Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2022 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset ve Sosyal Bilimler (Yl) (Tezli), 2015, 2020 |
Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset ve Sosyal Bilimler (Yl) (Tezli), 2015, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2015, 2018 |
Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2007 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2022 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2020 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 67, 10 Mart 20, 2019 |
İngilizce, KPDS, 77, 2009-KPDS , 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2022-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Kriz ve Stres Yönetimi, Ön Lisans |
2023-2024, Ticari Matematik, Ön Lisans |
2023-2024, Temel Matematik, Ön Lisans |
2022-2023, Mesleki Yazışmalar, Ön Lisans |
2022-2023, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans |
2022-2023, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans |
2022-2023, Protokol Bilgisi ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans |
2022-2023, Büro Yönetimi, Ön Lisans |
2022-2023, Kriz ve Stres Yönetimi, Ön Lisans |
2022-2023, Örgütsel Davranış, Ön Lisans |
2022-2023, Yeni İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
2022-2023, Ticari Matematik, Ön Lisans |
2022-2023, Temel Matematik, Ön Lisans |
2021-2022, Örgütsel Davranış, Ön Lisans |
2021-2022, Yeni İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
2021-2022, Toplantı Yönetimi, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ÇEKER, F. (2017) "Ahlaki ve Sosyo-Ekonomik Bir Teşkilat Olarak Ahilik", Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7 (12) pp. 84-99 [TR Dizin] Link |
ÇEKER, F. (2017) "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme Stratejilerine İlişkin Görüşleri", ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ, 2 (1) pp. 44-60 [TR Dizin] Link |
Kayıt Yok |
ÇEKER, F. (2020) "Milli Görüş'ün Siyasal Karakteri", Ankara/Türkiye : MGV Yayınları, ISBN: 978-605-2008-54-6 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Kitap) Siyaset, Enerji, Güç Denkleminde Kıbrıs ve Doğu Akdeniz, 2023, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78424 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9736 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 247 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 40 | 30 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 462 . | 518 . | - | - | 431 . | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 307 . | 323 . | - | - | 239 . | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 73 . | 67 . | - | - | 28 . | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 60 . | 59 . | - | - | 27 . | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |