Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23020 kayıt
Ortaokul öğrencilerinin kavramları anlamlandırma eğilimleri
BEYDOĞAN, H.Ö.
, HAYRAN, Z. (2016) "
Ortaokul öğrencilerinin kavramları anlamlandırma eğilimleri
",
Milli Eğitim Eğitim ve Toplum Bilimler Dergisi
, (210) pp. 303-318
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö.
, HAYRAN, Z. (2016) "
Ortaokul öğrencilerinin kavramları anlamlandırma eğilimleri
",
Milli Eğitim Eğitim ve Toplum Bilimler Dergisi
, (210) pp. 303-318
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim Eğitim ve Toplum Bilimler Dergisi
Öğretmenlerin öğrencileri tanıma yeterliliği ölçeği Geçerlik güvenirlik çalışması
Şahin, C.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2016) "
Öğretmenlerin öğrencileri tanıma yeterliliği ölçeği Geçerlik güvenirlik çalışması
",
21.Yüzyılda Eğitim ve Toplum
, 5 (14) pp. 177-198
[TR Dizin]
Şahin, C.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2016) "
Öğretmenlerin öğrencileri tanıma yeterliliği ölçeği Geçerlik güvenirlik çalışması
",
21.Yüzyılda Eğitim ve Toplum
, 5 (14) pp. 177-198
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
21.Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Okuma anlamayı etkileyen stratejiler
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2010) "
Okuma anlamayı etkileyen stratejiler
",
Milli Eğitim Dergisi
, (185) pp. 8-21
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2010) "
Okuma anlamayı etkileyen stratejiler
",
Milli Eğitim Dergisi
, (185) pp. 8-21
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim Dergisi
İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2011) "
İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale
",
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES-2011
, 28 (0) pp. 515-521
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10215">
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2011) "
İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale
",
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES-2011
, 28 (0) pp. 515-521
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2011) "
İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale
",
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES-2011
, 28 (0) pp. 515-521
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES-2011
Okuma Anlama Sürecinde İşe Koşulan Stratejiler ve Bu Stratejiler Kapsamında Kullanılan Taktikler
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2009) "
Okuma Anlama Sürecinde İşe Koşulan Stratejiler ve Bu Stratejiler Kapsamında Kullanılan Taktikler
",
Milli Eğitim dergisi
, 38 (181) pp. 65-81
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2009) "
Okuma Anlama Sürecinde İşe Koşulan Stratejiler ve Bu Stratejiler Kapsamında Kullanılan Taktikler
",
Milli Eğitim dergisi
, 38 (181) pp. 65-81
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim dergisi
UNIVERSITY STUDENTS SELF REGULATEDLEARNING PROFIENCY SCALE I
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Şebnem, B.G. (2015) "
UNIVERSITY STUDENTS SELF REGULATEDLEARNING PROFIENCY SCALE I
",
INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH
, 7 (2) pp. 371-383
[AHCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10219">
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Şebnem, B.G. (2015) "
UNIVERSITY STUDENTS SELF REGULATEDLEARNING PROFIENCY SCALE I
",
INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH
, 7 (2) pp. 371-383
[AHCI]
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Şebnem, B.G. (2015) "
UNIVERSITY STUDENTS SELF REGULATEDLEARNING PROFIENCY SCALE I
",
INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH
, 7 (2) pp. 371-383
[AHCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH
Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi
BEYDOĞAN, H.Ö.
, HAYRAN, Z. (2015) "
Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi
",
Eurasian Journal of Educational Research
, (60) pp. 261-280
[AHCI]
BEYDOĞAN, H.Ö.
, HAYRAN, Z. (2015) "
Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi
",
Eurasian Journal of Educational Research
, (60) pp. 261-280
[AHCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eurasian Journal of Educational Research
Evaluation of pre service teacher s attitudes towards peer assessment
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Evaluation of pre service teacher s attitudes towards peer assessment
",
International Journal of Academic Research Part B
, 4 (6) pp. 60-69
[SCI]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Evaluation of pre service teacher s attitudes towards peer assessment
",
International Journal of Academic Research Part B
, 4 (6) pp. 60-69
[SCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Academic Research Part B
Akıcı Okuma yeterliklerine Göre Öğrencilerin Okuma Anlama Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Akıcı Okuma yeterliklerine Göre Öğrencilerin Okuma Anlama Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
",
Eğitim ve Bilim
, 37 (163) pp. 1-14
[SSCI]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Akıcı Okuma yeterliklerine Göre Öğrencilerin Okuma Anlama Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
",
Eğitim ve Bilim
, 37 (163) pp. 1-14
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Bilim
Okullarda Ölçme ve Değerlendirme
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Okullarda Ölçme ve Değerlendirme
", Ankara/Türkiye :
Nobel Yayıncılık
, ISBN: ISBN 978-605-320-620-0
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Okullarda Ölçme ve Değerlendirme
", Ankara/Türkiye :
Nobel Yayıncılık
, ISBN: ISBN 978-605-320-620-0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Ders Kitabı
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Nobel Yayıncılık
İlkokullarda Yetiştirme Programının Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Akkaya, A.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2020) "
İlkokullarda Yetiştirme Programının Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
",
EJER Congress 2020 Conference Proceedings
, (pp. 1007-1016), Diyarbakır, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Akkaya, A.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2020) "
İlkokullarda Yetiştirme Programının Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
",
EJER Congress 2020 Conference Proceedings
, (pp. 1007-1016), Diyarbakır, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER Congress 2020 Conference Proceedings
İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar
BEYDOĞAN, H.Ö.
, TAY, B., HAYRAN, Z. (2012) "
İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar
",
II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri
, Rize, Türkiye, (
Ağustos 2012
)
BEYDOĞAN, H.Ö.
, TAY, B., HAYRAN, Z. (2012) "
İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar
",
II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri
, Rize, Türkiye, (
Ağustos 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri
Öğrencilerin ölçme değerlendirme dersindeki yaşantılarının yansıtıcı düşünme bağlamında ele alınması
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğrencilerin ölçme değerlendirme dersindeki yaşantılarının yansıtıcı düşünme bağlamında ele alınması
",
IV th İnternatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress Ejercongress
, (pp. 357-367), Denizli, (
Kasım 2017
)
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğrencilerin ölçme değerlendirme dersindeki yaşantılarının yansıtıcı düşünme bağlamında ele alınması
",
IV th İnternatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress Ejercongress
, (pp. 357-367), Denizli, (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV th İnternatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress Ejercongress
Yeterlik Temelli Eğitim Çıktılarının Ölçülmesinde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları ve Yöntemler
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Yeterlik Temelli Eğitim Çıktılarının Ölçülmesinde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları ve Yöntemler
",
ICQH2018 International Conference on Quality in Higher Education
, (pp. 369-378), İstanbul, Türkiye, (
Aralık 2018
)
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Yeterlik Temelli Eğitim Çıktılarının Ölçülmesinde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları ve Yöntemler
",
ICQH2018 International Conference on Quality in Higher Education
, (pp. 369-378), İstanbul, Türkiye, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ICQH2018 International Conference on Quality in Higher Education
Okul Öncesi Dönemde Artırılmış Gerçeklik İle Zenginleştirilmiş Mevsimler Materyallerinin Kavram ve Dil Gelişimine Etkisi
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Yıldırım, D. (2018) "
Okul Öncesi Dönemde Artırılmış Gerçeklik İle Zenginleştirilmiş Mevsimler Materyallerinin Kavram ve Dil Gelişimine Etkisi
",
EJERCONGRESS 2018
, (pp. 740-749), Antalya, Türkiye, (
Kasım 2018
)
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Yıldırım, D. (2018) "
Okul Öncesi Dönemde Artırılmış Gerçeklik İle Zenginleştirilmiş Mevsimler Materyallerinin Kavram ve Dil Gelişimine Etkisi
",
EJERCONGRESS 2018
, (pp. 740-749), Antalya, Türkiye, (
Kasım 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJERCONGRESS 2018
Satısfactıon Level of Faculty of Educatıon Students Wıth The Service Qualıty of Teaching
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Satısfactıon Level of Faculty of Educatıon Students Wıth The Service Qualıty of Teaching
",
internetıonal Conferenece on New Horızons in Educatıon Jully17-19 in Berlin
, Berlin, Almanya, (
Haziran 2017
)
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Satısfactıon Level of Faculty of Educatıon Students Wıth The Service Qualıty of Teaching
",
internetıonal Conferenece on New Horızons in Educatıon Jully17-19 in Berlin
, Berlin, Almanya, (
Haziran 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
internetıonal Conferenece on New Horızons in Educatıon Jully17-19 in Berlin
Öğretim Elemanlarının Üniversite İmaj Algısının Kolektif Yeterlikleri Üzerine Etkisi 1
Beydoğan, G.Ş.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğretim Elemanlarının Üniversite İmaj Algısının Kolektif Yeterlikleri Üzerine Etkisi 1
",
3nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) Ankara
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2017
)
Beydoğan, G.Ş.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğretim Elemanlarının Üniversite İmaj Algısının Kolektif Yeterlikleri Üzerine Etkisi 1
",
3nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) Ankara
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) Ankara
Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi1
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi1
",
2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS
, Bosna, Bosna Hersek, (
Nisan 2017
)
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi1
",
2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS
, Bosna, Bosna Hersek, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS
Satısfactıon level of faculty of educatıon students wıth theServıce qualıty of teachıng
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Satısfactıon level of faculty of educatıon students wıth theServıce qualıty of teachıng
",
International Conference on New Horizons in Education Conference INTE
, (pp. 3-19), Berlin, Almanya, (
Kasım 2017
)
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Satısfactıon level of faculty of educatıon students wıth theServıce qualıty of teachıng
",
International Conference on New Horizons in Education Conference INTE
, (pp. 3-19), Berlin, Almanya, (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Horizons in Education Conference INTE
Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi
",
485 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS)
, (pp. 483-501), Bosnia, Bosna Hersek, (
Kasım 2017
)
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi
",
485 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS)
, (pp. 483-501), Bosnia, Bosna Hersek, (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
485 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS)
«
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
»