img
img
Toplam 23047 kayıt

Bir dinamik matematik yazılımı: Geogebra ve ilköğretim 6-8. sınıf matematik dersleri için örnek etkinlikler

CEYLAN-ÇELİKER, T., Horzum, T., Yıldız, A., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2010) "Bir dinamik matematik yazılımı: Geogebra ve ilköğretim 6-8. sınıf matematik dersleri için örnek etkinlikler", Kırşehir/Türkiye : Yok, ISBN: 978-605-125-189-9 Kitap Bölümü CEYLAN-ÇELİKER, T., Horzum, T., Yıldız, A., CEYLAN-ÇELİKER, T. (2010) "Bir dinamik matematik yazılımı: Geogebra ve ilköğretim 6-8. sınıf matematik dersleri için örnek etkinlikler", Kırşehir/Türkiye : Yok, ISBN: 978-605-125-189-9 Kitap Bölümü
2010 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yok

Teachers’ Well-Being Levels by Gender and Marital Status: A Meta-Analysis Study

Link DOI    Erden, A., Erden, H., AYTAÇ, T. (2023) "Teachers’ Well-Being Levels by Gender and Marital Status: A Meta-Analysis Study", Asian Journal of Instruction, 11 (11) pp. 38-60 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24023"> Erden, A., Erden, H., AYTAÇ, T. (2023) "Teachers’ Well-Being Levels by Gender and Marital Status: A Meta-Analysis Study", Asian Journal of Instruction, 11 (11) pp. 38-60 Link DOI    Erden, A., Erden, H., AYTAÇ, T. (2023) "Teachers’ Well-Being Levels by Gender and Marital Status: A Meta-Analysis Study", Asian Journal of Instruction, 11 (11) pp. 38-60 Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asian Journal of Instruction

Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Link DOI     Şener, G., AYTAÇ, T. (2023) "Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 9 (1) pp. 40-59 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24024"> Şener, G., AYTAÇ, T. (2023) "Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 9 (1) pp. 40-59 [TR Dizin] Link DOI     Şener, G., AYTAÇ, T. (2023) "Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 9 (1) pp. 40-59 [TR Dizin] Link DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED)

Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Link DOI    Yılmaz, O., AYTAÇ, T. (2022) "Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri, 13 (2) pp. 761-769 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24027"> Yılmaz, O., AYTAÇ, T. (2022) "Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri, 13 (2) pp. 761-769 [TR Dizin] Link DOI    Yılmaz, O., AYTAÇ, T. (2022) "Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri, 13 (2) pp. 761-769 [TR Dizin] Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri

TÜRKİYE’DEKİ SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİM SORUNLARINA BİR BAKIŞ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI

Link     AYTAÇ, T. (2021) "TÜRKİYE’DEKİ SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİM SORUNLARINA BİR BAKIŞ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI", Milli Eğitim Dergisi, 1 (0) pp. 173-193 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24028"> AYTAÇ, T. (2021) "TÜRKİYE’DEKİ SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİM SORUNLARINA BİR BAKIŞ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI", Milli Eğitim Dergisi, 1 (0) pp. 173-193 [TR Dizin] Link     AYTAÇ, T. (2021) "TÜRKİYE’DEKİ SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİM SORUNLARINA BİR BAKIŞ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI", Milli Eğitim Dergisi, 1 (0) pp. 173-193 [TR Dizin] Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim Dergisi

Okul Yöneticilerinin Okullarda Yetenek Yönetimi Yaklaşımının Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşleri (Nitel Bir Analiz)

DOI     AYTAÇ, T., İPEK, C. (2021) "Okul Yöneticilerinin Okullarda Yetenek Yönetimi Yaklaşımının Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşleri (Nitel Bir Analiz)", Milli Eğitim Dergisi, (232) pp. 357-382 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24029"> AYTAÇ, T., İPEK, C. (2021) "Okul Yöneticilerinin Okullarda Yetenek Yönetimi Yaklaşımının Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşleri (Nitel Bir Analiz)", Milli Eğitim Dergisi, (232) pp. 357-382 [TR Dizin] DOI     AYTAÇ, T., İPEK, C. (2021) "Okul Yöneticilerinin Okullarda Yetenek Yönetimi Yaklaşımının Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşleri (Nitel Bir Analiz)", Milli Eğitim Dergisi, (232) pp. 357-382 [TR Dizin] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim Dergisi

The Problems Faced by Teachers in Turkey During the COVID-19 Pandemic and Their Opinions

Link DOI   AYTAÇ, T. (2021) "The Problems Faced by Teachers in Turkey During the COVID-19 Pandemic and Their Opinions", International Journal of Progressive Education, 17 (1) pp. 404-420 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24030"> AYTAÇ, T. (2021) "The Problems Faced by Teachers in Turkey During the COVID-19 Pandemic and Their Opinions", International Journal of Progressive Education, 17 (1) pp. 404-420 Link DOI   AYTAÇ, T. (2021) "The Problems Faced by Teachers in Turkey During the COVID-19 Pandemic and Their Opinions", International Journal of Progressive Education, 17 (1) pp. 404-420 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

The Problems and Opinions of School Administrators during COVID-19 Pandemic: A Qualitative Study from Turkey

Link DOI   AYTAÇ, T. (2020) "The Problems and Opinions of School Administrators during COVID-19 Pandemic: A Qualitative Study from Turkey", European Journal of Educational Sciences (EJES), 7 (4) pp. 57-79 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24032"> AYTAÇ, T. (2020) "The Problems and Opinions of School Administrators during COVID-19 Pandemic: A Qualitative Study from Turkey", European Journal of Educational Sciences (EJES), 7 (4) pp. 57-79 Link DOI   AYTAÇ, T. (2020) "The Problems and Opinions of School Administrators during COVID-19 Pandemic: A Qualitative Study from Turkey", European Journal of Educational Sciences (EJES), 7 (4) pp. 57-79 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Educational Sciences (EJES)

Effect of gender on teachers’xx organizational citizenship behavior: A meta-analysis

Link DOI   AYTAÇ, T., Elma, C., Çınkır, Ş. (2019) "Effect of gender on teachers’xx organizational citizenship behavior: A meta-analysis", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 14 (3) pp. 106-128 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24035"> AYTAÇ, T., Elma, C., Çınkır, Ş. (2019) "Effect of gender on teachers’xx organizational citizenship behavior: A meta-analysis", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 14 (3) pp. 106-128 Link DOI   AYTAÇ, T., Elma, C., Çınkır, Ş. (2019) "Effect of gender on teachers’xx organizational citizenship behavior: A meta-analysis", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 14 (3) pp. 106-128 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Policy Analysis and Strategic Research

The Effects of Working in Public or Private Schools on Job Satisfaction of Teachers in Turkey: A Meta-Analysis Study

Link DOI    AYTAÇ, T. (2020) "The Effects of Working in Public or Private Schools on Job Satisfaction of Teachers in Turkey: A Meta-Analysis Study", Eurasian Journal of Educational Research, 20 (89) pp. 1-22 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24037"> AYTAÇ, T. (2020) "The Effects of Working in Public or Private Schools on Job Satisfaction of Teachers in Turkey: A Meta-Analysis Study", Eurasian Journal of Educational Research, 20 (89) pp. 1-22 Link DOI    AYTAÇ, T. (2020) "The Effects of Working in Public or Private Schools on Job Satisfaction of Teachers in Turkey: A Meta-Analysis Study", Eurasian Journal of Educational Research, 20 (89) pp. 1-22 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Journal of Educational Research

ANALYSIS OF THE PERCEPTIONS OF TEACHERS WITH REGARDTO EDUCATION INSPECTORS’ LEVELS OF CARRYING OUTTHEIR DUTIES AND ROLES: A META-ANALYSIS STUDY

Link DOI   AYTAÇ, T. (2019) "ANALYSIS OF THE PERCEPTIONS OF TEACHERS WITH REGARDTO EDUCATION INSPECTORS’ LEVELS OF CARRYING OUTTHEIR DUTIES AND ROLES: A META-ANALYSIS STUDY", European Journal of Education Studies, 5 (11) pp. 81-104 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24038"> AYTAÇ, T. (2019) "ANALYSIS OF THE PERCEPTIONS OF TEACHERS WITH REGARDTO EDUCATION INSPECTORS’ LEVELS OF CARRYING OUTTHEIR DUTIES AND ROLES: A META-ANALYSIS STUDY", European Journal of Education Studies, 5 (11) pp. 81-104 Link DOI   AYTAÇ, T. (2019) "ANALYSIS OF THE PERCEPTIONS OF TEACHERS WITH REGARDTO EDUCATION INSPECTORS’ LEVELS OF CARRYING OUTTHEIR DUTIES AND ROLES: A META-ANALYSIS STUDY", European Journal of Education Studies, 5 (11) pp. 81-104 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

The Effect of Gender on Mobbing Experienced by Teachers at School: A Meta-Analysis Study

Link DOI   AYTAÇ, T. (2019) "The Effect of Gender on Mobbing Experienced by Teachers at School: A Meta-Analysis Study", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 83-101 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24065"> AYTAÇ, T. (2019) "The Effect of Gender on Mobbing Experienced by Teachers at School: A Meta-Analysis Study", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 83-101 Link DOI   AYTAÇ, T. (2019) "The Effect of Gender on Mobbing Experienced by Teachers at School: A Meta-Analysis Study", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 83-101 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Öğretmenlerin örgütsel sessizlik algılarının kıdem değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması

Link DOI     Yılmaz, O., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin örgütsel sessizlik algılarının kıdem değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 408-425 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24066"> Yılmaz, O., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin örgütsel sessizlik algılarının kıdem değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 408-425 [TR Dizin] Link DOI     Yılmaz, O., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin örgütsel sessizlik algılarının kıdem değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 408-425 [TR Dizin] Link DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

THE VIEWS OF TEACHERS ON THE IMPLEMENTATION OF STORYTELLING LEADERSHIP APPROACH IN THE CLASSROOM MANAGEMENT PROCESS

AYTAÇ, T. (2023) "THE VIEWS OF TEACHERS ON THE IMPLEMENTATION OF STORYTELLING LEADERSHIP APPROACH IN THE CLASSROOM MANAGEMENT PROCESS", KORKUT ATA II.INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE October 7-8, 202 Ankara, Türkiye , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023 AYTAÇ, T. (2023) "THE VIEWS OF TEACHERS ON THE IMPLEMENTATION OF STORYTELLING LEADERSHIP APPROACH IN THE CLASSROOM MANAGEMENT PROCESS", KORKUT ATA II.INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE October 7-8, 202 Ankara, Türkiye , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KORKUT ATA II.INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE October 7-8, 202 Ankara, Türkiye

LİDERLİK YAKLAŞIMLARI BAĞLAMINDA AHİLİK (AHİ EVRAN’IN İNSAN YETİŞTİRME MODELİ) SİSTEMİNE BİR BAKIŞ

AYTAÇ, T. (2022) "LİDERLİK YAKLAŞIMLARI BAĞLAMINDA AHİLİK (AHİ EVRAN’IN İNSAN YETİŞTİRME MODELİ) SİSTEMİNE BİR BAKIŞ", Ahi Evran 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Eylül 2022 AYTAÇ, T. (2022) "LİDERLİK YAKLAŞIMLARI BAĞLAMINDA AHİLİK (AHİ EVRAN’IN İNSAN YETİŞTİRME MODELİ) SİSTEMİNE BİR BAKIŞ", Ahi Evran 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Eylül 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

An evaluation of today's mentoring and coaching practices in the context of ahi (ahi evran's human training model) approach..

AYTAÇ, T. (2021) "An evaluation of today's mentoring and coaching practices in the context of ahi (ahi evran's human training model) approach..", AHI EVRAN INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 25-35), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2021 AYTAÇ, T. (2021) "An evaluation of today's mentoring and coaching practices in the context of ahi (ahi evran's human training model) approach..", AHI EVRAN INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 25-35), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AHI EVRAN INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH

Öğrencilerin Okulda Şiddet Algısının Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-analiz Çalışması

AYTAÇ, T. (2019) "Öğrencilerin Okulda Şiddet Algısının Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-analiz Çalışması", 6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (1-3 Kasım 2019 / Şanlıurfa) (UBAK) , (pp. 463-475), Elazığ, Türkiye, (Aralık 2019 AYTAÇ, T. (2019) "Öğrencilerin Okulda Şiddet Algısının Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-analiz Çalışması", 6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (1-3 Kasım 2019 / Şanlıurfa) (UBAK) , (pp. 463-475), Elazığ, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (1-3 Kasım 2019 / Şanlıurfa) (UBAK)

Öğretmenlerin Sınıf Yönetim Becerilerinin Branş Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Toprak, B., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin Sınıf Yönetim Becerilerinin Branş Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", 1.ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ , (pp. 60-65), Niğde, Türkiye, (Aralık 2019 Toprak, B., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin Sınıf Yönetim Becerilerinin Branş Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", 1.ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ , (pp. 60-65), Niğde, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ

Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarının Branş Değişkenine Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz

Şener, G., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarının Branş Değişkenine Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz", Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Kongresi (7-8-9 KASIM 2019) , (pp. 219-227), Niğde, Türkiye, (Aralık 2019 Şener, G., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarının Branş Değişkenine Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz", Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Kongresi (7-8-9 KASIM 2019) , (pp. 219-227), Niğde, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Kongresi (7-8-9 KASIM 2019)

Anthropometric Profile and Nutritional Status in Elderly: A Cross-Sectional Study

Link DOI       ERBESLER, Z.A., ULCAY, T. (2021) "Anthropometric Profile and Nutritional Status in Elderly: A Cross-Sectional Study", International Journal of Scientific Research and Management, 9 (2) pp. 320-326 Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-24146"> ERBESLER, Z.A., ULCAY, T. (2021) "Anthropometric Profile and Nutritional Status in Elderly: A Cross-Sectional Study", International Journal of Scientific Research and Management, 9 (2) pp. 320-326 Link DOI       ERBESLER, Z.A., ULCAY, T. (2021) "Anthropometric Profile and Nutritional Status in Elderly: A Cross-Sectional Study", International Journal of Scientific Research and Management, 9 (2) pp. 320-326 Link DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Scientific Research and Management