Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23719 kayıt
Unengaged Reading Activities At Village Institutes: Why And How?
0 0
Kurum Bilgileri
Fen-Edebiyat Fakültesi
Antropoloji
Sosyal Antropoloji
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK)
The Comparative Analysis of High School English Programs: Turkey and Finland
0 0
Kurum Bilgileri
Fen-Edebiyat Fakültesi
Antropoloji
Sosyal Antropoloji
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geçmiş Yaşantılarının Matematik Dersine Yönelik İnançlarına Olan Etkisinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
The Perspectives of Elementary School and MathematicsTeachers Towards Realistic Mathematics Education
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınları Dergisi
A comparative exploration of Turkish and Irish curricula via TIMSS cognitive domains
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Issues in Educational Research
Preservice Elementary Teachers' Perspectives Around the Peer Assessment Process During an Academic Poster Session
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-Efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
Öğretmenlerin matematik öğretimi ile matematiksel modelleme ve okuryazarlık öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)
Sınıf öğretmenlerinin oyun temelli matematik etkinliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
An Educator’s Response to COVID-19: Preservice Teachers’ Perspectives on Flipped Distance Education
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IAFOR Journal of Education
The emergence of moral, professional, and political geographies in a clinically simulated parent-teacher interaction
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Teaching and Teacher Education
Pre-Service Teachers’ Identity Characteristics: An Investigation of Pre-Service Teachers’ Decision-Making and Facilitation Processes Within A Clinical Simulation
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences
Alternative school calendars: Could they make a dıfference?
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Research in Education Science
Öğretmenlerin Mesleğe Yönelik Motivasyon İnançları İle Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE)
Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Temelli Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Conference on Education Studies (USBILIM)
Investigation of preservice elementary and middle school mathematics teachers’ problem posing skills on fractions
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Conference on Mathematics Education
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ile matematiksel modelleme ve matematik okuryazarlığı öz yeterlik inanç düzeyleri arasındaki ilişki
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III: Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
«
531
532
533
534
535
536
537
538
539
540
»