img
img
Toplam 23020 kayıt

Ortaokul öğrencilerinin kavramları anlamlandırma eğilimleri

BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2016) "Ortaokul öğrencilerinin kavramları anlamlandırma eğilimleri", Milli Eğitim Eğitim ve Toplum Bilimler Dergisi, (210) pp. 303-318 [TR Dizin]   BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2016) "Ortaokul öğrencilerinin kavramları anlamlandırma eğilimleri", Milli Eğitim Eğitim ve Toplum Bilimler Dergisi, (210) pp. 303-318 [TR Dizin]  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim Eğitim ve Toplum Bilimler Dergisi

Öğretmenlerin öğrencileri tanıma yeterliliği ölçeği Geçerlik güvenirlik çalışması

Şahin, C., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğretmenlerin öğrencileri tanıma yeterliliği ölçeği Geçerlik güvenirlik çalışması", 21.Yüzyılda Eğitim ve Toplum, 5 (14) pp. 177-198 [TR Dizin]   Şahin, C., BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğretmenlerin öğrencileri tanıma yeterliliği ölçeği Geçerlik güvenirlik çalışması", 21.Yüzyılda Eğitim ve Toplum, 5 (14) pp. 177-198 [TR Dizin]  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21.Yüzyılda Eğitim ve Toplum

Okuma anlamayı etkileyen stratejiler

BEYDOĞAN, H.Ö. (2010) "Okuma anlamayı etkileyen stratejiler", Milli Eğitim Dergisi, (185) pp. 8-21 [TR Dizin]   BEYDOĞAN, H.Ö. (2010) "Okuma anlamayı etkileyen stratejiler", Milli Eğitim Dergisi, (185) pp. 8-21 [TR Dizin]  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim Dergisi

İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale

DOI    BEYDOĞAN, H.Ö. (2011) "İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale", WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES-2011, 28 (0) pp. 515-521 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10215"> BEYDOĞAN, H.Ö. (2011) "İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale", WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES-2011, 28 (0) pp. 515-521 DOI    BEYDOĞAN, H.Ö. (2011) "İnstructıonal technology and material development course motivatıon scale", WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES-2011, 28 (0) pp. 515-521 DOI   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES-2011

Okuma Anlama Sürecinde İşe Koşulan Stratejiler ve Bu Stratejiler Kapsamında Kullanılan Taktikler

BEYDOĞAN, H.Ö. (2009) "Okuma Anlama Sürecinde İşe Koşulan Stratejiler ve Bu Stratejiler Kapsamında Kullanılan Taktikler", Milli Eğitim dergisi, 38 (181) pp. 65-81   BEYDOĞAN, H.Ö. (2009) "Okuma Anlama Sürecinde İşe Koşulan Stratejiler ve Bu Stratejiler Kapsamında Kullanılan Taktikler", Milli Eğitim dergisi, 38 (181) pp. 65-81  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim dergisi

UNIVERSITY STUDENTS SELF REGULATEDLEARNING PROFIENCY SCALE I

DOI   BEYDOĞAN, H.Ö., Şebnem, B.G. (2015) "UNIVERSITY STUDENTS SELF REGULATEDLEARNING PROFIENCY SCALE I", INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH, 7 (2) pp. 371-383 [AHCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10219"> BEYDOĞAN, H.Ö., Şebnem, B.G. (2015) "UNIVERSITY STUDENTS SELF REGULATEDLEARNING PROFIENCY SCALE I", INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH, 7 (2) pp. 371-383 [AHCI] DOI   BEYDOĞAN, H.Ö., Şebnem, B.G. (2015) "UNIVERSITY STUDENTS SELF REGULATEDLEARNING PROFIENCY SCALE I", INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH, 7 (2) pp. 371-383 [AHCI] DOI  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH

Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi

BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi", Eurasian Journal of Educational Research, (60) pp. 261-280 [AHCI]   BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "Çoklu Ortama Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Kavram Öğrenme Düzeylerine ve Tutumlarına Etkisi", Eurasian Journal of Educational Research, (60) pp. 261-280 [AHCI]  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Journal of Educational Research

Evaluation of pre service teacher s attitudes towards peer assessment

BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Evaluation of pre service teacher s attitudes towards peer assessment", International Journal of Academic Research Part B, 4 (6) pp. 60-69 [SCI]   BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Evaluation of pre service teacher s attitudes towards peer assessment", International Journal of Academic Research Part B, 4 (6) pp. 60-69 [SCI]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Academic Research Part B

Akıcı Okuma yeterliklerine Göre Öğrencilerin Okuma Anlama Stratejilerini Kullanma Düzeyleri

BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Akıcı Okuma yeterliklerine Göre Öğrencilerin Okuma Anlama Stratejilerini Kullanma Düzeyleri", Eğitim ve Bilim, 37 (163) pp. 1-14 [SSCI]   BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Akıcı Okuma yeterliklerine Göre Öğrencilerin Okuma Anlama Stratejilerini Kullanma Düzeyleri", Eğitim ve Bilim, 37 (163) pp. 1-14 [SSCI]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Okullarda Ölçme ve Değerlendirme

BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Okullarda Ölçme ve Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, ISBN: ISBN 978-605-320-620-0  BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Okullarda Ölçme ve Değerlendirme", Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, ISBN: ISBN 978-605-320-620-0 
2017 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Yayıncılık

İlkokullarda Yetiştirme Programının Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Akkaya, A., BEYDOĞAN, H.Ö. (2020) "İlkokullarda Yetiştirme Programının Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", EJER Congress 2020 Conference Proceedings , (pp. 1007-1016), Diyarbakır, Türkiye, (Aralık 2020 Akkaya, A., BEYDOĞAN, H.Ö. (2020) "İlkokullarda Yetiştirme Programının Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", EJER Congress 2020 Conference Proceedings , (pp. 1007-1016), Diyarbakır, Türkiye, (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER Congress 2020 Conference Proceedings

İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar

BEYDOĞAN, H.Ö., TAY, B., HAYRAN, Z. (2012) "İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar", II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri , Rize, Türkiye, (Ağustos 2012 BEYDOĞAN, H.Ö., TAY, B., HAYRAN, Z. (2012) "İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar", II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri , Rize, Türkiye, (Ağustos 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri

Öğrencilerin ölçme değerlendirme dersindeki yaşantılarının yansıtıcı düşünme bağlamında ele alınması

BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğrencilerin ölçme değerlendirme dersindeki yaşantılarının yansıtıcı düşünme bağlamında ele alınması", IV th İnternatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress Ejercongress , (pp. 357-367), Denizli, (Kasım 2017 BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğrencilerin ölçme değerlendirme dersindeki yaşantılarının yansıtıcı düşünme bağlamında ele alınması", IV th İnternatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress Ejercongress , (pp. 357-367), Denizli, (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV th İnternatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress Ejercongress

Yeterlik Temelli Eğitim Çıktılarının Ölçülmesinde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları ve Yöntemler

BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Yeterlik Temelli Eğitim Çıktılarının Ölçülmesinde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları ve Yöntemler", ICQH2018 International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 369-378), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2018 BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Yeterlik Temelli Eğitim Çıktılarının Ölçülmesinde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları ve Yöntemler", ICQH2018 International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 369-378), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ICQH2018 International Conference on Quality in Higher Education

Okul Öncesi Dönemde Artırılmış Gerçeklik İle Zenginleştirilmiş Mevsimler Materyallerinin Kavram ve Dil Gelişimine Etkisi

BEYDOĞAN, H.Ö., Yıldırım, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemde Artırılmış Gerçeklik İle Zenginleştirilmiş Mevsimler Materyallerinin Kavram ve Dil Gelişimine Etkisi", EJERCONGRESS 2018 , (pp. 740-749), Antalya, Türkiye, (Kasım 2018 BEYDOĞAN, H.Ö., Yıldırım, D. (2018) "Okul Öncesi Dönemde Artırılmış Gerçeklik İle Zenginleştirilmiş Mevsimler Materyallerinin Kavram ve Dil Gelişimine Etkisi", EJERCONGRESS 2018 , (pp. 740-749), Antalya, Türkiye, (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJERCONGRESS 2018

Satısfactıon Level of Faculty of Educatıon Students Wıth The Service Qualıty of Teaching

BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Satısfactıon Level of Faculty of Educatıon Students Wıth The Service Qualıty of Teaching", internetıonal Conferenece on New Horızons in Educatıon Jully17-19 in Berlin , Berlin, Almanya, (Haziran 2017 BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Satısfactıon Level of Faculty of Educatıon Students Wıth The Service Qualıty of Teaching", internetıonal Conferenece on New Horızons in Educatıon Jully17-19 in Berlin , Berlin, Almanya, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
internetıonal Conferenece on New Horızons in Educatıon Jully17-19 in Berlin

Öğretim Elemanlarının Üniversite İmaj Algısının Kolektif Yeterlikleri Üzerine Etkisi 1

Beydoğan, G.Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretim Elemanlarının Üniversite İmaj Algısının Kolektif Yeterlikleri Üzerine Etkisi 1", 3nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) Ankara , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017 Beydoğan, G.Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretim Elemanlarının Üniversite İmaj Algısının Kolektif Yeterlikleri Üzerine Etkisi 1", 3nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) Ankara , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) Ankara

Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi1

BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi1", 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS , Bosna, Bosna Hersek, (Nisan 2017 BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi1", 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS , Bosna, Bosna Hersek, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS

Satısfactıon level of faculty of educatıon students wıth theServıce qualıty of teachıng

BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Satısfactıon level of faculty of educatıon students wıth theServıce qualıty of teachıng", International Conference on New Horizons in Education Conference INTE , (pp. 3-19), Berlin, Almanya, (Kasım 2017 BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Satısfactıon level of faculty of educatıon students wıth theServıce qualıty of teachıng", International Conference on New Horizons in Education Conference INTE , (pp. 3-19), Berlin, Almanya, (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education Conference INTE

Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi

BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi", 485 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) , (pp. 483-501), Bosnia, Bosna Hersek, (Kasım 2017 BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğretmen Adayı Öğrencilerin ve Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Anlayışlarının İncelenmesi", 485 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS) , (pp. 483-501), Bosnia, Bosna Hersek, (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
485 2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS)