img
img
Toplam 23503 kayıt

BULANIK ANALİTİK HİYERARŞİ PROSESİ YÖNTEMİ İLE KALSİT İŞLETMESİ YER SEÇİMİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ

EĞİTİM PROGRAMI İDEOLOJİLERİ

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turk Yurdu

EĞİTİMDE ARTAN BİR AÇMAZ: ÖĞRETİP EĞİTEMEDİKLERİMİZ

0 0
2021 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Yurdu

Bilim ve Sanat Merkezlerinin Mezun ve Veli Gözüyle Değerlendirilmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences

SEÇMELİ ZEKÂ OYUNLARI DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMENLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (Bir Durum Çalışması)

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

ORTAOKUL 6.SINIF MATEMATİK DERSİ GEOMETRİÖĞRENME ALANINDA GÖSTERİP YAPTIRMA YÖNTEMİNİNÖĞRENCİ BAŞARISINA VE KALICILIĞINA ETKİSİ

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Route Educational and Social Science Journal

4 – 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR YAKLAŞIM (GİRESUN İLİ ÖRNEĞİ)1

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Route Educational and Social Science Journal

ORTAOKUL FEN BİLGİSİ PROGRAMININDEĞERLENDİRİLMESİ: OKUL FARKLILIKLARI AÇISINDANBİR DURUM ÇALIŞMASI

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

ORTAOKUL DÜZEYİNDE YABANCI DİL AĞIRLIKLIPROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies - Educational Sciences

SINAV SONUÇLARININ AÇIK OLARAK DUYURULMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ:YÜKSEKÖĞRETİMDE BİR DURUM ÇALIŞMASI

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Araştırmalar DergisiCilt: 12 Sayı: 68 Yıl: 2019

Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

A Comparation of Multiple Choice Tets and True False Tets Used in Evaluating Student Progress

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Instructional Psychlogy

MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

THE EFFECT OF FATİH PROJECT ON TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS ABOUTEDUCATIONAL INTERNET USAGEÖĞRETMENLERİN EĞİTSEL İNTERNET KULLANIMI ÖZYETERLİK İNANÇLARINA FATİHPROJESİNİN ETKİSİ

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkısh Studies

Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi