img
img
Toplam 23007 kayıt

Yöresel Ürünlerin Ulusal Ve Global Ölçüde Pazarlanabilme Stratejilerinin İrdelenmesi: Kaman Cevizi Örneği

ERDEM, Ö. (2009) "Yöresel Ürünlerin Ulusal Ve Global Ölçüde Pazarlanabilme Stratejilerinin İrdelenmesi: Kaman Cevizi Örneği", 14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Yozgat, Türkiye, (Ekim 2009 ERDEM, Ö. (2009) "Yöresel Ürünlerin Ulusal Ve Global Ölçüde Pazarlanabilme Stratejilerinin İrdelenmesi: Kaman Cevizi Örneği", 14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Yozgat, Türkiye, (Ekim 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ

Investigating the relationship between health-promoting lifestyle behaviors and hopelessness among medical and non-medical students

Link DOI    ÖZGÜR-POLAT, P., Çelik, M. (2021) "Investigating the relationship between health-promoting lifestyle behaviors and hopelessness among medical and non-medical students", Journal of Surgery and Medicine, 5 (5) Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27202"> ÖZGÜR-POLAT, P., Çelik, M. (2021) "Investigating the relationship between health-promoting lifestyle behaviors and hopelessness among medical and non-medical students", Journal of Surgery and Medicine, 5 (5) Link DOI    ÖZGÜR-POLAT, P., Çelik, M. (2021) "Investigating the relationship between health-promoting lifestyle behaviors and hopelessness among medical and non-medical students", Journal of Surgery and Medicine, 5 (5) Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Surgery and Medicine

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Tütün Kullanımı ve Sigara Bırakmaya Yönelik Tutum ve Davranışları

ÇELİK, N., BABAOĞLU, Ü.T., ÖZGÜR-POLAT, P., MACİT, Y. (2022) "Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Tütün Kullanımı ve Sigara Bırakmaya Yönelik Tutum ve Davranışları", 21. Ulusal Aile Hekimliği Kongresi , (pp. 42-43), Ankara, (Ekim 2022 ÇELİK, N., BABAOĞLU, Ü.T., ÖZGÜR-POLAT, P., MACİT, Y. (2022) "Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Tütün Kullanımı ve Sigara Bırakmaya Yönelik Tutum ve Davranışları", 21. Ulusal Aile Hekimliği Kongresi , (pp. 42-43), Ankara, (Ekim 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21. Ulusal Aile Hekimliği Kongresi

e dış ticaret işlemleri yönetimi

  Akgöz, S.S. (2011) "e dış ticaret işlemleri yönetimi", : beta yatınevi,   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27215"> Akgöz, S.S. (2011) "e dış ticaret işlemleri yönetimi", : beta yatınevi,    Akgöz, S.S. (2011) "e dış ticaret işlemleri yönetimi", : beta yatınevi,   
2011 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
beta yatınevi

Determination of the phytochemical contents and pomological properties of chokeberry (Aronia melanocarpa L.) fruit in different harvesting periods

Link DOI       Boyacı, S., Polat, Ş., Kafkas, N.E. (2023) "Determination of the phytochemical contents and pomological properties of chokeberry (Aronia melanocarpa L.) fruit in different harvesting periods", TURKISH JOURNAL OF AGRICULTURE AND FORESTRY, 47 (6) pp. 842-850 [SCI Expanded] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-27216"> Boyacı, S., Polat, Ş., Kafkas, N.E. (2023) "Determination of the phytochemical contents and pomological properties of chokeberry (Aronia melanocarpa L.) fruit in different harvesting periods", TURKISH JOURNAL OF AGRICULTURE AND FORESTRY, 47 (6) pp. 842-850 [SCI Expanded] Link DOI       Boyacı, S., Polat, Ş., Kafkas, N.E. (2023) "Determination of the phytochemical contents and pomological properties of chokeberry (Aronia melanocarpa L.) fruit in different harvesting periods", TURKISH JOURNAL OF AGRICULTURE AND FORESTRY, 47 (6) pp. 842-850 [SCI Expanded] Link DOI      
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH JOURNAL OF AGRICULTURE AND FORESTRY

TOMOGRAFI İLE TANISI KONULAN ÖZEFAGUSTA YABANCI CISIM

Karaca, B., ÇALIŞKAN, H.M., Çelik, B., Kaplan, M., Eroğlu, S. (2019) "TOMOGRAFI İLE TANISI KONULAN ÖZEFAGUSTA YABANCI CISIM", 15. ULUSAL ACİL TIP KONGRESİ 6th INTERCONTINENTAL EMERGENCY MEDICINE CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Nisan 2019 Karaca, B., ÇALIŞKAN, H.M., Çelik, B., Kaplan, M., Eroğlu, S. (2019) "TOMOGRAFI İLE TANISI KONULAN ÖZEFAGUSTA YABANCI CISIM", 15. ULUSAL ACİL TIP KONGRESİ 6th INTERCONTINENTAL EMERGENCY MEDICINE CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. ULUSAL ACİL TIP KONGRESİ 6th INTERCONTINENTAL EMERGENCY MEDICINE CONGRESS

Progression from nasal congestion to mortality Intracranial abscess as a complication of sinusitis

Çelik, B., Eroğlu, S. (2022) "Progression from nasal congestion to mortality Intracranial abscess as a complication of sinusitis", 2nd INTERNATIONAL CONGRESS ON EMERGENCY MEDICINE “ICON-EM” , Antalya, Türkiye, (Kasım 2022 Çelik, B., Eroğlu, S. (2022) "Progression from nasal congestion to mortality Intracranial abscess as a complication of sinusitis", 2nd INTERNATIONAL CONGRESS ON EMERGENCY MEDICINE “ICON-EM” , Antalya, Türkiye, (Kasım 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd INTERNATIONAL CONGRESS ON EMERGENCY MEDICINE “ICON-EM”

Examining the Data Organization and Display Process for the Data Processing Learning Area in Statistics

Link    Altunsaray, D., Baltacı, S. (2023) "Examining the Data Organization and Display Process for the Data Processing Learning Area in Statistics", Technology, Innovation and Special Education Research Journal, 3 (1) pp. 50-72 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27238"> Altunsaray, D., Baltacı, S. (2023) "Examining the Data Organization and Display Process for the Data Processing Learning Area in Statistics", Technology, Innovation and Special Education Research Journal, 3 (1) pp. 50-72 Link    Altunsaray, D., Baltacı, S. (2023) "Examining the Data Organization and Display Process for the Data Processing Learning Area in Statistics", Technology, Innovation and Special Education Research Journal, 3 (1) pp. 50-72 Link   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Technology, Innovation and Special Education Research Journal

Ortaokul öğrencileri için matematik öz yeterlik ve kaygı ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve matematiksel öz benlik algısı ile ilişkisi

Link     KARTAL, B., Baltacı, S., Yıldız, A. (2022) "Ortaokul öğrencileri için matematik öz yeterlik ve kaygı ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve matematiksel öz benlik algısı ile ilişkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2471-2522 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27239"> KARTAL, B., Baltacı, S., Yıldız, A. (2022) "Ortaokul öğrencileri için matematik öz yeterlik ve kaygı ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve matematiksel öz benlik algısı ile ilişkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2471-2522 Link     KARTAL, B., Baltacı, S., Yıldız, A. (2022) "Ortaokul öğrencileri için matematik öz yeterlik ve kaygı ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve matematiksel öz benlik algısı ile ilişkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 2471-2522 Link    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link DOI     Baltacı, S., Bütüner, S.Ö., Çalışkan, E. (2022) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (0) pp. 472-508 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27240"> Baltacı, S., Bütüner, S.Ö., Çalışkan, E. (2022) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (0) pp. 472-508 Link DOI     Baltacı, S., Bütüner, S.Ö., Çalışkan, E. (2022) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (0) pp. 472-508 Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının problem kurma etkinlikleri ile olasılığa yönelik bilgilerinin incelenmesi

Link     Yıldız, A., Baltacı, S. (2015) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının problem kurma etkinlikleri ile olasılığa yönelik bilgilerinin incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 16 (1) pp. 201-213 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27241"> Yıldız, A., Baltacı, S. (2015) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının problem kurma etkinlikleri ile olasılığa yönelik bilgilerinin incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 16 (1) pp. 201-213 Link     Yıldız, A., Baltacı, S. (2015) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının problem kurma etkinlikleri ile olasılığa yönelik bilgilerinin incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 16 (1) pp. 201-213 Link    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

Matematik öğretmen adaylarının GeoGebra yazılımı yardımıyla analitik geometrideki bir konuyu öğrenme süreçleri

Link     Baltacı, S., Yıldız, A. (2015) "Matematik öğretmen adaylarının GeoGebra yazılımı yardımıyla analitik geometrideki bir konuyu öğrenme süreçleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 16 (3) pp. 295-312 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27242"> Baltacı, S., Yıldız, A. (2015) "Matematik öğretmen adaylarının GeoGebra yazılımı yardımıyla analitik geometrideki bir konuyu öğrenme süreçleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 16 (3) pp. 295-312 Link     Baltacı, S., Yıldız, A. (2015) "Matematik öğretmen adaylarının GeoGebra yazılımı yardımıyla analitik geometrideki bir konuyu öğrenme süreçleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 16 (3) pp. 295-312 Link    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’xxnin Geliştirilmesi (MEVBÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Link     AYTEKİN, C., Baltacı, S., ALTUNKAYA, B., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’xxnin Geliştirilmesi (MEVBÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 17 (3) pp. 397-411 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27243"> AYTEKİN, C., Baltacı, S., ALTUNKAYA, B., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’xxnin Geliştirilmesi (MEVBÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 17 (3) pp. 397-411 Link     AYTEKİN, C., Baltacı, S., ALTUNKAYA, B., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’xxnin Geliştirilmesi (MEVBÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 17 (3) pp. 397-411 Link    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

Bağlamsal öğrenme ortamı oluşturmada GeoGebra yazılımının rolü: Elips Örneği

Link     Baltacı, S., Baki, A. (2017) "Bağlamsal öğrenme ortamı oluşturmada GeoGebra yazılımının rolü: Elips Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (1) pp. 429-449 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27244"> Baltacı, S., Baki, A. (2017) "Bağlamsal öğrenme ortamı oluşturmada GeoGebra yazılımının rolü: Elips Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (1) pp. 429-449 Link     Baltacı, S., Baki, A. (2017) "Bağlamsal öğrenme ortamı oluşturmada GeoGebra yazılımının rolü: Elips Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (1) pp. 429-449 Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

Geometrik yer problemlerinin yazılım destekli çözümleri esnasında Tahmin et-Gözle-Açıkla (TGA) stratejisinin kullanılımı

Link DOI     Baltacı, S., Yıldız, A. (2018) "Geometrik yer problemlerinin yazılım destekli çözümleri esnasında Tahmin et-Gözle-Açıkla (TGA) stratejisinin kullanılımı", Kırşehir Ahİ Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 1873-1890 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27245"> Baltacı, S., Yıldız, A. (2018) "Geometrik yer problemlerinin yazılım destekli çözümleri esnasında Tahmin et-Gözle-Açıkla (TGA) stratejisinin kullanılımı", Kırşehir Ahİ Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 1873-1890 Link DOI     Baltacı, S., Yıldız, A. (2018) "Geometrik yer problemlerinin yazılım destekli çözümleri esnasında Tahmin et-Gözle-Açıkla (TGA) stratejisinin kullanılımı", Kırşehir Ahİ Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 1873-1890 Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Ahİ Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Peer Instruction on Conceptual and Operational Approaches Preferred in Problem Solutions.

Link DOI    Yıldız, A., OLPAK, Y.Z., Baltacı, S. (2019) "The Effect of Peer Instruction on Conceptual and Operational Approaches Preferred in Problem Solutions.", Journal of International Cooperation and Development, 2 (1) pp. 27-33 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27247"> Yıldız, A., OLPAK, Y.Z., Baltacı, S. (2019) "The Effect of Peer Instruction on Conceptual and Operational Approaches Preferred in Problem Solutions.", Journal of International Cooperation and Development, 2 (1) pp. 27-33 Link DOI    Yıldız, A., OLPAK, Y.Z., Baltacı, S. (2019) "The Effect of Peer Instruction on Conceptual and Operational Approaches Preferred in Problem Solutions.", Journal of International Cooperation and Development, 2 (1) pp. 27-33 Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of International Cooperation and Development

Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability

Link DOI    OLPAK, Y.Z., Baltacı, S., Arıcan, M. (2018) "Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability", Education and Information Technologies, 23 (6) pp. 2323-2340 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27250"> OLPAK, Y.Z., Baltacı, S., Arıcan, M. (2018) "Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability", Education and Information Technologies, 23 (6) pp. 2323-2340 [SSCI] Link DOI    OLPAK, Y.Z., Baltacı, S., Arıcan, M. (2018) "Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability", Education and Information Technologies, 23 (6) pp. 2323-2340 [SSCI] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Education and Information Technologies

Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey

DOI    AYTEKİN, C., Baltacı, S., Yıldız, A. (2018) "Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey", Acda Didactica Napocencia, 11 (3) pp. 59-78 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27252"> AYTEKİN, C., Baltacı, S., Yıldız, A. (2018) "Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey", Acda Didactica Napocencia, 11 (3) pp. 59-78 DOI    AYTEKİN, C., Baltacı, S., Yıldız, A. (2018) "Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey", Acda Didactica Napocencia, 11 (3) pp. 59-78 DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acda Didactica Napocencia

The impact of teaching geometric locus problems in a computer-assisted environment on the metacognitive awareness of preservice teachers

Link DOI    Baltacı, S. (2018) "The impact of teaching geometric locus problems in a computer-assisted environment on the metacognitive awareness of preservice teachers", Acda Didactica Napocensia, 11 (2) pp. 121-134 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27253"> Baltacı, S. (2018) "The impact of teaching geometric locus problems in a computer-assisted environment on the metacognitive awareness of preservice teachers", Acda Didactica Napocensia, 11 (2) pp. 121-134 Link DOI    Baltacı, S. (2018) "The impact of teaching geometric locus problems in a computer-assisted environment on the metacognitive awareness of preservice teachers", Acda Didactica Napocensia, 11 (2) pp. 121-134 Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acda Didactica Napocensia

Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Strategies for Solving Geometric Similarity Problems

Link DOI    Arıcan, M., Köklü, O., Ölmez, İ.B., Baltacı, S. (2018) "Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Strategies for Solving Geometric Similarity Problems", International Journal of Research in Education and Science, 4 (2) pp. 502-516 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27254"> Arıcan, M., Köklü, O., Ölmez, İ.B., Baltacı, S. (2018) "Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Strategies for Solving Geometric Similarity Problems", International Journal of Research in Education and Science, 4 (2) pp. 502-516 Link DOI    Arıcan, M., Köklü, O., Ölmez, İ.B., Baltacı, S. (2018) "Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Strategies for Solving Geometric Similarity Problems", International Journal of Research in Education and Science, 4 (2) pp. 502-516 Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Research in Education and Science