img
img
Toplam 23024 kayıt

An Investigation of the 21st Century Skills Use of University Students in Turkey

Link    İlhan, E., ÜNAL, M. (2021) "An Investigation of the 21st Century Skills Use of University Students in Turkey", International Journal of Curriculum and Instruction(IJCI), 13 (3) pp. 2462-2481 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16019"> İlhan, E., ÜNAL, M. (2021) "An Investigation of the 21st Century Skills Use of University Students in Turkey", International Journal of Curriculum and Instruction(IJCI), 13 (3) pp. 2462-2481 Link    İlhan, E., ÜNAL, M. (2021) "An Investigation of the 21st Century Skills Use of University Students in Turkey", International Journal of Curriculum and Instruction(IJCI), 13 (3) pp. 2462-2481 Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Curriculum and Instruction(IJCI)

A Case Study on the Problems and Suggestions in Foreign Language Teaching and Learning at Higher Education

Link DOI    ÜNAL, M., İlhan, E. (2017) "A Case Study on the Problems and Suggestions in Foreign Language Teaching and Learning at Higher Education", Journal of Education and Training Studies, 5 (6) pp. 64-72 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16020"> ÜNAL, M., İlhan, E. (2017) "A Case Study on the Problems and Suggestions in Foreign Language Teaching and Learning at Higher Education", Journal of Education and Training Studies, 5 (6) pp. 64-72 Link DOI    ÜNAL, M., İlhan, E. (2017) "A Case Study on the Problems and Suggestions in Foreign Language Teaching and Learning at Higher Education", Journal of Education and Training Studies, 5 (6) pp. 64-72 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Evaluation of 2018 Secondary Education English Lesson Curriculum in Terms of Learner Autonomy

Link    Kılıçarslan, S., ÜNAL, M. (2022) "Evaluation of 2018 Secondary Education English Lesson Curriculum in Terms of Learner Autonomy", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 6 (2) pp. 406-428 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16021"> Kılıçarslan, S., ÜNAL, M. (2022) "Evaluation of 2018 Secondary Education English Lesson Curriculum in Terms of Learner Autonomy", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 6 (2) pp. 406-428 Link    Kılıçarslan, S., ÜNAL, M. (2022) "Evaluation of 2018 Secondary Education English Lesson Curriculum in Terms of Learner Autonomy", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 6 (2) pp. 406-428 Link   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)

Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System

Link DOI    YAĞCI, M., ÜNAL, M. (2014) "Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (0) pp. 3079-3083 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16023"> YAĞCI, M., ÜNAL, M. (2014) "Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (0) pp. 3079-3083 Link DOI    YAĞCI, M., ÜNAL, M. (2014) "Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (0) pp. 3079-3083 Link DOI   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia - Social and Behavioral Sciences

Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi

Link DOI     Çokyaman, M., ÜNAL, M. (2021) "Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches, 11 (18) pp. 1684-1715 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16024"> Çokyaman, M., ÜNAL, M. (2021) "Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches, 11 (18) pp. 1684-1715 [TR Dizin] Link DOI     Çokyaman, M., ÜNAL, M. (2021) "Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches, 11 (18) pp. 1684-1715 [TR Dizin] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches

Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği

Link DOI      ÜNAL, M., Çokyaman, M. (2021) "Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (2) pp. 620-639 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-16025"> ÜNAL, M., Çokyaman, M. (2021) "Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (2) pp. 620-639 [TR Dizin] Link DOI      ÜNAL, M., Çokyaman, M. (2021) "Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (2) pp. 620-639 [TR Dizin] Link DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons

Link DOI    ÜNAL, M. (2017) "Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons", Universal Journal of Educational Research, 5 (2) pp. 194-202 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16027"> ÜNAL, M. (2017) "Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons", Universal Journal of Educational Research, 5 (2) pp. 194-202 Link DOI    ÜNAL, M. (2017) "Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons", Universal Journal of Educational Research, 5 (2) pp. 194-202 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

Link     ÜNAL, M. (2017) "ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 932-947 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16028"> ÜNAL, M. (2017) "ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 932-947 [TR Dizin] Link     ÜNAL, M. (2017) "ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 932-947 [TR Dizin] Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)

Link     ÜNAL, M. (2017) "Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 99-113 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16029"> ÜNAL, M. (2017) "Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 99-113 [TR Dizin] Link     ÜNAL, M. (2017) "Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 99-113 [TR Dizin] Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link    ÜNAL, M. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 7 (25) pp. 186-202 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16030"> ÜNAL, M. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 7 (25) pp. 186-202 Link    ÜNAL, M. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 7 (25) pp. 186-202 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Link DOI     ÜNAL, M., Dağdelen, S. (2017) "Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 483-510 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16031"> ÜNAL, M., Dağdelen, S. (2017) "Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 483-510 [TR Dizin] Link DOI     ÜNAL, M., Dağdelen, S. (2017) "Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 483-510 [TR Dizin] Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students

Link    ÜNAL, M., Abdullah, G. (2017) "Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students", INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH, 9 (5) pp. 50838-50842 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16032"> ÜNAL, M., Abdullah, G. (2017) "Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students", INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH, 9 (5) pp. 50838-50842 Link    ÜNAL, M., Abdullah, G. (2017) "Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students", INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH, 9 (5) pp. 50838-50842 Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH

Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi

Link     ÜNAL, M. (2016) "Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 581-598 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16034"> ÜNAL, M. (2016) "Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 581-598 [TR Dizin] Link     ÜNAL, M. (2016) "Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 581-598 [TR Dizin] Link    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)

Link    ÜNAL, M., Dağıstan, F. (2017) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 1 (1) pp. 35-54 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16035"> ÜNAL, M., Dağıstan, F. (2017) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 1 (1) pp. 35-54 Link    ÜNAL, M., Dağıstan, F. (2017) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 1 (1) pp. 35-54 Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample

Link    ÜNAL, M. (2010) "The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample", International Online Journal of Educational Sciences, 2 (3) pp. 840-864 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16036"> ÜNAL, M. (2010) "The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample", International Online Journal of Educational Sciences, 2 (3) pp. 840-864 Link    ÜNAL, M. (2010) "The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample", International Online Journal of Educational Sciences, 2 (3) pp. 840-864 Link   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies

Link DOI    ÜNAL, M., YAĞCI, M. (2014) "Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (0) pp. 3090-3095 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16037"> ÜNAL, M., YAĞCI, M. (2014) "Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (0) pp. 3090-3095 Link DOI    ÜNAL, M., YAĞCI, M. (2014) "Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (0) pp. 3090-3095 Link DOI   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia - Social and Behavioral Sciences

Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi

Link     ÜNAL, M., Özdemir, M.Ç. (2008) "Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 13-22 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16038"> ÜNAL, M., Özdemir, M.Ç. (2008) "Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 13-22 [TR Dizin] Link     ÜNAL, M., Özdemir, M.Ç. (2008) "Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 13-22 [TR Dizin] Link    
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

Link    ÜNAL, M. (2013) "Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (2) pp. 153-182 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16039"> ÜNAL, M. (2013) "Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (2) pp. 153-182 Link    ÜNAL, M. (2013) "Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (2) pp. 153-182 Link   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi

An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students

Link DOI    ÜNAL, M. (2015) "An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students", Educational Research and Reviews, 10 (15) pp. 2076-2083 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16040"> ÜNAL, M. (2015) "An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students", Educational Research and Reviews, 10 (15) pp. 2076-2083 Link DOI    ÜNAL, M. (2015) "An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students", Educational Research and Reviews, 10 (15) pp. 2076-2083 Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages

Link   ÜNAL, M. (2015) "Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 218-233 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16041"> ÜNAL, M. (2015) "Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 218-233 [TR Dizin] Link   ÜNAL, M. (2015) "Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 218-233 [TR Dizin] Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences