img
img
Toplam 23289 kayıt

YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ

   Emli, Z., AFACAN, Ö. (2017) "YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 183-202    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19773"> Emli, Z., AFACAN, Ö. (2017) "YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 183-202     Emli, Z., AFACAN, Ö. (2017) "YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 183-202    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates

   Karakaş, T., AFACAN, Ö. (2017) "Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates", Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi, 3 (3) pp. 88-102    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19774"> Karakaş, T., AFACAN, Ö. (2017) "Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates", Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi, 3 (3) pp. 88-102     Karakaş, T., AFACAN, Ö. (2017) "Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates", Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi, 3 (3) pp. 88-102    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi

Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi

   AFACAN, Ö., Nuhoğlu, H. (2008) "Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 31-43    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19775"> AFACAN, Ö., Nuhoğlu, H. (2008) "Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 31-43     AFACAN, Ö., Nuhoğlu, H. (2008) "Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 31-43    
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi

   Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 175-193    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19776"> Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 175-193     Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 175-193    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

  Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS), 6 (1) pp. 75-98   " data-bs-content-id="YazarBilgi-19777"> Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS), 6 (1) pp. 75-98    Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS), 6 (1) pp. 75-98   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi

   Nuhoğlu, H., AFACAN, Ö. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 12 (3) pp. 279-298    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19778"> Nuhoğlu, H., AFACAN, Ö. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 12 (3) pp. 279-298     Nuhoğlu, H., AFACAN, Ö. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 12 (3) pp. 279-298    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming

DOI      AFACAN, Ö. (2013) "An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming", World Applied Sciences Journal, 22 (2) pp. 276-286 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-19779"> AFACAN, Ö. (2013) "An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming", World Applied Sciences Journal, 22 (2) pp. 276-286 DOI      AFACAN, Ö. (2013) "An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming", World Applied Sciences Journal, 22 (2) pp. 276-286 DOI     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Applied Sciences Journal

Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools

  AFACAN, Ö. (2012) "Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, (0) pp. 990-992 [SSCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-19780"> AFACAN, Ö. (2012) "Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, (0) pp. 990-992 [SSCI]    AFACAN, Ö. (2012) "Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, (0) pp. 990-992 [SSCI]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,

A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education

    DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö. (2012) "A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education", Journal of Baltic Science Education (JBSE), 11 (3) pp. 224-235 [SSCI]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-19781"> DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö. (2012) "A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education", Journal of Baltic Science Education (JBSE), 11 (3) pp. 224-235 [SSCI]      DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö. (2012) "A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education", Journal of Baltic Science Education (JBSE), 11 (3) pp. 224-235 [SSCI]     
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Baltic Science Education (JBSE)

Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education

   AFACAN, Ö., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 4 (4) pp. 2479-2488 [SSCI]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19782"> AFACAN, Ö., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 4 (4) pp. 2479-2488 [SSCI]     AFACAN, Ö., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 4 (4) pp. 2479-2488 [SSCI]    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,

Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

   Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2012) "Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 2 (3) pp. 47-58    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19783"> Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2012) "Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 2 (3) pp. 47-58     Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2012) "Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 2 (3) pp. 47-58    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları

   AFACAN, Ö. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları", NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy, 6 (1) pp. 1242-1254    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19784"> AFACAN, Ö. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları", NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy, 6 (1) pp. 1242-1254     AFACAN, Ö. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları", NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy, 6 (1) pp. 1242-1254    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy

The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir

   AFACAN, Ö., Demirbaş, M. (2013) "The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir", Balkan Physics Letters (BPL),, 21 (0) pp. 51-64    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19786"> AFACAN, Ö., Demirbaş, M. (2013) "The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir", Balkan Physics Letters (BPL),, 21 (0) pp. 51-64     AFACAN, Ö., Demirbaş, M. (2013) "The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir", Balkan Physics Letters (BPL),, 21 (0) pp. 51-64    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balkan Physics Letters (BPL),

The Views of Prospective Classroom Teachers on Interactive Microteaching Applications About Science

   Demirbaş, M., AFACAN, Ö. (2013) "The Views of Prospective Classroom Teachers on Interactive Microteaching Applications About Science", Balkan Physics Letters (BPL),, 21 (0) pp. 21-28    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19787"> Demirbaş, M., AFACAN, Ö. (2013) "The Views of Prospective Classroom Teachers on Interactive Microteaching Applications About Science", Balkan Physics Letters (BPL),, 21 (0) pp. 21-28     Demirbaş, M., AFACAN, Ö. (2013) "The Views of Prospective Classroom Teachers on Interactive Microteaching Applications About Science", Balkan Physics Letters (BPL),, 21 (0) pp. 21-28    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balkan Physics Letters (BPL),

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri Kırşehir İli Örneği

    Kaya, V.H., AFACAN, Ö., POLAT, D., Urtekin, A. (2013) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri Kırşehir İli Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 305-325     " data-bs-content-id="YazarBilgi-19790"> Kaya, V.H., AFACAN, Ö., POLAT, D., Urtekin, A. (2013) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri Kırşehir İli Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 305-325      Kaya, V.H., AFACAN, Ö., POLAT, D., Urtekin, A. (2013) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri Kırşehir İli Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 305-325     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

İlköğretim Öğrencilerinin Fen Teknoloji Toplum Çevre FTTÇ İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti Kırşehir İli Örneği

    AFACAN, Ö., Aydoğdu, M., Akgül, E.M., Taşar, M.F. (2012) "İlköğretim Öğrencilerinin Fen Teknoloji Toplum Çevre FTTÇ İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti Kırşehir İli Örneği", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (2) pp. 124-137 [TR Dizin]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-19791"> AFACAN, Ö., Aydoğdu, M., Akgül, E.M., Taşar, M.F. (2012) "İlköğretim Öğrencilerinin Fen Teknoloji Toplum Çevre FTTÇ İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti Kırşehir İli Örneği", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (2) pp. 124-137 [TR Dizin]      AFACAN, Ö., Aydoğdu, M., Akgül, E.M., Taşar, M.F. (2012) "İlköğretim Öğrencilerinin Fen Teknoloji Toplum Çevre FTTÇ İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti Kırşehir İli Örneği", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (2) pp. 124-137 [TR Dizin]     
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları

   Soysal, D., AFACAN, Ö. (2012) "İlköğretim Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (19) pp. 287-306 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19792"> Soysal, D., AFACAN, Ö. (2012) "İlköğretim Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (19) pp. 287-306 [TR Dizin]     Soysal, D., AFACAN, Ö. (2012) "İlköğretim Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (19) pp. 287-306 [TR Dizin]    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Prospective Elementary Science Teachers GDO Awareness

  Akgül, H.C., AFACAN, Ö., Mertoğlu, H. (2013) "Prospective Elementary Science Teachers GDO Awareness", Sakarya University Journal of Education, 3 (2) pp. 80-89   " data-bs-content-id="YazarBilgi-19793"> Akgül, H.C., AFACAN, Ö., Mertoğlu, H. (2013) "Prospective Elementary Science Teachers GDO Awareness", Sakarya University Journal of Education, 3 (2) pp. 80-89    Akgül, H.C., AFACAN, Ö., Mertoğlu, H. (2013) "Prospective Elementary Science Teachers GDO Awareness", Sakarya University Journal of Education, 3 (2) pp. 80-89   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya University Journal of Education

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II

  Selvi, M., Meriç, G., AFACAN, Ö., Ekici, E., Ekici, F.T., Eroğlu, B., Aka, E.İ., Yıldırım, E.G., Yıldırım, H.İ., Şensoy, Ö., Yapalak, S., Göksu, V. (2009) "Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II", Ankara/Türkiye : Pozitif Matbaacılık ve Ambalaj San. Tic. Ltd. Şti., ISBN: 9786056048111  " data-bs-content-id="YazarBilgi-19798"> Selvi, M., Meriç, G., AFACAN, Ö., Ekici, E., Ekici, F.T., Eroğlu, B., Aka, E.İ., Yıldırım, E.G., Yıldırım, H.İ., Şensoy, Ö., Yapalak, S., Göksu, V. (2009) "Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II", Ankara/Türkiye : Pozitif Matbaacılık ve Ambalaj San. Tic. Ltd. Şti., ISBN: 9786056048111   Selvi, M., Meriç, G., AFACAN, Ö., Ekici, E., Ekici, F.T., Eroğlu, B., Aka, E.İ., Yıldırım, E.G., Yıldırım, H.İ., Şensoy, Ö., Yapalak, S., Göksu, V. (2009) "Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II", Ankara/Türkiye : Pozitif Matbaacılık ve Ambalaj San. Tic. Ltd. Şti., ISBN: 9786056048111  
2009 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pozitif Matbaacılık ve Ambalaj San. Tic. Ltd. Şti.

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarının BilimselTutumlarına Etkisi

Karahan, M., AFACAN, Ö., ÖZBEK, N. (2019) "Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarının BilimselTutumlarına Etkisi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Aralık 2019 Karahan, M., AFACAN, Ö., ÖZBEK, N. (2019) "Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarının BilimselTutumlarına Etkisi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu