img
img
Toplam 23719 kayıt

Unengaged Reading Activities At Village Institutes: Why And How?

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK)

The Comparative Analysis of High School English Programs: Turkey and Finland

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geçmiş Yaşantılarının Matematik Dersine Yönelik İnançlarına Olan Etkisinin İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

The Perspectives of Elementary School and MathematicsTeachers Towards Realistic Mathematics Education

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınları Dergisi

A comparative exploration of Turkish and Irish curricula via TIMSS cognitive domains

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Issues in Educational Research

Preservice Elementary Teachers' Perspectives Around the Peer Assessment Process During an Academic Poster Session

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-Efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi

Öğretmenlerin matematik öğretimi ile matematiksel modelleme ve okuryazarlık öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)

Sınıf öğretmenlerinin oyun temelli matematik etkinliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi.

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

An Educator’s Response to COVID-19: Preservice Teachers’ Perspectives on Flipped Distance Education

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IAFOR Journal of Education

The emergence of moral, professional, and political geographies in a clinically simulated parent-teacher interaction

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Teaching and Teacher Education

Pre-Service Teachers’ Identity Characteristics: An Investigation of Pre-Service Teachers’ Decision-Making and Facilitation Processes Within A Clinical Simulation

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Alternative school calendars: Could they make a dıfference?

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education Science

Öğretmenlerin Mesleğe Yönelik Motivasyon İnançları İle Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE)

Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Temelli Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Education Studies (USBILIM)

Investigation of preservice elementary and middle school mathematics teachers’ problem posing skills on fractions

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Conference on Mathematics Education

İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ile matematiksel modelleme ve matematik okuryazarlığı öz yeterlik inanç düzeyleri arasındaki ilişki

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III: Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi