Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23256 kayıt
Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System
Link
DOI
YAĞCI, M.,
ÜNAL, M.
(2014) "
Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 116 (0) pp. 3079-3083
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16023">
YAĞCI, M.,
ÜNAL, M.
(2014) "
Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 116 (0) pp. 3079-3083
Link
DOI
YAĞCI, M.,
ÜNAL, M.
(2014) "
Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 116 (0) pp. 3079-3083
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi
Link
DOI
Çokyaman, M.,
ÜNAL, M.
(2021) "
Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi
",
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches
, 11 (18) pp. 1684-1715
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16024">
Çokyaman, M.,
ÜNAL, M.
(2021) "
Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi
",
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches
, 11 (18) pp. 1684-1715
[TR Dizin]
Link
DOI
Çokyaman, M.,
ÜNAL, M.
(2021) "
Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi
",
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches
, 11 (18) pp. 1684-1715
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches
Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği
Link
DOI
ÜNAL, M.
, Çokyaman, M. (2021) "
Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 7 (2) pp. 620-639
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16025">
ÜNAL, M.
, Çokyaman, M. (2021) "
Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 7 (2) pp. 620-639
[TR Dizin]
Link
DOI
ÜNAL, M.
, Çokyaman, M. (2021) "
Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 7 (2) pp. 620-639
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons
Link
DOI
ÜNAL, M.
(2017) "
Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (2) pp. 194-202
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16027">
ÜNAL, M.
(2017) "
Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (2) pp. 194-202
Link
DOI
ÜNAL, M.
(2017) "
Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons
",
Universal Journal of Educational Research
, 5 (2) pp. 194-202
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Link
ÜNAL, M.
(2017) "
ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 932-947
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16028">
ÜNAL, M.
(2017) "
ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 932-947
[TR Dizin]
Link
ÜNAL, M.
(2017) "
ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 932-947
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)
Link
ÜNAL, M.
(2017) "
Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 99-113
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16029">
ÜNAL, M.
(2017) "
Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 99-113
[TR Dizin]
Link
ÜNAL, M.
(2017) "
Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 99-113
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Link
ÜNAL, M.
(2016) "
Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 7 (25) pp. 186-202
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16030">
ÜNAL, M.
(2016) "
Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 7 (25) pp. 186-202
Link
ÜNAL, M.
(2016) "
Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 7 (25) pp. 186-202
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Link
DOI
ÜNAL, M.
, Dağdelen, S. (2017) "
Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (1) pp. 483-510
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16031">
ÜNAL, M.
, Dağdelen, S. (2017) "
Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (1) pp. 483-510
[TR Dizin]
Link
DOI
ÜNAL, M.
, Dağdelen, S. (2017) "
Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (1) pp. 483-510
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students
Link
ÜNAL, M.
, Abdullah, G. (2017) "
Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH
, 9 (5) pp. 50838-50842
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16032">
ÜNAL, M.
, Abdullah, G. (2017) "
Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH
, 9 (5) pp. 50838-50842
Link
ÜNAL, M.
, Abdullah, G. (2017) "
Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH
, 9 (5) pp. 50838-50842
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH
Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi
Link
ÜNAL, M.
(2016) "
Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (3) pp. 581-598
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16034">
ÜNAL, M.
(2016) "
Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (3) pp. 581-598
[TR Dizin]
Link
ÜNAL, M.
(2016) "
Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (3) pp. 581-598
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Link
ÜNAL, M.
, Dağıstan, F. (2017) "
ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 1 (1) pp. 35-54
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16035">
ÜNAL, M.
, Dağıstan, F. (2017) "
ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 1 (1) pp. 35-54
Link
ÜNAL, M.
, Dağıstan, F. (2017) "
ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 1 (1) pp. 35-54
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample
Link
ÜNAL, M.
(2010) "
The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 2 (3) pp. 840-864
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16036">
ÜNAL, M.
(2010) "
The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 2 (3) pp. 840-864
Link
ÜNAL, M.
(2010) "
The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 2 (3) pp. 840-864
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies
Link
DOI
ÜNAL, M.
, YAĞCI, M. (2014) "
Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 116 (0) pp. 3090-3095
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16037">
ÜNAL, M.
, YAĞCI, M. (2014) "
Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 116 (0) pp. 3090-3095
Link
DOI
ÜNAL, M.
, YAĞCI, M. (2014) "
Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 116 (0) pp. 3090-3095
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi
Link
ÜNAL, M.
, Özdemir, M.Ç. (2008) "
Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (1) pp. 13-22
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16038">
ÜNAL, M.
, Özdemir, M.Ç. (2008) "
Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (1) pp. 13-22
[TR Dizin]
Link
ÜNAL, M.
, Özdemir, M.Ç. (2008) "
Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (1) pp. 13-22
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Link
ÜNAL, M.
(2013) "
Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
",
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, 6 (2) pp. 153-182
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16039">
ÜNAL, M.
(2013) "
Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
",
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, 6 (2) pp. 153-182
Link
ÜNAL, M.
(2013) "
Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
",
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, 6 (2) pp. 153-182
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students
Link
DOI
ÜNAL, M.
(2015) "
An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students
",
Educational Research and Reviews
, 10 (15) pp. 2076-2083
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16040">
ÜNAL, M.
(2015) "
An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students
",
Educational Research and Reviews
, 10 (15) pp. 2076-2083
Link
DOI
ÜNAL, M.
(2015) "
An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students
",
Educational Research and Reviews
, 10 (15) pp. 2076-2083
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Research and Reviews
Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages
Link
ÜNAL, M.
(2015) "
Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 6 (19) pp. 218-233
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16041">
ÜNAL, M.
(2015) "
Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 6 (19) pp. 218-233
[TR Dizin]
Link
ÜNAL, M.
(2015) "
Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 6 (19) pp. 218-233
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
ÜNAL, M.
(2017) "
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
", Çanakkale/Türkiye :
PARADİGMA AKADEMİ
, ISBN: 978-605-67316-5-5
Kitap Bölümü
ÜNAL, M.
(2017) "
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
", Çanakkale/Türkiye :
PARADİGMA AKADEMİ
, ISBN: 978-605-67316-5-5
Kitap Bölümü
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
PARADİGMA AKADEMİ
Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
ÜNAL, M.
(2013) "
Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
", Ankara/Türkiye :
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2
, ISBN: 978-605-5197-15-5
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16053">
ÜNAL, M.
(2013) "
Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
", Ankara/Türkiye :
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2
, ISBN: 978-605-5197-15-5
ÜNAL, M.
(2013) "
Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
", Ankara/Türkiye :
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2
, ISBN: 978-605-5197-15-5
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2013
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2
Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması
ÜNAL, M.
, İlhan, E. (2015) "
Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması
",
III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Ekim 2015
)
ÜNAL, M.
, İlhan, E. (2015) "
Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması
",
III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Ekim 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
«
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
»