img
img
Toplam 23004 kayıt

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Belirlenmesinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması

  AFACAN, Ö., Turan, F. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Belirlenmesinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması", Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,, 33 (2) pp. 211-237 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-19764"> AFACAN, Ö., Turan, F. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Belirlenmesinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması", Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,, 33 (2) pp. 211-237 [TR Dizin]    AFACAN, Ö., Turan, F. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine İlişkin Algılarının Belirlenmesinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması", Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,, 33 (2) pp. 211-237 [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,

Application of “The Nature ofScience” Box Event Examples to Middle School 7th Grade Students

DOI      Çanlı, D.Ş., AFACAN, Ö. (2019) "Application of “The Nature ofScience” Box Event Examples to Middle School 7th Grade Students", International Journal of Evaluation and Research in Education, 8 (2) pp. 221-228 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-19767"> Çanlı, D.Ş., AFACAN, Ö. (2019) "Application of “The Nature ofScience” Box Event Examples to Middle School 7th Grade Students", International Journal of Evaluation and Research in Education, 8 (2) pp. 221-228 DOI      Çanlı, D.Ş., AFACAN, Ö. (2019) "Application of “The Nature ofScience” Box Event Examples to Middle School 7th Grade Students", International Journal of Evaluation and Research in Education, 8 (2) pp. 221-228 DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Evaluation and Research in Education

Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Elementlerin İsimlerinin Doğrudan Öğretim Yöntemi Kullanılarak Öğretimi

   Yozgat, A.A., ÖZBEK, N., AFACAN, Ö. (2018) "Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Elementlerin İsimlerinin Doğrudan Öğretim Yöntemi Kullanılarak Öğretimi", Researcher:Social Science Studies, 6 (1) pp. 23-39    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19768"> Yozgat, A.A., ÖZBEK, N., AFACAN, Ö. (2018) "Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Elementlerin İsimlerinin Doğrudan Öğretim Yöntemi Kullanılarak Öğretimi", Researcher:Social Science Studies, 6 (1) pp. 23-39     Yozgat, A.A., ÖZBEK, N., AFACAN, Ö. (2018) "Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Elementlerin İsimlerinin Doğrudan Öğretim Yöntemi Kullanılarak Öğretimi", Researcher:Social Science Studies, 6 (1) pp. 23-39    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Researcher:Social Science Studies

“BOX” ACTIVITIES ABOUT TEACHING THENATURE OF SCIENCE FOR 7th GRADE MIDDLESCHOOL STUDENTS

   Çanlı, D.Ş., AFACAN, Ö. (2018) "“BOX” ACTIVITIES ABOUT TEACHING THENATURE OF SCIENCE FOR 7th GRADE MIDDLESCHOOL STUDENTS", NATURAL SCIENCE EDUCATION, 15 (1) pp. 38-51    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19769"> Çanlı, D.Ş., AFACAN, Ö. (2018) "“BOX” ACTIVITIES ABOUT TEACHING THENATURE OF SCIENCE FOR 7th GRADE MIDDLESCHOOL STUDENTS", NATURAL SCIENCE EDUCATION, 15 (1) pp. 38-51     Çanlı, D.Ş., AFACAN, Ö. (2018) "“BOX” ACTIVITIES ABOUT TEACHING THENATURE OF SCIENCE FOR 7th GRADE MIDDLESCHOOL STUDENTS", NATURAL SCIENCE EDUCATION, 15 (1) pp. 38-51    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NATURAL SCIENCE EDUCATION

Problems Encountered During the Scientific Research Process in Graduate Education: The Institute of Educational Sciences

   Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2018) "Problems Encountered During the Scientific Research Process in Graduate Education: The Institute of Educational Sciences", Higher Education Studies, 8 (2) pp. 47-57    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19770"> Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2018) "Problems Encountered During the Scientific Research Process in Graduate Education: The Institute of Educational Sciences", Higher Education Studies, 8 (2) pp. 47-57     Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2018) "Problems Encountered During the Scientific Research Process in Graduate Education: The Institute of Educational Sciences", Higher Education Studies, 8 (2) pp. 47-57    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Higher Education Studies

Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables

DOI      KARTAL, T., AFACAN, Ö. (2017) "Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables", Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION, 14 (1) pp. 1-22 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-19771"> KARTAL, T., AFACAN, Ö. (2017) "Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables", Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION, 14 (1) pp. 1-22 DOI      KARTAL, T., AFACAN, Ö. (2017) "Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Based on Demographic Variables", Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION, 14 (1) pp. 1-22 DOI     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION

YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ

   Emli, Z., AFACAN, Ö. (2017) "YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 183-202    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19773"> Emli, Z., AFACAN, Ö. (2017) "YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 183-202     Emli, Z., AFACAN, Ö. (2017) "YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİ", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 183-202    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates

   Karakaş, T., AFACAN, Ö. (2017) "Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates", Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi, 3 (3) pp. 88-102    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19774"> Karakaş, T., AFACAN, Ö. (2017) "Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates", Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi, 3 (3) pp. 88-102     Karakaş, T., AFACAN, Ö. (2017) "Scientific Creativity of Preschool Teacher Candidates", Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi, 3 (3) pp. 88-102    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknolojileri Dergisi

Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi

   AFACAN, Ö., Nuhoğlu, H. (2008) "Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 31-43    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19775"> AFACAN, Ö., Nuhoğlu, H. (2008) "Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 31-43     AFACAN, Ö., Nuhoğlu, H. (2008) "Canlılar Bilimi Konusunda TIMSS R 1999 Soruları İle LGS 1999 Sorularının Karşılaştırmalı Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 31-43    
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi

   Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 175-193    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19776"> Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 175-193     Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 175-193    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

  Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS), 6 (1) pp. 75-98   " data-bs-content-id="YazarBilgi-19777"> Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS), 6 (1) pp. 75-98    Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2013) "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS), 6 (1) pp. 75-98   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi

   Nuhoğlu, H., AFACAN, Ö. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 12 (3) pp. 279-298    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19778"> Nuhoğlu, H., AFACAN, Ö. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 12 (3) pp. 279-298     Nuhoğlu, H., AFACAN, Ö. (2011) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 12 (3) pp. 279-298    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming

DOI      AFACAN, Ö. (2013) "An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming", World Applied Sciences Journal, 22 (2) pp. 276-286 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-19779"> AFACAN, Ö. (2013) "An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming", World Applied Sciences Journal, 22 (2) pp. 276-286 DOI      AFACAN, Ö. (2013) "An Investigation on Turkish Primary School Students Perceptions about Global Warming and Their Thoughts on Preventing Global Warming", World Applied Sciences Journal, 22 (2) pp. 276-286 DOI     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Applied Sciences Journal

Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools

  AFACAN, Ö. (2012) "Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, (0) pp. 990-992 [SSCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-19780"> AFACAN, Ö. (2012) "Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, (0) pp. 990-992 [SSCI]    AFACAN, Ö. (2012) "Nature of Science Studies in Turkish Graduate Schools", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, (0) pp. 990-992 [SSCI]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,

A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education

    DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö. (2012) "A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education", Journal of Baltic Science Education (JBSE), 11 (3) pp. 224-235 [SSCI]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-19781"> DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö. (2012) "A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education", Journal of Baltic Science Education (JBSE), 11 (3) pp. 224-235 [SSCI]      DEMİRCİ-GÜLER, M.P., AFACAN, Ö. (2012) "A Study On Developing A Behaviour Scale Towards Sustainable Environmental Education", Journal of Baltic Science Education (JBSE), 11 (3) pp. 224-235 [SSCI]     
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Baltic Science Education (JBSE)

Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education

   AFACAN, Ö., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 4 (4) pp. 2479-2488 [SSCI]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19782"> AFACAN, Ö., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 4 (4) pp. 2479-2488 [SSCI]     AFACAN, Ö., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "Development of Attitude Scale in the Context of Sustainable Environmental Education", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,, 4 (4) pp. 2479-2488 [SSCI]    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,

Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

   Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2012) "Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 2 (3) pp. 47-58    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19783"> Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2012) "Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 2 (3) pp. 47-58     Akyürek, E., AFACAN, Ö. (2012) "Kavram Çarkı Diyagramı Kullanılarak 8 Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmesi Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 2 (3) pp. 47-58    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları

   AFACAN, Ö. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları", NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy, 6 (1) pp. 1242-1254    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19784"> AFACAN, Ö. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları", NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy, 6 (1) pp. 1242-1254     AFACAN, Ö. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen ve Teknoloji Öğretmeni Kavramlarına Yönelik Metafor Durumları", NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy, 6 (1) pp. 1242-1254    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NWSA, e-Journal of New World Sciences Academy

The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir

   AFACAN, Ö., Demirbaş, M. (2013) "The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir", Balkan Physics Letters (BPL),, 21 (0) pp. 51-64    " data-bs-content-id="YazarBilgi-19786"> AFACAN, Ö., Demirbaş, M. (2013) "The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir", Balkan Physics Letters (BPL),, 21 (0) pp. 51-64     AFACAN, Ö., Demirbaş, M. (2013) "The Problems That Science And Technology Teachers Face in Science Laboratory Sample of Kırsehir", Balkan Physics Letters (BPL),, 21 (0) pp. 51-64    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balkan Physics Letters (BPL),