img
img
Toplam 23020 kayıt

Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi

Link DOI    BEYDOĞAN, H.Ö. (2022) "Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi", GEFAD, 42 (1) pp. 845-871 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10186"> BEYDOĞAN, H.Ö. (2022) "Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi", GEFAD, 42 (1) pp. 845-871 [TR Dizin] Link DOI    BEYDOĞAN, H.Ö. (2022) "Yabancı Dil Öğretiminde Drama Etkinliklerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi", GEFAD, 42 (1) pp. 845-871 [TR Dizin] Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
GEFAD

Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler

  BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 177-204 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10189"> BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 177-204 [TR Dizin]    BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Öğretmenlerin yazılı anlatıma ilişkin geliştirdikleri düşünce ve eğilimler", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 177-204 [TR Dizin]   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Grafiksel Düzenlemelerin Öğrencilerin Okuma Anlama Düzeylerine Etkisi

BEYDOĞAN, H.Ö. (2010) "Grafiksel Düzenlemelerin Öğrencilerin Okuma Anlama Düzeylerine Etkisi", Milli Eğitim Dergisi, 40 (188) pp. 202-217 [TR Dizin]   BEYDOĞAN, H.Ö. (2010) "Grafiksel Düzenlemelerin Öğrencilerin Okuma Anlama Düzeylerine Etkisi", Milli Eğitim Dergisi, 40 (188) pp. 202-217 [TR Dizin]  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim Dergisi

Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması

Link DOI   BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 2521-2540 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10191"> BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 2521-2540 [TR Dizin] Link DOI   BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından Eğitim Fakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 2521-2540 [TR Dizin] Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

COMPARATIVE ANALYSIS OF 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE TEACHINGCURRICULUM AND 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE INTENSIVE CURRICULUM

Link DOI   BEYDOĞAN, H.Ö., Yalçınkaya, G.D. (2019) "COMPARATIVE ANALYSIS OF 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE TEACHINGCURRICULUM AND 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE INTENSIVE CURRICULUM", InternationalJOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 5 (20) pp. 1040-1050 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10192"> BEYDOĞAN, H.Ö., Yalçınkaya, G.D. (2019) "COMPARATIVE ANALYSIS OF 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE TEACHINGCURRICULUM AND 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE INTENSIVE CURRICULUM", InternationalJOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 5 (20) pp. 1040-1050 Link DOI   BEYDOĞAN, H.Ö., Yalçınkaya, G.D. (2019) "COMPARATIVE ANALYSIS OF 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE TEACHINGCURRICULUM AND 5TH GRADE ENGLISH LANGUAGE INTENSIVE CURRICULUM", InternationalJOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 5 (20) pp. 1040-1050 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
InternationalJOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES

Postmodernist Bir Yaklaşımla Çocuk Gelişimi Öğrencilerine Yönelik Estetik Farkındalık Uygulaması

Şahan, E., BEYDOĞAN, H.Ö. (2019) "Postmodernist Bir Yaklaşımla Çocuk Gelişimi Öğrencilerine Yönelik Estetik Farkındalık Uygulaması", International Social Sciences Studies Journal, 5 (3) pp. 4894-4903 [TR Dizin]   Şahan, E., BEYDOĞAN, H.Ö. (2019) "Postmodernist Bir Yaklaşımla Çocuk Gelişimi Öğrencilerine Yönelik Estetik Farkındalık Uygulaması", International Social Sciences Studies Journal, 5 (3) pp. 4894-4903 [TR Dizin]  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Social Sciences Studies Journal

Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından EğitimFakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmas

DOI   BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından EğitimFakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmas", KEFAD, 19 (3) pp. 2521-2540 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10194"> BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından EğitimFakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmas", KEFAD, 19 (3) pp. 2521-2540 [TR Dizin] DOI   BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Öğrencilerin Memnuniyet Düzeyleri Açısından EğitimFakültelerinde Verilen Öğretim Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılmas", KEFAD, 19 (3) pp. 2521-2540 [TR Dizin] DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KEFAD

Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback

DOI     BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 5 (1) pp. 33-49 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-10196"> BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 5 (1) pp. 33-49 DOI     BEYDOĞAN, H.Ö. (2018) "Middle School Mathematics Teachers’xx Opinions on Feedback", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 5 (1) pp. 33-49 DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION

The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students,

DOI    BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students,", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 0 (60) pp. 261-279 [SCI Expanded] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10197"> BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students,", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 0 (60) pp. 261-279 [SCI Expanded] DOI    BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "The Effect of Multimedia-Based Learning on the Concept Learning Levels and Attitudes of Students,", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 0 (60) pp. 261-279 [SCI Expanded] DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi

BEYDOĞAN, H.Ö. (2011) "Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (4) pp. 1-23 [TR Dizin]   BEYDOĞAN, H.Ö. (2011) "Zihin haritası destekli bilişsel hazırlığın öğrencilerin bilgilendirici yazma yeterliği üzerine etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (4) pp. 1-23 [TR Dizin]  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğrencilerin akıcı okumalarına göre okuma-anlama stratejilerini kullanma düzeyleri

BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Öğrencilerin akıcı okumalarına göre okuma-anlama stratejilerini kullanma düzeyleri", Eğitim ve Bilim, 37 (66) pp. 1-13 [SSCI]   BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Öğrencilerin akıcı okumalarına göre okuma-anlama stratejilerini kullanma düzeyleri", Eğitim ve Bilim, 37 (66) pp. 1-13 [SSCI]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi

  BEYDOĞAN, H.Ö. (2007) "Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi", Milli Eğitim Dergisi, 35 (173) pp. 258-270 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10201"> BEYDOĞAN, H.Ö. (2007) "Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi", Milli Eğitim Dergisi, 35 (173) pp. 258-270 [TR Dizin]    BEYDOĞAN, H.Ö. (2007) "Derinliğine ve yüzeysel öğrenmede kavram haritaları ve şemaların işlevi", Milli Eğitim Dergisi, 35 (173) pp. 258-270 [TR Dizin]   
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim Dergisi

Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching.

DOI    BEYDOĞAN, H.Ö., Bayındır, G. (2010) "Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching.", INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION, 2 (2) pp. 3954-3964 [SSCI] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10202"> BEYDOĞAN, H.Ö., Bayındır, G. (2010) "Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching.", INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION, 2 (2) pp. 3954-3964 [SSCI] DOI    BEYDOĞAN, H.Ö., Bayındır, G. (2010) "Effect of concept map supported teaching approaches from rules to sample and sample to rules to grammar teaching.", INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION, 2 (2) pp. 3954-3964 [SSCI] DOI   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION

Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi.

BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi.", Gaziantep Üniversity Journal of Social Sciences, 11 (4) pp. 1171-1204 [TR Dizin]   BEYDOĞAN, H.Ö. (2012) "Okullarda uygulanan sosyal ve kültürel etkinliklerin öğrencilerin değer edinimine etkisi.", Gaziantep Üniversity Journal of Social Sciences, 11 (4) pp. 1171-1204 [TR Dizin]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gaziantep Üniversity Journal of Social Sciences

Öğrenci üniversite imaj ölçeği

Beydoğan, G.Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğrenci üniversite imaj ölçeği", Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5 (44) pp. 74-88   Beydoğan, G.Ş., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Öğrenci üniversite imaj ölçeği", Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5 (44) pp. 74-88  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi

Satisfaction Level of Faculty of Education Students with the Service Quality of Teaching

BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Satisfaction Level of Faculty of Education Students with the Service Quality of Teaching", The Turkish Online Journal of Educational Technology – November 2017, (0) pp. 877-890   BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Satisfaction Level of Faculty of Education Students with the Service Quality of Teaching", The Turkish Online Journal of Educational Technology – November 2017, (0) pp. 877-890  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology – November 2017

Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel İşlevleri Kullanma Düzeylerine Etkisi

HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel İşlevleri Kullanma Düzeylerine Etkisi", İlköğretim Online (elektronik), 16 (4) pp. 1589-1599 [SCI]   HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2017) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel İşlevleri Kullanma Düzeylerine Etkisi", İlköğretim Online (elektronik), 16 (4) pp. 1589-1599 [SCI]  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online (elektronik)

Öğretmen Adaylarına Yönelik Dönüt Düzeltme AlgıÖlçeği

BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğretmen Adaylarına Yönelik Dönüt Düzeltme AlgıÖlçeği", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 297-314 [TR Dizin]   BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Öğretmen Adaylarına Yönelik Dönüt Düzeltme AlgıÖlçeği", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 297-314 [TR Dizin]  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Variables Affecting Education Faculty Students Satisfactions About Their Instructors

BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Variables Affecting Education Faculty Students Satisfactions About Their Instructors", THETURKISH ONLINEJOURNALOFEDUCATIONALTECHNOLOGY, (0) pp. 1300-1308 [AHCI]   BEYDOĞAN, H.Ö. (2016) "Variables Affecting Education Faculty Students Satisfactions About Their Instructors", THETURKISH ONLINEJOURNALOFEDUCATIONALTECHNOLOGY, (0) pp. 1300-1308 [AHCI]  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
THETURKISH ONLINEJOURNALOFEDUCATIONALTECHNOLOGY