img
img
Toplam 23257 kayıt

İSLAM KÜLTÜR TARİHİNDE MEVLİD GELENEĞİ ÜZERİNE

ŞEMŞEK, V. (2022) "İSLAM KÜLTÜR TARİHİNDE MEVLİD GELENEĞİ ÜZERİNE", 4. ULUSLARARASI PALANDOKEN BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ 28-29 NİSAN 2022 ERZURUM / TÜRKİYE , Erzurum, Türkiye, (Mayıs 2022 ŞEMŞEK, V. (2022) "İSLAM KÜLTÜR TARİHİNDE MEVLİD GELENEĞİ ÜZERİNE", 4. ULUSLARARASI PALANDOKEN BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ 28-29 NİSAN 2022 ERZURUM / TÜRKİYE , Erzurum, Türkiye, (Mayıs 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ULUSLARARASI PALANDOKEN BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ 28-29 NİSAN 2022 ERZURUM / TÜRKİYE

YOLOv4 and Tiny YOLOv4 Based Forage Crop Detection with an Artificial Intelligence Board

Link DOI      Beyaz, A., GÜL, V. (2023) "YOLOv4 and Tiny YOLOv4 Based Forage Crop Detection with an Artificial Intelligence Board", Brazilian Archives of Biology and Technology, 66 (0) pp. 1-15 [SCI Expanded] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-24978"> Beyaz, A., GÜL, V. (2023) "YOLOv4 and Tiny YOLOv4 Based Forage Crop Detection with an Artificial Intelligence Board", Brazilian Archives of Biology and Technology, 66 (0) pp. 1-15 [SCI Expanded] Link DOI      Beyaz, A., GÜL, V. (2023) "YOLOv4 and Tiny YOLOv4 Based Forage Crop Detection with an Artificial Intelligence Board", Brazilian Archives of Biology and Technology, 66 (0) pp. 1-15 [SCI Expanded] Link DOI     
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Brazilian Archives of Biology and Technology

Determination of Low-Cost Arduino Based Light Intensity Sensors Effectiveness for Agricultural Applications

DOI      Beyaz, A., GÜL, V. (2022) "Determination of Low-Cost Arduino Based Light Intensity Sensors Effectiveness for Agricultural Applications", Brazilian Archives of Biology and Technology, 65 (0) pp. 1-14 [SCI Expanded] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-24979"> Beyaz, A., GÜL, V. (2022) "Determination of Low-Cost Arduino Based Light Intensity Sensors Effectiveness for Agricultural Applications", Brazilian Archives of Biology and Technology, 65 (0) pp. 1-14 [SCI Expanded] DOI      Beyaz, A., GÜL, V. (2022) "Determination of Low-Cost Arduino Based Light Intensity Sensors Effectiveness for Agricultural Applications", Brazilian Archives of Biology and Technology, 65 (0) pp. 1-14 [SCI Expanded] DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Brazilian Archives of Biology and Technology

Tüketicilerin Zihninde Yer Edinen Reklam Müzikleri: Vernel Reklamlarına Yönelik Örnek Olay İncelemesi

DOI     GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketicilerin Zihninde Yer Edinen Reklam Müzikleri: Vernel Reklamlarına Yönelik Örnek Olay İncelemesi", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (65) pp. 18-35 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24985"> GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketicilerin Zihninde Yer Edinen Reklam Müzikleri: Vernel Reklamlarına Yönelik Örnek Olay İncelemesi", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (65) pp. 18-35 [TR Dizin] DOI     GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketicilerin Zihninde Yer Edinen Reklam Müzikleri: Vernel Reklamlarına Yönelik Örnek Olay İncelemesi", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (65) pp. 18-35 [TR Dizin] DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi

Minority Stress of Workers as Internal Customers: A Case Study in Turkey

Link DOI    Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2023) "Minority Stress of Workers as Internal Customers: A Case Study in Turkey", Athens Journal of Business & Economics, 9 (1) pp. 109-130 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24986"> Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2023) "Minority Stress of Workers as Internal Customers: A Case Study in Turkey", Athens Journal of Business & Economics, 9 (1) pp. 109-130 Link DOI    Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2023) "Minority Stress of Workers as Internal Customers: A Case Study in Turkey", Athens Journal of Business & Economics, 9 (1) pp. 109-130 Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Athens Journal of Business & Economics

Tüketirken Davranışlarımızla Çevreyi Korumak için Neler Yapıyoruz? Nitel Bir Araştırma

Link     GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketirken Davranışlarımızla Çevreyi Korumak için Neler Yapıyoruz? Nitel Bir Araştırma", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (1) pp. 1-36 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24987"> GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketirken Davranışlarımızla Çevreyi Korumak için Neler Yapıyoruz? Nitel Bir Araştırma", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (1) pp. 1-36 [TR Dizin] Link     GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketirken Davranışlarımızla Çevreyi Korumak için Neler Yapıyoruz? Nitel Bir Araştırma", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (1) pp. 1-36 [TR Dizin] Link    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Teknoloji Kullanım Endişesi Tüketicinin Teknoloji Kabulünü Etkiler mi?

Link DOI    Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "Teknoloji Kullanım Endişesi Tüketicinin Teknoloji Kabulünü Etkiler mi?", Turkish Journal of Marketing, 4 (2) pp. 131-149 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24988"> Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "Teknoloji Kullanım Endişesi Tüketicinin Teknoloji Kabulünü Etkiler mi?", Turkish Journal of Marketing, 4 (2) pp. 131-149 Link DOI    Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "Teknoloji Kullanım Endişesi Tüketicinin Teknoloji Kabulünü Etkiler mi?", Turkish Journal of Marketing, 4 (2) pp. 131-149 Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Marketing

How Consumers Browse Dishwashıng Detergent Shelves in Stores? An Eye-Tracking Research

Link DOI   Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "How Consumers Browse Dishwashıng Detergent Shelves in Stores? An Eye-Tracking Research", Business & Management Studies: An international Journal, 7 (5) pp. 2723-2741 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24989"> Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "How Consumers Browse Dishwashıng Detergent Shelves in Stores? An Eye-Tracking Research", Business & Management Studies: An international Journal, 7 (5) pp. 2723-2741 [TR Dizin] Link DOI   Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2019) "How Consumers Browse Dishwashıng Detergent Shelves in Stores? An Eye-Tracking Research", Business & Management Studies: An international Journal, 7 (5) pp. 2723-2741 [TR Dizin] Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Business & Management Studies: An international Journal

Postmodern Pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği

GÜNEŞ, V. (2016) "Postmodern Pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği", Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 347-359   GÜNEŞ, V. (2016) "Postmodern Pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği", Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 347-359  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

AĞIZ-DİŞ SAĞLIĞI ÜRÜNLERİNDE MARKET İÇİ RAF DÜZENİNİN TÜKETİCİ DİKKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2017) "AĞIZ-DİŞ SAĞLIĞI ÜRÜNLERİNDE MARKET İÇİ RAF DÜZENİNİN TÜKETİCİ DİKKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", 11. Uluslararası Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi , Trabzon, (Ekim 2017 Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2017) "AĞIZ-DİŞ SAĞLIĞI ÜRÜNLERİNDE MARKET İÇİ RAF DÜZENİNİN TÜKETİCİ DİKKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", 11. Uluslararası Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi , Trabzon, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi

Sanal Mağazaların Yükselen Trendi: Dijital Stil Danışmanı

GÜNEŞ, V. (2023) "Sanal Mağazaların Yükselen Trendi: Dijital Stil Danışmanı", 10. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL KAPİTALİZM VE İLETİŞİM SEMPOZYUMU , (pp. 436-450), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2023 GÜNEŞ, V. (2023) "Sanal Mağazaların Yükselen Trendi: Dijital Stil Danışmanı", 10. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL KAPİTALİZM VE İLETİŞİM SEMPOZYUMU , (pp. 436-450), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL KAPİTALİZM VE İLETİŞİM SEMPOZYUMU

Tüketicilerle Güçlü Bağlar Kurmanın Yolu Olarak Transmedya: "Yumoş Deterjan Çok İyi Çıktı!" Kampanya Analizi

GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketicilerle Güçlü Bağlar Kurmanın Yolu Olarak Transmedya: "Yumoş Deterjan Çok İyi Çıktı!" Kampanya Analizi", 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023 GÜNEŞ, V. (2023) "Tüketicilerle Güçlü Bağlar Kurmanın Yolu Olarak Transmedya: "Yumoş Deterjan Çok İyi Çıktı!" Kampanya Analizi", 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu

A City Branding Practice Based On The CityCharacters Defined By City Dwellers Kirsehir Turkey

GÜNEŞ, V., EZME-GÜRLEK, A.T., Kocaoğlu, M. (2016) "A City Branding Practice Based On The CityCharacters Defined By City Dwellers Kirsehir Turkey", IV AGP International Humanities and Social Sciences Conference , (pp. 201-205), Berlin, Almanya, (Aralık 2016 GÜNEŞ, V., EZME-GÜRLEK, A.T., Kocaoğlu, M. (2016) "A City Branding Practice Based On The CityCharacters Defined By City Dwellers Kirsehir Turkey", IV AGP International Humanities and Social Sciences Conference , (pp. 201-205), Berlin, Almanya, (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV AGP International Humanities and Social Sciences Conference

We Track Your Eye How We Browse Clothing Brands’ Advertisements

Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2017) "We Track Your Eye How We Browse Clothing Brands’ Advertisements", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017 Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2017) "We Track Your Eye How We Browse Clothing Brands’ Advertisements", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Humanities And Social Sciences Conference

Tüketim Çağında Planlı Eskitme Stratejisi: Apple Ürünlerinin İncelenmesi

GÜNEŞ, V. (2022) "Tüketim Çağında Planlı Eskitme Stratejisi: Apple Ürünlerinin İncelenmesi", 21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , (pp. 776-788), Kahramanmaraş, Türkiye, (Kasım 2022 GÜNEŞ, V. (2022) "Tüketim Çağında Planlı Eskitme Stratejisi: Apple Ürünlerinin İncelenmesi", 21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , (pp. 776-788), Kahramanmaraş, Türkiye, (Kasım 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi

How Being A Parent Consumer Effects Browsing Diaper Shelves In The Stores A Heat Map Analyze

GÜNEŞ, V., Akgül, D. (2017) "How Being A Parent Consumer Effects Browsing Diaper Shelves In The Stores A Heat Map Analyze", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017 GÜNEŞ, V., Akgül, D. (2017) "How Being A Parent Consumer Effects Browsing Diaper Shelves In The Stores A Heat Map Analyze", Humanities And Social Sciences Conference , Dubrovnik, Hırvatistan, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Humanities And Social Sciences Conference

Renkler Anlamları Ve Marka Bilinirliği Üzerindeki Etkisi Kırşehir Örneği

Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2015) "Renkler Anlamları Ve Marka Bilinirliği Üzerindeki Etkisi Kırşehir Örneği", 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 95-102), Aksaray, Türkiye, (Mayıs 2015 Akgül, D., GÜNEŞ, V. (2015) "Renkler Anlamları Ve Marka Bilinirliği Üzerindeki Etkisi Kırşehir Örneği", 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (pp. 95-102), Aksaray, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi

postmodern pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği

GÜNEŞ, V. (2016) "postmodern pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği", Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP) New Regional Visions , (Eylül 2016 GÜNEŞ, V. (2016) "postmodern pazarlama Unsurlarının Sanal Oyunlar Üzerinden Tüketicide Bıraktığı Etki Pokemon Go Örneği", Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP) New Regional Visions , (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP) New Regional Visions

A Research On Branding City Process Identifying Branding City Potentials AndCreating Future Strategies For Kirsehir

Kocaoğlu, M., EZME-GÜRLEK, A.T., GÜNEŞ, V. (2016) "A Research On Branding City Process Identifying Branding City Potentials AndCreating Future Strategies For Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016 Kocaoğlu, M., EZME-GÜRLEK, A.T., GÜNEŞ, V. (2016) "A Research On Branding City Process Identifying Branding City Potentials AndCreating Future Strategies For Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences

Urban Issues Citizens Satisfaction and Branding City Strategies The Case Of Kirsehir

EZME-GÜRLEK, A.T., GÜNEŞ, V., Kocaoğlu, M. (2016) "Urban Issues Citizens Satisfaction and Branding City Strategies The Case Of Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016 EZME-GÜRLEK, A.T., GÜNEŞ, V., Kocaoğlu, M. (2016) "Urban Issues Citizens Satisfaction and Branding City Strategies The Case Of Kirsehir", 5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences , (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th Annual Conference on Humanities and Social Sciences