Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23621 kayıt
Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
Link
Ceylan, Z.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
",
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, 5 (0) pp. 359-386
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1446">
Ceylan, Z.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
",
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, 5 (0) pp. 359-386
Link
Ceylan, Z.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
",
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, 5 (0) pp. 359-386
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi
Link
DOI
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2022) "
4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (0) pp. 46-83
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1448">
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2022) "
4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (0) pp. 46-83
[TR Dizin]
Link
DOI
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2022) "
4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (0) pp. 46-83
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
, KUZU, O. (2023) "
Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense
",
International Journal of Progressive Education
, 19 (5) pp. 172-185
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1449">
KILIÇ-BULUT, A.S.
, KUZU, O. (2023) "
Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense
",
International Journal of Progressive Education
, 19 (5) pp. 172-185
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
, KUZU, O. (2023) "
Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense
",
International Journal of Progressive Education
, 19 (5) pp. 172-185
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates
Link
DOI
BULUT, Ü.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates
",
International Journal of Social Sciences and Education Research
, 4 (4) pp. 560-570
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1452">
BULUT, Ü.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates
",
International Journal of Social Sciences and Education Research
, 4 (4) pp. 560-570
Link
DOI
BULUT, Ü.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates
",
International Journal of Social Sciences and Education Research
, 4 (4) pp. 560-570
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Social Sciences and Education Research
The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students
",
Internatinal Journal of Curriculum and Instruction
, 13 (1) pp. 290-312
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1453">
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students
",
Internatinal Journal of Curriculum and Instruction
, 13 (1) pp. 290-312
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students
",
Internatinal Journal of Curriculum and Instruction
, 13 (1) pp. 290-312
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Internatinal Journal of Curriculum and Instruction
An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students
",
Participatory Educational Research
, 8 (4) pp. 84-102
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1454">
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students
",
Participatory Educational Research
, 8 (4) pp. 84-102
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students
",
Participatory Educational Research
, 8 (4) pp. 84-102
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Participatory Educational Research
Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills
Link
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Şener, Z.T. (2023) "
Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 7 (1) pp. 303-328
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1455">
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Şener, Z.T. (2023) "
Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 7 (1) pp. 303-328
Link
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Şener, Z.T. (2023) "
Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 7 (1) pp. 303-328
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic
",
International Journal of Educational Research Review
, 8 (3) pp. 596-609
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1456">
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic
",
International Journal of Educational Research Review
, 8 (3) pp. 596-609
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic
",
International Journal of Educational Research Review
, 8 (3) pp. 596-609
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Educational Research Review
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
Link
DOI
Mersin, N.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Dündar, S. (2017) "
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (0) pp. 1-15
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1457">
Mersin, N.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Dündar, S. (2017) "
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (0) pp. 1-15
[TR Dizin]
Link
DOI
Mersin, N.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Dündar, S. (2017) "
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (0) pp. 1-15
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students
Link
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "
A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students
",
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, 11 (2) pp. 461-491
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1458">
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "
A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students
",
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, 11 (2) pp. 461-491
Link
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "
A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students
",
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, 11 (2) pp. 461-491
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Ünal, H. (2017) "
The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training
",
European Journal of Education Studies
, 3 (7) pp. 388-407
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1459">
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Ünal, H. (2017) "
The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training
",
European Journal of Education Studies
, 3 (7) pp. 388-407
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Ünal, H. (2017) "
The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training
",
European Journal of Education Studies
, 3 (7) pp. 388-407
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Education Studies
TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2016) "
TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016
, (
Aralık 2016
)
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2016) "
TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016
, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016
Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2017) "
Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi
",
Icosresse
, (
Mayıs 2017
)
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2017) "
Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi
",
Icosresse
, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Icosresse
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.
Şener, Z.T., Ünal, H.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.
",
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu
, (
Mayıs 2018
)
Şener, Z.T., Ünal, H.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.
",
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu
Türkiye ve Almanya’da Okutulan 5. Sınıf Ders Kitaplarındaki Soruların TIMMS Bilişsel Düzeylere GöreSınıflandırılması
Şener, Z.T., Ünal, H.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Türkiye ve Almanya’da Okutulan 5. Sınıf Ders Kitaplarındaki Soruların TIMMS Bilişsel Düzeylere GöreSınıflandırılması
",
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu
, (
Nisan 2018
)
Şener, Z.T., Ünal, H.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Türkiye ve Almanya’da Okutulan 5. Sınıf Ders Kitaplarındaki Soruların TIMMS Bilişsel Düzeylere GöreSınıflandırılması
",
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu
8th Grade Students' Solving of Real-Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
Ceylan, Z.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
8th Grade Students' Solving of Real-Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
",
ASES IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE
, (
Nisan 2023
)
Ceylan, Z.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
8th Grade Students' Solving of Real-Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
",
ASES IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE
, (
Nisan 2023
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ASES IV. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının İncelenmesi
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Yıldız, A., BALTACI, S. (2019) "
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının İncelenmesi
",
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education
, (pp. 1100-1108), İzmir, Türkiye, (
Kasım 2019
)
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Yıldız, A., BALTACI, S. (2019) "
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Öğrenme Yaklaşımlarının İncelenmesi
",
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education
, (pp. 1100-1108), İzmir, Türkiye, (
Kasım 2019
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education
COVID-19 Pandemisi Sürecinde Matematik Öğretmek: Türkiye’den Öğretmen Görüşleri
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
COVID-19 Pandemisi Sürecinde Matematik Öğretmek: Türkiye’den Öğretmen Görüşleri
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , 2021
, (
Temmuz 2021
)
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
COVID-19 Pandemisi Sürecinde Matematik Öğretmek: Türkiye’den Öğretmen Görüşleri
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , 2021
, (
Temmuz 2021
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , 2021
8. Sınıf Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri
ÖZÜDOĞRU, G.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
8. Sınıf Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri
",
14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2021
, (
Ekim 2021
)
ÖZÜDOĞRU, G.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
8. Sınıf Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri
",
14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2021
, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , 2021
Türkiye’deki İstatistiksel Okuryazarlık: Betimsel Bir İnceleme
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Mersin, N. (2018) "
Türkiye’deki İstatistiksel Okuryazarlık: Betimsel Bir İnceleme
",
II.Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu
, (
Temmuz 2018
)
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Mersin, N. (2018) "
Türkiye’deki İstatistiksel Okuryazarlık: Betimsel Bir İnceleme
",
II.Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu
, (
Temmuz 2018
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II.Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu
«
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
»