img
img
Toplam 23007 kayıt

Kodlama eğitimine yönelik öğrenci görüşleri

Link DOI     SIRAKAYA, M. (2018) "Kodlama eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (2) pp. 79-90 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-26888"> SIRAKAYA, M. (2018) "Kodlama eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (2) pp. 79-90 [TR Dizin] Link DOI     SIRAKAYA, M. (2018) "Kodlama eğitimine yönelik öğrenci görüşleri", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (2) pp. 79-90 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Link DOI       SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1085-1114 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-26889"> SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1085-1114 [TR Dizin] Link DOI       SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1085-1114 [TR Dizin] Link DOI      
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Artırılmış gerçekliğin uygulamalı eğitimde kullanımı: Anakart montajı

Link      SIRAKAYA, M. (2016) "Artırılmış gerçekliğin uygulamalı eğitimde kullanımı: Anakart montajı", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 301-316 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-26890"> SIRAKAYA, M. (2016) "Artırılmış gerçekliğin uygulamalı eğitimde kullanımı: Anakart montajı", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 301-316 [TR Dizin] Link      SIRAKAYA, M. (2016) "Artırılmış gerçekliğin uygulamalı eğitimde kullanımı: Anakart montajı", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 301-316 [TR Dizin] Link     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin belirlenmesi

Link      SIRAKAYA, M., Çakır, H. (2014) "Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin belirlenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 191-206 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-26891"> SIRAKAYA, M., Çakır, H. (2014) "Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin belirlenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 191-206 [TR Dizin] Link      SIRAKAYA, M., Çakır, H. (2014) "Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin belirlenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 191-206 [TR Dizin] Link     
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi

Link     SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2013) "Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 28 (1) pp. 356-368 [SSCI] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-26892"> SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2013) "Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 28 (1) pp. 356-368 [SSCI] Link     SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2013) "Öğretmen adaylarının problemli internet kullanımlarının incelenmesi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 28 (1) pp. 356-368 [SSCI] Link    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education

Öğretmenlerin Oyunlaştırma Hakkındaki Görüşleri

ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Öğretmenlerin Oyunlaştırma Hakkındaki Görüşleri", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 257-262), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022 ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Öğretmenlerin Oyunlaştırma Hakkındaki Görüşleri", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 257-262), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Educational Technology Conference

Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 559-567), Burdur, Türkiye, (Aralık 2022 ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 559-567), Burdur, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi

Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeylerine Etkisi

SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2022) "Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeylerine Etkisi", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 14-19), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022 SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2022) "Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeylerine Etkisi", İnternational Educational Technology Conference , (pp. 14-19), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Educational Technology Conference

Eğitim Ortamlarında Oyunlaştırma Ve Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması

ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Eğitim Ortamlarında Oyunlaştırma Ve Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 568-573), Burdur, (Aralık 2022 ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2022) "Eğitim Ortamlarında Oyunlaştırma Ve Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması", 6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi , (pp. 568-573), Burdur, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi

Oyunlaştırma Konusunda Yapılan Çalışmalardaki Eğilimler

ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2019) "Oyunlaştırma Konusunda Yapılan Çalışmalardaki Eğilimler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 585-593), (Aralık 2019 ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2019) "Oyunlaştırma Konusunda Yapılan Çalışmalardaki Eğilimler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 585-593), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Deneyimleri: Öğretmenler ve Öğrenciler Ne Düşünüyor?

SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2019) "Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Deneyimleri: Öğretmenler ve Öğrenciler Ne Düşünüyor?", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 381-390), (Aralık 2019 SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2019) "Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Deneyimleri: Öğretmenler ve Öğrenciler Ne Düşünüyor?", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 381-390), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Eğitim Uygulamaları İçin Yeni Fırsat Bulut Bilişim

   SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2014) "Eğitim Uygulamaları İçin Yeni Fırsat Bulut Bilişim", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 356-363), Konya, Türkiye, (Mart 2014  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26907"> SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2014) "Eğitim Uygulamaları İçin Yeni Fırsat Bulut Bilişim", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 356-363), Konya, Türkiye, (Mart 2014   SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2014) "Eğitim Uygulamaları İçin Yeni Fırsat Bulut Bilişim", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 356-363), Konya, Türkiye, (Mart 2014  
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu

Edmodo Eğitsel Sosyal Ağ Sitesi

  SIRAKAYA, M. (2015) "Edmodo Eğitsel Sosyal Ağ Sitesi", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 165-169), Edirne, (Ekim 2015 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26908"> SIRAKAYA, M. (2015) "Edmodo Eğitsel Sosyal Ağ Sitesi", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 165-169), Edirne, (Ekim 2015  SIRAKAYA, M. (2015) "Edmodo Eğitsel Sosyal Ağ Sitesi", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 165-169), Edirne, (Ekim 2015 
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium

Öğretmen Adaylarının Edmodo Hakkındaki Görüşleri

    SIRAKAYA, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Edmodo Hakkındaki Görüşleri", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 170-174), Edirne, (Ekim 2015   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26909"> SIRAKAYA, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Edmodo Hakkındaki Görüşleri", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 170-174), Edirne, (Ekim 2015    SIRAKAYA, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Edmodo Hakkındaki Görüşleri", 8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , (pp. 170-174), Edirne, (Ekim 2015   
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Computer InstructionalTechnologies Symposium

Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables

     SIRAKAYA, M., BAŞARMAK, U., BALTACI, Ö. (2015) "Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables", International Conference on New Horizons in Education 2014 , (pp. 3094-3101), Paris, Fransa, (Ocak 2015    " data-bs-content-id="YazarBilgi-26910"> SIRAKAYA, M., BAŞARMAK, U., BALTACI, Ö. (2015) "Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables", International Conference on New Horizons in Education 2014 , (pp. 3094-3101), Paris, Fransa, (Ocak 2015     SIRAKAYA, M., BAŞARMAK, U., BALTACI, Ö. (2015) "Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables", International Conference on New Horizons in Education 2014 , (pp. 3094-3101), Paris, Fransa, (Ocak 2015    
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, INTE 2014

Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı

   SIRAKAYA, M. (2016) "Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26911"> SIRAKAYA, M. (2016) "Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016   SIRAKAYA, M. (2016) "Eğitim Ortamlarında Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımı", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016  
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

  SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26912"> SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016  SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Karşı Olan Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, (Mayıs 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi

  BAŞARMAK, U., SIRAKAYA, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 1014-1021), Rize, (Mayıs 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26913"> BAŞARMAK, U., SIRAKAYA, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 1014-1021), Rize, (Mayıs 2016  BAŞARMAK, U., SIRAKAYA, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 1014-1021), Rize, (Mayıs 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması

  SIRAKAYA, M. (2017) "Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 175-176), Malatya, (Ağustos 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26918"> SIRAKAYA, M. (2017) "Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 175-176), Malatya, (Ağustos 2017  SIRAKAYA, M. (2017) "Çocuklara Kodlama Öğretiminde Kullanılabilecek Blok Temelli Ortamların Karşılaştırılması", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 175-176), Malatya, (Ağustos 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer Instructional Technologies Symposium

Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri

  SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2016) "Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 38), Elazığ, (Aralık 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26919"> SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2016) "Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 38), Elazığ, (Aralık 2016  SIRAKAYA, M., Çakmak, E.K. (2016) "Fen Eğitiminde Artırtılmış Gerçeklik Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri", IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 38), Elazığ, (Aralık 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium