Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23020 kayıt
Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi
Link
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2022) "
Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi
",
GEFAD
, 42 (1) pp. 845-871
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10186">
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2022) "
Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi
",
GEFAD
, 42 (1) pp. 845-871
[TR Dizin]
Link
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2022) "
Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi
",
GEFAD
, 42 (1) pp. 845-871
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
GEFAD
Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (2) pp. 177-204
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10189">
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (2) pp. 177-204
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (2) pp. 177-204
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Grafiksel Düzenlemelerin Öğrencilerin Okuma Anlama Düzeylerine Etkisi
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2010) "
Grafiksel Düzenlemelerin Öğrencilerin Okuma Anlama Düzeylerine Etkisi
",
Milli Eğitim Dergisi
, 40 (188) pp. 202-217
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2010) "
Grafiksel Düzenlemelerin Öğrencilerin Okuma Anlama Düzeylerine Etkisi
",
Milli Eğitim Dergisi
, 40 (188) pp. 202-217
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim Dergisi
Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması
Link
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 2521-2540
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10191">
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 2521-2540
[TR Dizin]
Link
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 2521-2540
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
COMPARATIVE ANALYSIS OF 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE TEACHINGCURRICULUM AND 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE INTENSIVE CURRICULUM
Link
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Yalçınkaya, G.D. (2019) "
COMPARATIVE ANALYSIS OF 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE TEACHINGCURRICULUM AND 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE INTENSIVE CURRICULUM
",
InternationalJOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, 5 (20) pp. 1040-1050
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10192">
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Yalçınkaya, G.D. (2019) "
COMPARATIVE ANALYSIS OF 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE TEACHINGCURRICULUM AND 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE INTENSIVE CURRICULUM
",
InternationalJOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, 5 (20) pp. 1040-1050
Link
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Yalçınkaya, G.D. (2019) "
COMPARATIVE ANALYSIS OF 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE TEACHINGCURRICULUM AND 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE INTENSIVE CURRICULUM
",
InternationalJOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, 5 (20) pp. 1040-1050
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
InternationalJOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Postmodernist Bir Yaklaşımla Çocuk Gelişimi Öğrencilerine Yönelik Estetik Farkındalık Uygulaması
Şahan, E.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2019) "
Postmodernist Bir Yaklaşımla Çocuk Gelişimi Öğrencilerine Yönelik Estetik Farkındalık Uygulaması
",
International Social Sciences Studies Journal
, 5 (3) pp. 4894-4903
[TR Dizin]
Şahan, E.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2019) "
Postmodernist Bir Yaklaşımla Çocuk Gelişimi Öğrencilerine Yönelik Estetik Farkındalık Uygulaması
",
International Social Sciences Studies Journal
, 5 (3) pp. 4894-4903
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Social Sciences Studies Journal
Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından EğitimFakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmas
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından EğitimFakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmas
",
KEFAD
, 19 (3) pp. 2521-2540
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10194">
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından EğitimFakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmas
",
KEFAD
, 19 (3) pp. 2521-2540
[TR Dizin]
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından EğitimFakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmas
",
KEFAD
, 19 (3) pp. 2521-2540
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KEFAD
Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, 5 (1) pp. 33-49
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10196">
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, 5 (1) pp. 33-49
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2018) "
Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, 5 (1) pp. 33-49
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students,
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
, HAYRAN, Z. (2015) "
The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students,
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, 0 (60) pp. 261-279
[SCI Expanded]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10197">
BEYDOĞAN, H.Ö.
, HAYRAN, Z. (2015) "
The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students,
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, 0 (60) pp. 261-279
[SCI Expanded]
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
, HAYRAN, Z. (2015) "
The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students,
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, 0 (60) pp. 261-279
[SCI Expanded]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2011) "
Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (4) pp. 1-23
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2011) "
Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (4) pp. 1-23
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğrencilerin akıcı okumalarına göre okuma-anlama stratejilerini kullanma düzeyleri
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Öğrencilerin akıcı okumalarına göre okuma-anlama stratejilerini kullanma düzeyleri
",
Eğitim ve Bilim
, 37 (66) pp. 1-13
[SSCI]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Öğrencilerin akıcı okumalarına göre okuma-anlama stratejilerini kullanma düzeyleri
",
Eğitim ve Bilim
, 37 (66) pp. 1-13
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Bilim
Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2007) "
Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi
",
Milli Eğitim Dergisi
, 35 (173) pp. 258-270
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10201">
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2007) "
Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi
",
Milli Eğitim Dergisi
, 35 (173) pp. 258-270
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2007) "
Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi
",
Milli Eğitim Dergisi
, 35 (173) pp. 258-270
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2007
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim Dergisi
Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching.
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Bayındır, G. (2010) "
Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching.
",
INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION
, 2 (2) pp. 3954-3964
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-10202">
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Bayındır, G. (2010) "
Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching.
",
INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION
, 2 (2) pp. 3954-3964
[SSCI]
DOI
BEYDOĞAN, H.Ö.
, Bayındır, G. (2010) "
Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching.
",
INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION
, 2 (2) pp. 3954-3964
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION
Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi.
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi.
",
Gaziantep Üniversity Journal of Social Sciences
, 11 (4) pp. 1171-1204
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2012) "
Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi.
",
Gaziantep Üniversity Journal of Social Sciences
, 11 (4) pp. 1171-1204
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gaziantep Üniversity Journal of Social Sciences
Lise öğrencilerinin öğrenme stillerine göre okuma-anlama sürecinde ayırt etme stratejilerini kullanma düzeyleri.
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2009) "
Lise öğrencilerinin öğrenme stillerine göre okuma-anlama sürecinde ayırt etme stratejilerini kullanma düzeyleri.
",
Kefad
, 10 (1) p. 67
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2009) "
Lise öğrencilerinin öğrenme stillerine göre okuma-anlama sürecinde ayırt etme stratejilerini kullanma düzeyleri.
",
Kefad
, 10 (1) p. 67
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kefad
Öğrenci üniversite imaj ölçeği
Beydoğan, G.Ş.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğrenci üniversite imaj ölçeği
",
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 5 (44) pp. 74-88
Beydoğan, G.Ş.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Öğrenci üniversite imaj ölçeği
",
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 5 (44) pp. 74-88
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
Satisfaction Level of Faculty of Education Students with the Service Quality of Teaching
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Satisfaction Level of Faculty of Education Students with the Service Quality of Teaching
",
The Turkish Online Journal of Educational Technology – November 2017
, (0) pp. 877-890
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Satisfaction Level of Faculty of Education Students with the Service Quality of Teaching
",
The Turkish Online Journal of Educational Technology – November 2017
, (0) pp. 877-890
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology – November 2017
Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel İşlevleri Kullanma Düzeylerine Etkisi
HAYRAN, Z.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel İşlevleri Kullanma Düzeylerine Etkisi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 16 (4) pp. 1589-1599
[SCI]
HAYRAN, Z.,
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2017) "
Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel İşlevleri Kullanma Düzeylerine Etkisi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 16 (4) pp. 1589-1599
[SCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online (elektronik)
Öğretmen Adaylarına Yönelik Dönüt Düzeltme AlgıÖlçeği
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2016) "
Öğretmen Adaylarına Yönelik Dönüt Düzeltme AlgıÖlçeği
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 297-314
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2016) "
Öğretmen Adaylarına Yönelik Dönüt Düzeltme AlgıÖlçeği
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 297-314
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Variables Affecting Education Faculty Students Satisfactions About Their Instructors
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2016) "
Variables Affecting Education Faculty Students Satisfactions About Their Instructors
",
THETURKISH ONLINEJOURNALOFEDUCATIONALTECHNOLOGY
, (0) pp. 1300-1308
[AHCI]
BEYDOĞAN, H.Ö.
(2016) "
Variables Affecting Education Faculty Students Satisfactions About Their Instructors
",
THETURKISH ONLINEJOURNALOFEDUCATIONALTECHNOLOGY
, (0) pp. 1300-1308
[AHCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
THETURKISH ONLINEJOURNALOFEDUCATIONALTECHNOLOGY
«
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
»