img
img
Toplam 23616 kayıt

Fen bilimleri öğretmen adaylarının gıda tüketimlerinin sürdürülebilirlik açıdan değerlendirilmesi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Eurasian Educational Research Congress

Öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik hazır bulunuşlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında anlaşılması

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Teknoloji kabul model yardımıyla fen bilimleri öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerini kullanma niyetlerinin belirlenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kişisel normları açıklayan faktörler cinsiyete göre değişir mi?

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik algıları

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi

Investigation of pre service science teachers’ academic self-efficacy and academic motivation toward biology

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Fen bilimleri öğretmen adaylarının uzaktan eğitim araçlarını kullanma niyetlerinin belirlenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu

Investigation of pre-service science teachers’ degree of willingness to act toward preventing climate change

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science

Promoting pre-service science teachers’ sustainable behaviors

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science

Determination of pre-service science teachers’ nature of technology beliefs

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science

Determination of pre-service teachers’ knowledge level and carbon footprints

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Congress On Social Sciences

Fen öğretiminde sanal gerçeklik kullanma niyetleri üzerindeki faktörlerin belirlenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu

Determination of factors affecting energy conservation behaviors in the scope of value belief norm theory

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Conference on Environmental Science and Technology

Explaining science teachers’ intentions to use augmented reality

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)

Investigation what pre-service science teachers think about benefits and risks of nuclear energy

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium on Changes and New Trends in Education

Views of prospective science teachers about nuclear energy

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference On Education, Culture and Identity

Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının Türkiye’de uygulanmakta olan eğitim teknolojilerine yönelik tutumlarının tespit edilmesi (Kayseri ili örneği

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uygulamalı Eğitim Kongresi

Fen temelli teknolojik pedagojik alan bilgisi- Literatür taraması

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Pre-Service science teachers’ knowledge, attitudes and ethical approaches regarding biotechnology

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Science Education Research Association (ESERA)

The effect of drawing on gifted students’ opinions towards space

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Congress on Education Sciences and Learning Technology