img
img
Toplam 23782 kayıt

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Journal of Educational Research

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Academic Social Science Studies

The relationship between Turkish primary school students scientific literacy levels and scientific process skills

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal ofEducational Sciences

DETERMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MATHEMATICS LITERACY, MATHEMATICS CONTENT KNOWLEDGE AND SCIENCE LITERACY ACCORDING TO PISA 2012

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Research Journal of Business and Management – (RJBM)

The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya University Journal of Education

Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)

Portfolyo Değerlendirmenin Sınav Kaygısı Çalışma Davranışı ve Tutum Üzerine Etkisi

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilimlerinde Kavramsal Algılamalar Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi

0 0
2011 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sohbet Kitabevi Yayıncılık

FEN BİLİMLERİNDE KAVRAMSAL ALFILAMALAR Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi

0 0
2012 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SOHBET KİTABEVİ YAYINLARI

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

Determination of the relationship between mathematics literacy, mathematics content knowledge and science literacy according to PISA 2012

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
RESEARCH JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT

Almanya, Güney Kore ve Türkiye’deki Fen Bilimleri Okuryazarlığına Etki Eden Temel Faktörlerin Karşılaştırılması

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

Beceri Temelli Yeni Nesil Sorulara İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi (Kırşehir İl Örneği)

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına İlişkin Farkındalık Düzeyleri (Kırşehir İli Örneği)

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8.Hitit Öğrenci Kongresi

FORECASTING WITH ARTIFICIAL NEURAL NETWORK OF SCIENCE TEACHERS’PROFESSIONAL BURNOUT VARIABLES

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Studies

Anxiety Scale For Science Teachers’ Laboratory Work And Teaching: Validity and Reliability Analyses

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

7. Sınıf Öğrencilerinin Sanal Laboratuvara İlişkin Deney Günlüklerinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8.Hitit Öğrenci Kongresi

Disiplinlerarası Öğretimde “POLAT Algoritması” Kullanarak Problem Çözümü: Bir Eylem Araştırması

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS EJERCongress 2021