img
img
Toplam 23391 kayıt

Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

  Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26912"> Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016  Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi

  Başarmak, U., Sırakaya, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 1014-1021), Rize, (Mayıs 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26913"> Başarmak, U., Sırakaya, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 1014-1021), Rize, (Mayıs 2016  Başarmak, U., Sırakaya, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 1014-1021), Rize, (Mayıs 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması

  Sırakaya, M. (2017) "Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 175-176), Malatya, (Ağustos 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26918"> Sırakaya, M. (2017) "Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 175-176), Malatya, (Ağustos 2017  Sırakaya, M. (2017) "Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 175-176), Malatya, (Ağustos 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer Instructional Technologies Symposium

Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri

  Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2016) "Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 38), Elazığ, (Aralık 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26919"> Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2016) "Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 38), Elazığ, (Aralık 2016  Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2016) "Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 38), Elazığ, (Aralık 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Ters Yüz Sınıf Modelinde Denetim Odağının Öğrencilerin Başarısı Üzerine Etkisi

Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M. (2016) "Ters Yüz Sınıf Modelinde Denetim Odağının Öğrencilerin Başarısı Üzerine Etkisi", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 39), Elazığ, (Aralık 2016 Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M. (2016) "Ters Yüz Sınıf Modelinde Denetim Odağının Öğrencilerin Başarısı Üzerine Etkisi", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 39), Elazığ, (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Trends in Educational Augmented Reality Studies

Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Trends in Educational Augmented Reality Studies", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Samsun, (Kasım 2016 Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Trends in Educational Augmented Reality Studies", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Samsun, (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference

Robotik eğitimine yönelik öğrenci görüşleri

  Sırakaya, M. (2018) "Robotik eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26922"> Sırakaya, M. (2018) "Robotik eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018  Sırakaya, M. (2018) "Robotik eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Problemli İnternet Kullanımıyla Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Baltacı, Ö., Sırakaya, M., Cansız, C. (2017) "Problemli İnternet Kullanımıyla Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", II. International Academic Research Congress , (pp. 291), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017 Baltacı, Ö., Sırakaya, M., Cansız, C. (2017) "Problemli İnternet Kullanımıyla Mutluluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", II. International Academic Research Congress , (pp. 291), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Academic Research Congress

Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi

Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D., Çakmak, E.K. (2013) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 28), Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013 Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D., Çakmak, E.K. (2013) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 28), Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2013) "Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013 Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2013) "Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Lise Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı ile Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Şahin, C., Sırakaya, M. (2016) "Lise Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı ile Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 134-141), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016 Şahin, C., Sırakaya, M. (2016) "Lise Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı ile Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 134-141), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi

Does PAP treatment have a protective role on OSAS patients from COVID-19 pneumonia?

DOI   Çiftçi, B., İntepe, Y.S., Çiftçi, T.U., Şahin, E., Öztürk, M.M., Özkan, S. (2022) "Does PAP treatment have a protective role on OSAS patients from COVID-19 pneumonia?", Elsevier BV, 100 (0) pp. 247-250 [SCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26934"> Çiftçi, B., İntepe, Y.S., Çiftçi, T.U., Şahin, E., Öztürk, M.M., Özkan, S. (2022) "Does PAP treatment have a protective role on OSAS patients from COVID-19 pneumonia?", Elsevier BV, 100 (0) pp. 247-250 [SCI] DOI   Çiftçi, B., İntepe, Y.S., Çiftçi, T.U., Şahin, E., Öztürk, M.M., Özkan, S. (2022) "Does PAP treatment have a protective role on OSAS patients from COVID-19 pneumonia?", Elsevier BV, 100 (0) pp. 247-250 [SCI] DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elsevier BV

Factors affecting CPAP compliance in patients with obstructive sleep apnea

DOI   Şahin, E., Cengiz, C., Dağıstan, H., İntepe, Y.S., Öztürk, M.M., Can, İ.H., Çiftçi, B. (2021) "Factors affecting CPAP compliance in patients with obstructive sleep apnea", Journal of Surgery and Medicine, 5 (4) pp. 340-343 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26935"> Şahin, E., Cengiz, C., Dağıstan, H., İntepe, Y.S., Öztürk, M.M., Can, İ.H., Çiftçi, B. (2021) "Factors affecting CPAP compliance in patients with obstructive sleep apnea", Journal of Surgery and Medicine, 5 (4) pp. 340-343 DOI   Şahin, E., Cengiz, C., Dağıstan, H., İntepe, Y.S., Öztürk, M.M., Can, İ.H., Çiftçi, B. (2021) "Factors affecting CPAP compliance in patients with obstructive sleep apnea", Journal of Surgery and Medicine, 5 (4) pp. 340-343 DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Surgery and Medicine

Bir üniversite hastanesinde yapılan beyaz kod başvurularının değerlendirilmesi

Polat, M.F., Ekim, M., Ekim, H., Gürol, A., Öztürk, M.M. (2022) "Bir üniversite hastanesinde yapılan beyaz kod başvurularının değerlendirilmesi", 16. Uluslararası Anadolu Adli Bilimler Kongresi 3- 5 Haziran 2022, Erzurum , (pp. 477-479), Erzurum, Türkiye, (Aralık 2022 Polat, M.F., Ekim, M., Ekim, H., Gürol, A., Öztürk, M.M. (2022) "Bir üniversite hastanesinde yapılan beyaz kod başvurularının değerlendirilmesi", 16. Uluslararası Anadolu Adli Bilimler Kongresi 3- 5 Haziran 2022, Erzurum , (pp. 477-479), Erzurum, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Uluslararası Anadolu Adli Bilimler Kongresi 3- 5 Haziran 2022, Erzurum

Yaşlı istismarı ve ihmal durumu

Öztürk, M.M., Polat, M.F., Polat, S. (2022) "Yaşlı istismarı ve ihmal durumu", 6. Uluslararası adli hemşirelik kongresi , (pp. 1-2), Erzurum, Türkiye, (Mayıs 2022 Öztürk, M.M., Polat, M.F., Polat, S. (2022) "Yaşlı istismarı ve ihmal durumu", 6. Uluslararası adli hemşirelik kongresi , (pp. 1-2), Erzurum, Türkiye, (Mayıs 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası adli hemşirelik kongresi

BİLİMSEL HİKÂYELERLE DESTEKLENEN FEN ÖĞRETİMİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

DOI     Alptekin, İ., Demirci, G.M.P. (2022) "BİLİMSEL HİKÂYELERLE DESTEKLENEN FEN ÖĞRETİMİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 1040-1060 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-26938"> Alptekin, İ., Demirci, G.M.P. (2022) "BİLİMSEL HİKÂYELERLE DESTEKLENEN FEN ÖĞRETİMİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 1040-1060 [TR Dizin] DOI     Alptekin, İ., Demirci, G.M.P. (2022) "BİLİMSEL HİKÂYELERLE DESTEKLENEN FEN ÖĞRETİMİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 1040-1060 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel İlkyardım Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

Link DOI    Demirci-Güler, M.P., Alptekin, İ. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel İlkyardım Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,, 22 (1) pp. 299-231 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26939"> Demirci-Güler, M.P., Alptekin, İ. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel İlkyardım Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,, 22 (1) pp. 299-231 [TR Dizin] Link DOI    Demirci-Güler, M.P., Alptekin, İ. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel İlkyardım Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,, 22 (1) pp. 299-231 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,

Study of Developing Stereotyped Thoughts Scale Toward Science Courses

Link DOI     Irmak, B., Demirci-Güler, M.P. (2021) "Study of Developing Stereotyped Thoughts Scale Toward Science Courses", International Journal of Modern Education Studies, 5 (2) pp. 445-467 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-26940"> Irmak, B., Demirci-Güler, M.P. (2021) "Study of Developing Stereotyped Thoughts Scale Toward Science Courses", International Journal of Modern Education Studies, 5 (2) pp. 445-467 Link DOI     Irmak, B., Demirci-Güler, M.P. (2021) "Study of Developing Stereotyped Thoughts Scale Toward Science Courses", International Journal of Modern Education Studies, 5 (2) pp. 445-467 Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Modern Education Studies

Stereotyped Thoughts of Teacher Candidates Towards Science Courses: Sample of Turkey

Link    Demirci-Güler, M.P., Irmak, B. (2021) "Stereotyped Thoughts of Teacher Candidates Towards Science Courses: Sample of Turkey", International Technology and Education Journal, 5 (2) pp. 1-12 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26941"> Demirci-Güler, M.P., Irmak, B. (2021) "Stereotyped Thoughts of Teacher Candidates Towards Science Courses: Sample of Turkey", International Technology and Education Journal, 5 (2) pp. 1-12 Link    Demirci-Güler, M.P., Irmak, B. (2021) "Stereotyped Thoughts of Teacher Candidates Towards Science Courses: Sample of Turkey", International Technology and Education Journal, 5 (2) pp. 1-12 Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Technology and Education Journal

The Science Course-Focused Responsibility Scale Towards Primary School Students’: Study of the

DOI   Açıkgöz, S.N., Demirci, G.M.P. (2021) "The Science Course-Focused Responsibility Scale Towards Primary School Students’: Study of the", Education Quarterly Reviews, 4 (0) pp. 637-650 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26942"> Açıkgöz, S.N., Demirci, G.M.P. (2021) "The Science Course-Focused Responsibility Scale Towards Primary School Students’: Study of the", Education Quarterly Reviews, 4 (0) pp. 637-650 DOI   Açıkgöz, S.N., Demirci, G.M.P. (2021) "The Science Course-Focused Responsibility Scale Towards Primary School Students’: Study of the", Education Quarterly Reviews, 4 (0) pp. 637-650 DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Education Quarterly Reviews