img
img
Toplam 23776 kayıt

Investigation of pre-service science teachers’ beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Congress Students Engagement in School: Perspectives of Psychology and Education

Determination of Science Teachers’ Perceptions of Discrepant Events Applied in Science Education

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science

Mobile Learning İntention Scale: Validity And Reliability Study Of Turkish Form Based On Theory Of Planned Behavior

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th international conference on education

Antecedents of preservice science teachers’ preferences related to sustainable consumption: An implementation of theory of planned behavior

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Congress of Educational Research

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE YAPAY ZEKA KULLANIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BİRLEŞTİRİLMİŞ TEKNOLOJİ KABULÜ VE KULLANIMI TEORİSİ İLE AÇIKLANMASI

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOR XIV

Fen bilgisi öğretmen adaylarının su tüketim davranışlarının değer kimlik ahlaki norm modeli ile açıklanması

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Sürdürülebilirliğin temellerinden biri olan atık bertarafının sağlanmasında fen bilimleri öğretmen adaylarının davranışlarının anlaşılması

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Fen bilgisi öğretmen adaylarının etkileşimli e-kitap kullanma niyetlerinin incelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress

Fen eğitiminde kitlesel açık çevrimiçi ders (MOOC) kullanımına yönelik öğretmen adaylarının niyetlerinin açıklanması

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress

Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre yanlısı davranışlarının incelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu

Mobil öğrenmeye yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının tutumlarının belirlenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Fen bilgisi öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik farkındalık düzeylerinin belirlenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Investigation of preservice science teachers’ beliefs on education for sustainable development

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION

Examining dissertations conducted about education for sustainable development in Turkey

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION

An attempt for developing determinants of low carbon behavior a clue for climate change adaptation and mitigation

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION

Examining dissertations conducted about ecological footprint in the field of education in Turkey

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION

Seyfe Lake flora study and pre-service science teachers’ attitudes toward application

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY

Determination of self-efficacy of special education teachers towards science course

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD INTERNATIONAL CONGRESS onEDUCATION SCIENCES AND LEARNINGTECHNOLOGY (ICESLT)

2018 yılında güncellenen sosyal bilgiler ve fen bilgisi dersi ortaokul müfredatlarının çevre eğitimi açısından incelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketime yönelik davranış düzeylerin belirlenmesi: Nitel çalışma

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu