img
img
Toplam 23782 kayıt

Exploring EFL Teachers' Perceptions of Project-based Language Teaching in Turkiye

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi

An Investigation on Learning English Proverbs in relation to the Reflection of Cultural Connection between English and Turkish Proverbs

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on Research in Applied Linguistics

THAT/ZERO-THAT ALTERNATION WITH ‘I THINK’ IN FORMAL/INFORMAL REGISTER

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INCSOS 8th International Congress on Social Sciences

Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ITEC 2022 ( International Teacher Education Conference)

An Analysis of L1 Influence of Delexical Verbs Collocations on Turkish EFL Learners' Performances

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

An examination of digitalized self-directed language learning practices of tertiary level EFL learners in Türkiye

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational Technology & Online Learning

The Willingness of Middle School Teachers to Become School Administarotrs: The Case of Kırşehir Province

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2020)

Students` Perceptions on Integration of Mobile Learning Platform “Edmodo” In Writing Course

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS 2020)

Öğretmen Adaylarının Eğitim Harcamasına Yönelik Metafor Analizi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED)

Comparative Analysis of Interlingual English-Turkish Proverbs in terms of their Equivalency: A cross- cultural Study

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Conference on Research in Applied Linguistics ICRAL 2022

Investigating the Professional Identity of EFL Teachers in a Non-native Context

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Conference on Research in Applied Linguistics ICRAL 2022

Using ICT Tools in Distant EFL Classes: The Voice of Teachers and Students

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology

Lise Öğretmenlerinin Finansal Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Akademi

Bibliometric Analysis of Higher Education Restructuring (Yükseköğretimin Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Bibliyometrik Analiz)

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Human and Social Sciences

A Study on Teacher Practices, Perceptions, and Attitudes Towards Written Corrective Feedback

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Reading Matrix: An International Online Journal

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanal Ortamda Zorbalık Yapma ve Zorbalığa Maruz Kalma Durumlarının İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜBAV Bilim Dergisi

Dede Korkut Hikâyelerindeki Kök Değerlerin İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED)

İlkokul 3. ve 4. Sınıf Seviyesindeki Hikaye Kitaplarının Şiddet ve Korku Unsurları Açısından Değerlendirilmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023) / 21th International Primary Teacher Education Symposium(IPTES 2023)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Becerileri ile -Web 2.0 İçerik Geliştirme Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023) / 21th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES 2023)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ile Merhamet ve Empati Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022) / 20th International Primary Teacher Education Symposium(IPTES 2022)