img
img
Toplam 2504 kayıt

EVALUATING PESTICIDE USE AND SAFETY PRACTICES AMONG FARMWORKERS İN GALLİPOLİ PENİNSULA, TURKEY

Prof. Dr. Ülken Tunga BABAOĞLU (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.016 Tamamlandı

Correlation between social network use and loneliness in high school students

Prof. Dr. Ülken Tunga BABAOĞLU (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.017 Tamamlandı

Tarım ve jeotermal tanıtım Projesi

Öğr. Gör. Vahit ÖZDEMİR (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.025 Devam Ediyor

ANADOLU'DA ERKEN TÜRK MİRASI

Prof. Dr. Veli ÜNSAL (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.017 Tamamlandı

MUSCULUS PECTORALİS MAJOR HİPOPLAZİSİ: POLAND SENDROMU

Dr. Öğr. Üyesi Yahya ŞAHİN (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.017 Tamamlandı

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının lineer bağımlılık-bağımsızlık ve germe kavramlarının R2 ve R3 de anlamlandırma süreçleri

Dr. Öğr. Üyesi Yasemin KIYMAZ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.013 Tamamlandı

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişim Becerilerinin İncelenmesine Dair Bir Çalışma

Dr. Öğr. Üyesi Yasemin KIYMAZ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.016 Tamamlandı

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Trigonometrik Denklem ve Eşitsizliklerin Çözümünde Geogebra Kullanımına İlişkin Görüşleri

Dr. Öğr. Üyesi Yasemin KIYMAZ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.017 Tamamlandı

Examining Pre-service Teachers Perceptions and Evaluations about Student-Invented Strategies

Dr. Öğr. Üyesi Yasemin KIYMAZ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.017 Tamamlandı

STEM Eğitimi Yaklaşımı Teori ve Uygulamasına Yönelik Ders Tasarımı

Dr. Öğr. Üyesi Yasemin KIYMAZ (Araştırmacı)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.022 Tamamlandı

LİTYUM-İYON PİLLERİ İÇİN POLİMER EKOTİROLİT SENTEZİ

Prof. Dr. Yunus KARATAŞ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.013 Tamamlandı

Yakıt pili uygulamaları için Ariloksi yan dallar içeren Polifosfazen sentezi

Prof. Dr. Yunus KARATAŞ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.015 Tamamlandı

ENZİM İMMOBİLİZASYONUNDA PLATFORM OLARAK KULLANMAK AMACIYLA POLİ (METOKSİETOKSİETOKSİ-CO-3-FORMİLFENOKSİ) FOSFAZEN SENTEZİ

Prof. Dr. Yunus KARATAŞ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.014 Tamamlandı

Lityum İyon Pilleri İçin Polifosfazen Polimer Elektrolit Sentezi

Prof. Dr. Yunus KARATAŞ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.014 Tamamlandı

4-(Hidroksimetil)-1,3-Dioksolan-2-on Bazlı Lityum Triflat İçeren Borat Ester Polimer Elektrolit Sentezi

Prof. Dr. Yunus KARATAŞ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.018 Tamamlandı

Merkezi Araştırma ve Uygulama Laboratuvarı Bünyesinde Kültür Varlıklarını Belgeleme ve Analiz Laboratuvarı Altyapı Destekleme Projesi

Prof. Dr. Yunus KARATAŞ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.017 Tamamlandı

Factors Affecting Preservice Teachers' Environmental Consciousness

Prof. Dr. Yurdal DİKMENLİ (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.016 Tamamlandı

Determination of Antioxidant Capacity and Total Phenolic Matter of Salvia candidissima walh.

Dr. Öğr. Üyesi Yusuf BAYAR (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.017 Tamamlandı

Araştırma topluluğu oluşturmada ve devam ettirmede kullanılabilecek stratejiler ve örnek bir uygulama

Doç. Dr. Yusuf Ziya OLPAK (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.014 Tamamlandı