| Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2022 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2020 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2015, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset ve Sosyal Bilimler (Yl) (Tezli), 2015, 2020 |
| Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2011, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2007 |
| Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2022 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2020 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2015, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset ve Sosyal Bilimler (Yl) (Tezli), 2015, 2020 |
| Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2011, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2007 |
| İngilizce, KPDS, 77, 2009-KPDS , 2009 |
| İngilizce, YÖKDİL, 67, 10 Mart 20, 2019 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
| 2022-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2023-2024, Kriz ve Stres Yönetimi, Ön Lisans |
| 2023-2024, Ticari Matematik, Ön Lisans |
| 2023-2024, Temel Matematik, Ön Lisans |
| 2022-2023, Mesleki Yazışmalar, Ön Lisans |
| 2022-2023, Dosyalama ve Arşivleme, Ön Lisans |
| 2022-2023, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans |
| 2022-2023, Protokol Bilgisi ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans |
| 2022-2023, Büro Yönetimi, Ön Lisans |
| 2022-2023, Kriz ve Stres Yönetimi, Ön Lisans |
| 2022-2023, Örgütsel Davranış, Ön Lisans |
| 2022-2023, Yeni İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
| 2022-2023, Ticari Matematik, Ön Lisans |
| 2022-2023, Temel Matematik, Ön Lisans |
| 2021-2022, Örgütsel Davranış, Ön Lisans |
| 2021-2022, Yeni İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
| 2021-2022, Toplantı Yönetimi, Ön Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
|
Çeker, F.
(2020) "Milli Görüş'ün Siyasal Karakteri", Ankara/Türkiye : MGV Yayınları, ISBN: 978-605-2008-54-6 |
|
Çeker, F.
(2016) "AK Parti Dönemi Ordu - Siyaset İlişkisi", Kitap: Türk Siyasal Hayatında AK Parti Dönemi, Ankara/Türkiye : Ekin Yayınları, Bölüm Sayfaları: 283 / 322, ISBN: 978-605-327-425-4 |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal - Kitap) Siyaset, Enerji, Güç Denkleminde Kıbrıs ve Doğu Akdeniz, 2023, Editör |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 302 |
| Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 40 | 30 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 473 . | 531 . | - | - | 448 . | - | - | - | - | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 311 . | 313 . | - | - | 235 . | - | - | - | - | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 75 . | 71 . | - | - | 28 . | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 60 . | 60 . | - | - | 25 . | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |