (2016) "
The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders
",
Journal of Education and Learning
, 5 (4) pp. 78-89
Link
DOI
BALTACI, S.
, Yıldız, A., Özçakır, B. (2016) "
The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders
",
Journal of Education and Learning
, 5 (4) pp. 78-89
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Learning
Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri
Link
BALTACI, S.
, Yıldız, A., Kösa, T. (2015) "
Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri
",
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 6 (3) pp. 483-505
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27268">
BALTACI, S.
, Yıldız, A., Kösa, T. (2015) "
Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri
",
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 6 (3) pp. 483-505
[TR Dizin]
Link
BALTACI, S.
, Yıldız, A., Kösa, T. (2015) "
Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri
",
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 6 (3) pp. 483-505
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software
Link
BALTACI, S.
, Yıldız, A. (2015) "
GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software
",
Cypriot Journal of Education Sciences
, 10 (1) pp. 12-17
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27269">
BALTACI, S.
, Yıldız, A. (2015) "
GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software
",
Cypriot Journal of Education Sciences
, 10 (1) pp. 12-17
Link
BALTACI, S.
, Yıldız, A. (2015) "
GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software
",
Cypriot Journal of Education Sciences
, 10 (1) pp. 12-17
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cypriot Journal of Education Sciences
Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems
Link
DOI
BALTACI, S.
, Yıldız, A., Güven, B. (2014) "
Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems
",
Bolema: Boletim de Educação Matemática
, 28 (50) pp. 1032-1055
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27270">
BALTACI, S.
, Yıldız, A., Güven, B. (2014) "
Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems
",
Bolema: Boletim de Educação Matemática
, 28 (50) pp. 1032-1055
[SSCI]
Link
DOI
BALTACI, S.
, Yıldız, A., Güven, B. (2014) "
Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems
",
Bolema: Boletim de Educação Matemática
, 28 (50) pp. 1032-1055
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bolema: Boletim de Educação Matemática
«
771
772
773
774
775
776
777
778
779
780
»