Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23004 kayıt
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Belirlenmesinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması
AFACAN, Ö.
, Turan, F. (2012) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Belirlenmesinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması
",
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
, 33 (2) pp. 211-237
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19764">
AFACAN, Ö.
, Turan, F. (2012) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Belirlenmesinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması
",
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
, 33 (2) pp. 211-237
[TR Dizin]
AFACAN, Ö.
, Turan, F. (2012) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Belirlenmesinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması
",
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
, 33 (2) pp. 211-237
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
Okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerine ilişkin yeterlilikleri ve bu yeterliliklerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi (Kırşehir ili örneği)
AFACAN, Ö.
, ŞAKIR, A. (2012) "
Okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerine ilişkin yeterlilikleri ve bu yeterliliklerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi (Kırşehir ili örneği)
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 5 (8) pp. 1-20
AFACAN, Ö.
, ŞAKIR, A. (2012) "
Okul öncesi öğretmenlerinin fen etkinliklerine ilişkin yeterlilikleri ve bu yeterliliklerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi (Kırşehir ili örneği)
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 5 (8) pp. 1-20
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies
Application of “The Nature ofScience” Box Event Examples to Middle School 7th Grade Students
DOI
Çanlı, D.Ş.,
AFACAN, Ö.
(2019) "
Application of “The Nature ofScience” Box Event Examples to Middle School 7th Grade Students
",
International Journal of Evaluation and Research in Education
, 8 (2) pp. 221-228
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19767">
Çanlı, D.Ş.,
AFACAN, Ö.
(2019) "
Application of “The Nature ofScience” Box Event Examples to Middle School 7th Grade Students
",
International Journal of Evaluation and Research in Education
, 8 (2) pp. 221-228
DOI
Çanlı, D.Ş.,
AFACAN, Ö.
(2019) "
Application of “The Nature ofScience” Box Event Examples to Middle School 7th Grade Students
",
International Journal of Evaluation and Research in Education
, 8 (2) pp. 221-228
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Elementlerin İsimlerinin Doğrudan Öğretim Yöntemi Kullanılarak Öğretimi
Yozgat, A.A., ÖZBEK, N.,
AFACAN, Ö.
(2018) "
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Elementlerin İsimlerinin Doğrudan Öğretim Yöntemi Kullanılarak Öğretimi
",
Researcher:Social Science Studies
, 6 (1) pp. 23-39
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19768">
Yozgat, A.A., ÖZBEK, N.,
AFACAN, Ö.
(2018) "
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Elementlerin İsimlerinin Doğrudan Öğretim Yöntemi Kullanılarak Öğretimi
",
Researcher:Social Science Studies
, 6 (1) pp. 23-39
Yozgat, A.A., ÖZBEK, N.,
AFACAN, Ö.
(2018) "
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Elementlerin İsimlerinin Doğrudan Öğretim Yöntemi Kullanılarak Öğretimi
",
Researcher:Social Science Studies
, 6 (1) pp. 23-39
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Researcher:Social Science Studies
“BOX” ACTIVITIES ABOUT TEACHING THENATURE OF SCIENCE FOR 7th GRADE MIDDLESCHOOL STUDENTS
Çanlı, D.Ş.,
AFACAN, Ö.
(2018) "
“BOX” ACTIVITIES ABOUT TEACHING THENATURE OF SCIENCE FOR 7th GRADE MIDDLESCHOOL STUDENTS
",
NATURAL SCIENCE EDUCATION
, 15 (1) pp. 38-51
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19769">
Çanlı, D.Ş.,
AFACAN, Ö.
(2018) "
“BOX” ACTIVITIES ABOUT TEACHING THENATURE OF SCIENCE FOR 7th GRADE MIDDLESCHOOL STUDENTS
",
NATURAL SCIENCE EDUCATION
, 15 (1) pp. 38-51
Çanlı, D.Ş.,
AFACAN, Ö.
(2018) "
“BOX” ACTIVITIES ABOUT TEACHING THENATURE OF SCIENCE FOR 7th GRADE MIDDLESCHOOL STUDENTS
",
NATURAL SCIENCE EDUCATION
, 15 (1) pp. 38-51
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
NATURAL SCIENCE EDUCATION
Problems Encountered During the Scientific Research Process in Graduate Education: The Institute of Educational Sciences
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2018) "
Problems Encountered During the Scientific Research Process in Graduate Education: The Institute of Educational Sciences
",
Higher Education Studies
, 8 (2) pp. 47-57
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19770">
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2018) "
Problems Encountered During the Scientific Research Process in Graduate Education: The Institute of Educational Sciences
",
Higher Education Studies
, 8 (2) pp. 47-57
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2018) "
Problems Encountered During the Scientific Research Process in Graduate Education: The Institute of Educational Sciences
",
Higher Education Studies
, 8 (2) pp. 47-57
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Higher Education Studies
Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables
DOI
KARTAL, T.,
AFACAN, Ö.
(2017) "
Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables
",
Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION
, 14 (1) pp. 1-22
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19771">
KARTAL, T.,
AFACAN, Ö.
(2017) "
Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables
",
Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION
, 14 (1) pp. 1-22
DOI
KARTAL, T.,
AFACAN, Ö.
(2017) "
Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables
",
Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION
, 14 (1) pp. 1-22
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ
Emli, Z.,
AFACAN, Ö.
(2017) "
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ
",
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (27) pp. 183-202
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19773">
Emli, Z.,
AFACAN, Ö.
(2017) "
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ
",
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (27) pp. 183-202
Emli, Z.,
AFACAN, Ö.
(2017) "
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ
",
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (27) pp. 183-202
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates
Karakaş, T.,
AFACAN, Ö.
(2017) "
Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates
",
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi
, 3 (3) pp. 88-102
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19774">
Karakaş, T.,
AFACAN, Ö.
(2017) "
Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates
",
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi
, 3 (3) pp. 88-102
Karakaş, T.,
AFACAN, Ö.
(2017) "
Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates
",
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi
, 3 (3) pp. 88-102
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi
Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi
AFACAN, Ö.
, Nuhoğlu, H. (2008) "
Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (1) pp. 31-43
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19775">
AFACAN, Ö.
, Nuhoğlu, H. (2008) "
Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (1) pp. 31-43
AFACAN, Ö.
, Nuhoğlu, H. (2008) "
Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (1) pp. 31-43
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2013) "
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 14 (1) pp. 175-193
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19776">
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2013) "
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 14 (1) pp. 175-193
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2013) "
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 14 (1) pp. 175-193
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2013) "
8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
",
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)
, 6 (1) pp. 75-98
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19777">
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2013) "
8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
",
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)
, 6 (1) pp. 75-98
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2013) "
8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
",
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)
, 6 (1) pp. 75-98
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Nuhoğlu, H.,
AFACAN, Ö.
(2011) "
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 12 (3) pp. 279-298
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19778">
Nuhoğlu, H.,
AFACAN, Ö.
(2011) "
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 12 (3) pp. 279-298
Nuhoğlu, H.,
AFACAN, Ö.
(2011) "
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 12 (3) pp. 279-298
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming
DOI
AFACAN, Ö.
(2013) "
An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming
",
World Applied Sciences Journal
, 22 (2) pp. 276-286
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19779">
AFACAN, Ö.
(2013) "
An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming
",
World Applied Sciences Journal
, 22 (2) pp. 276-286
DOI
AFACAN, Ö.
(2013) "
An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming
",
World Applied Sciences Journal
, 22 (2) pp. 276-286
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
World Applied Sciences Journal
Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools
AFACAN, Ö.
(2012) "
Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,
, (0) pp. 990-992
[SSCI]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19780">
AFACAN, Ö.
(2012) "
Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,
, (0) pp. 990-992
[SSCI]
AFACAN, Ö.
(2012) "
Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,
, (0) pp. 990-992
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,
A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education
DEMİRCİ-GÜLER, M.P.,
AFACAN, Ö.
(2012) "
A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education
",
Journal of Baltic Science Education (JBSE)
, 11 (3) pp. 224-235
[SSCI]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19781">
DEMİRCİ-GÜLER, M.P.,
AFACAN, Ö.
(2012) "
A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education
",
Journal of Baltic Science Education (JBSE)
, 11 (3) pp. 224-235
[SSCI]
DEMİRCİ-GÜLER, M.P.,
AFACAN, Ö.
(2012) "
A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education
",
Journal of Baltic Science Education (JBSE)
, 11 (3) pp. 224-235
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Baltic Science Education (JBSE)
Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education
AFACAN, Ö.
, DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "
Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,
, 4 (4) pp. 2479-2488
[SSCI]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19782">
AFACAN, Ö.
, DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "
Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,
, 4 (4) pp. 2479-2488
[SSCI]
AFACAN, Ö.
, DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "
Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,
, 4 (4) pp. 2479-2488
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,
Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2012) "
Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
",
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, 2 (3) pp. 47-58
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19783">
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2012) "
Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
",
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, 2 (3) pp. 47-58
Akyürek, E.,
AFACAN, Ö.
(2012) "
Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
",
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, 2 (3) pp. 47-58
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları
AFACAN, Ö.
(2011) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları
",
NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy
, 6 (1) pp. 1242-1254
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19784">
AFACAN, Ö.
(2011) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları
",
NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy
, 6 (1) pp. 1242-1254
AFACAN, Ö.
(2011) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları
",
NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy
, 6 (1) pp. 1242-1254
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy
The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir
AFACAN, Ö.
, Demirbaş, M. (2013) "
The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir
",
Balkan Physics Letters (BPL),
, 21 (0) pp. 51-64
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19786">
AFACAN, Ö.
, Demirbaş, M. (2013) "
The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir
",
Balkan Physics Letters (BPL),
, 21 (0) pp. 51-64
AFACAN, Ö.
, Demirbaş, M. (2013) "
The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir
",
Balkan Physics Letters (BPL),
, 21 (0) pp. 51-64
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Balkan Physics Letters (BPL),
«
571
572
573
574
575
576
577
578
579
580
»