Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23022 kayıt
Fen bilimleri öğretmenlerinin 2017 yılında yayınlanan fen bilimleri öğretim programına yönelik görüşleri
Sıvacı, S.Y., Kılınç, M.,
ATEŞ, H.
(2018) "
Fen bilimleri öğretmenlerinin 2017 yılında yayınlanan fen bilimleri öğretim programına yönelik görüşleri
",
2nd International Congress on Multidisciplinary Studies
, Adana, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Sıvacı, S.Y., Kılınç, M.,
ATEŞ, H.
(2018) "
Fen bilimleri öğretmenlerinin 2017 yılında yayınlanan fen bilimleri öğretim programına yönelik görüşleri
",
2nd International Congress on Multidisciplinary Studies
, Adana, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Congress on Multidisciplinary Studies
Examination of factors affecting food consumption behaviors of individuals who live in university community in the scope of theory of planned behavior
EYÜBOĞLU, Ö.,
ATEŞ, H.
, Ateş, Y.T., Öztürk, C.Z. (2017) "
Examination of factors affecting food consumption behaviors of individuals who live in university community in the scope of theory of planned behavior
",
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning
, Prag, Çek Cumhuriyeti, (
Ağustos 2017
)
EYÜBOĞLU, Ö.,
ATEŞ, H.
, Ateş, Y.T., Öztürk, C.Z. (2017) "
Examination of factors affecting food consumption behaviors of individuals who live in university community in the scope of theory of planned behavior
",
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning
, Prag, Çek Cumhuriyeti, (
Ağustos 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning
Examining of pre-service science teachers’ fastfood consumptions
ATEŞ, H.
(2019) "
Examining of pre-service science teachers’ fastfood consumptions
",
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
, Muğla, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
ATEŞ, H.
(2019) "
Examining of pre-service science teachers’ fastfood consumptions
",
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
, Muğla, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Examinining of pre-service science teachers’ intentions toward sustainable food consumptions and moral norms
ATEŞ, H.
(2019) "
Examinining of pre-service science teachers’ intentions toward sustainable food consumptions and moral norms
",
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
, Muğla, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
ATEŞ, H.
(2019) "
Examinining of pre-service science teachers’ intentions toward sustainable food consumptions and moral norms
",
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
, Muğla, Türkiye, (
Temmuz 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Ortaokul öğrencileri, fen bilimleri öğretmen adayları ve fen bilimleri öğretmenleri örnekleminde yeni ekolojik paradigma ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
ATEŞ, H.
, Öztekin, C., Teksöz, G. (2019) "
Ortaokul öğrencileri, fen bilimleri öğretmen adayları ve fen bilimleri öğretmenleri örnekleminde yeni ekolojik paradigma ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
",
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Haziran 2019
)
ATEŞ, H.
, Öztekin, C., Teksöz, G. (2019) "
Ortaokul öğrencileri, fen bilimleri öğretmen adayları ve fen bilimleri öğretmenleri örnekleminde yeni ekolojik paradigma ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
",
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Haziran 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Fen bilimleri öğretmenlerin organik gıda tüketim davranışlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında incelenmesi
ATEŞ, H.
(2020) "
Fen bilimleri öğretmenlerin organik gıda tüketim davranışlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında incelenmesi
",
International Congress of Pedagogical Research
, Türkiye, (
Haziran 2020
)
ATEŞ, H.
(2020) "
Fen bilimleri öğretmenlerin organik gıda tüketim davranışlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında incelenmesi
",
International Congress of Pedagogical Research
, Türkiye, (
Haziran 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress of Pedagogical Research
Okul öncesi, ilk ve orta öğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
Gül, K., Kırmızıgül, A.S.,
ATEŞ, H.
(2020) "
Okul öncesi, ilk ve orta öğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
",
2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, Türkiye, (
Kasım 2020
)
Gül, K., Kırmızıgül, A.S.,
ATEŞ, H.
(2020) "
Okul öncesi, ilk ve orta öğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
",
2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, Türkiye, (
Kasım 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Fen bilimleri öğretmen adaylarının gıda tüketimlerinin sürdürülebilirlik açıdan değerlendirilmesi
ATEŞ, H.
(2020) "
Fen bilimleri öğretmen adaylarının gıda tüketimlerinin sürdürülebilirlik açıdan değerlendirilmesi
",
7th International Eurasian Educational Research Congress
, Türkiye, (
Eylül 2020
)
ATEŞ, H.
(2020) "
Fen bilimleri öğretmen adaylarının gıda tüketimlerinin sürdürülebilirlik açıdan değerlendirilmesi
",
7th International Eurasian Educational Research Congress
, Türkiye, (
Eylül 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7th International Eurasian Educational Research Congress
Öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik hazır bulunuşlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında anlaşılması
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2020) "
Öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik hazır bulunuşlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında anlaşılması
",
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2020
)
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2020) "
Öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik hazır bulunuşlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında anlaşılması
",
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Teknoloji kabul model yardımıyla fen bilimleri öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerini kullanma niyetlerinin belirlenmesi
ATEŞ, H.
(2021) "
Teknoloji kabul model yardımıyla fen bilimleri öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerini kullanma niyetlerinin belirlenmesi
",
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
ATEŞ, H.
(2021) "
Teknoloji kabul model yardımıyla fen bilimleri öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerini kullanma niyetlerinin belirlenmesi
",
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Kişisel normları açıklayan faktörler cinsiyete göre değişir mi?
ATEŞ, H.
, Öztekin, C., Teksöz, G. (2021) "
Kişisel normları açıklayan faktörler cinsiyete göre değişir mi?
",
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
ATEŞ, H.
, Öztekin, C., Teksöz, G. (2021) "
Kişisel normları açıklayan faktörler cinsiyete göre değişir mi?
",
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik algıları
Gazioğlu, F.,
ATEŞ, H.
, AYDIN, A. (2022) "
Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik algıları
",
12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
, Türkiye, (
Mart 2022
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12550">
Gazioğlu, F.,
ATEŞ, H.
, AYDIN, A. (2022) "
Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik algıları
",
12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
, Türkiye, (
Mart 2022
)
Gazioğlu, F.,
ATEŞ, H.
, AYDIN, A. (2022) "
Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik algıları
",
12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
, Türkiye, (
Mart 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
Investigation of pre service science teachers’ academic self-efficacy and academic motivation toward biology
ATEŞ, H.
, Saylan, A. (2015) "
Investigation of pre service science teachers’ academic self-efficacy and academic motivation toward biology
",
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
, Ankara, Türkiye, (
Haziran 2015
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12551">
ATEŞ, H.
, Saylan, A. (2015) "
Investigation of pre service science teachers’ academic self-efficacy and academic motivation toward biology
",
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
, Ankara, Türkiye, (
Haziran 2015
)
ATEŞ, H.
, Saylan, A. (2015) "
Investigation of pre service science teachers’ academic self-efficacy and academic motivation toward biology
",
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
, Ankara, Türkiye, (
Haziran 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Fen bilimleri öğretmen adaylarının uzaktan eğitim araçlarını kullanma niyetlerinin belirlenmesi
Öz, İ., AYDIN, A.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Fen bilimleri öğretmen adaylarının uzaktan eğitim araçlarını kullanma niyetlerinin belirlenmesi
",
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu
, Balıkesir, Türkiye, (
Mart 2022
)
Öz, İ., AYDIN, A.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Fen bilimleri öğretmen adaylarının uzaktan eğitim araçlarını kullanma niyetlerinin belirlenmesi
",
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu
, Balıkesir, Türkiye, (
Mart 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu
Investigation of pre-service science teachers’ degree of willingness to act toward preventing climate change
ATEŞ, H.
(2017) "
Investigation of pre-service science teachers’ degree of willingness to act toward preventing climate change
",
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
, Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
ATEŞ, H.
(2017) "
Investigation of pre-service science teachers’ degree of willingness to act toward preventing climate change
",
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
, Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
Promoting pre-service science teachers’ sustainable behaviors
ATEŞ, H.
(2017) "
Promoting pre-service science teachers’ sustainable behaviors
",
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
, Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
ATEŞ, H.
(2017) "
Promoting pre-service science teachers’ sustainable behaviors
",
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
, Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
Determination of pre-service science teachers’ nature of technology beliefs
ATEŞ, H.
, Durmaz, S. (2017) "
Determination of pre-service science teachers’ nature of technology beliefs
",
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
, Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
ATEŞ, H.
, Durmaz, S. (2017) "
Determination of pre-service science teachers’ nature of technology beliefs
",
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
, Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
Determination of pre-service teachers’ knowledge level and carbon footprints
ATEŞ, H.
, GÜNDÜZ, A., Ateş, Y.T. (2017) "
Determination of pre-service teachers’ knowledge level and carbon footprints
",
5th International Congress On Social Sciences
, Madrid, İspanya, (
Temmuz 2017
)
ATEŞ, H.
, GÜNDÜZ, A., Ateş, Y.T. (2017) "
Determination of pre-service teachers’ knowledge level and carbon footprints
",
5th International Congress On Social Sciences
, Madrid, İspanya, (
Temmuz 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Congress On Social Sciences
Fen öğretiminde sanal gerçeklik kullanma niyetleri üzerindeki faktörlerin belirlenmesi
Ateş, R.,
ATEŞ, H.
, AYDIN, A. (2022) "
Fen öğretiminde sanal gerçeklik kullanma niyetleri üzerindeki faktörlerin belirlenmesi
",
6.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
, (
Haziran 2022
)
Ateş, R.,
ATEŞ, H.
, AYDIN, A. (2022) "
Fen öğretiminde sanal gerçeklik kullanma niyetleri üzerindeki faktörlerin belirlenmesi
",
6.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Determination of factors affecting energy conservation behaviors in the scope of value belief norm theory
ATEŞ, H.
, AFACAN, Ö., ÖZBEK, N. (2017) "
Determination of factors affecting energy conservation behaviors in the scope of value belief norm theory
",
3rd International Conference on Environmental Science and Technology
, (pp. 205), Macaristan, (
Ekim 2017
)
ATEŞ, H.
, AFACAN, Ö., ÖZBEK, N. (2017) "
Determination of factors affecting energy conservation behaviors in the scope of value belief norm theory
",
3rd International Conference on Environmental Science and Technology
, (pp. 205), Macaristan, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International Conference on Environmental Science and Technology
«
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
»