img
img
Toplam 23698 kayıt

Yeni Göreve Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin “İlk Deneyimleri Ve İlk Yıl Sorunları Üzerine” Bir Durum Çalışması

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi

Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on New Trends in Education

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bazı Değişkenler Açısından Okuma-Anlama Becerlerinin İncelenmesi

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi

0 0
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Öğretme Yetiştirme Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Strateji, Yöntem Ve Teknikleri Kullanabilmelerine Yönelik Yeterlilik Düzeyleri

0 0
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim 4.Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Laboratuvar Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi

0 0
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi

Ulusal Gazetelerde 444 Eğitim Sisteminde Vurgulanan Öğretmen Ve Öğrenci Özellikleri

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim 4.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Işık Ve Ses Ünitesi Problem Senaryolarında SQ3R Okuma Tekniğinin Kullanılma Durumları

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

İlköğretim 5.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi

444 Sistemi İle İlgili Vurgulamalar: Ulusal Haberler Ne Söylüyor?

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilim Kavramına Yönelik Metaforları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019)

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri İle Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019)

The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V

Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi Başarı Düzeyleri ve Düşünceleri

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal SInıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkinGörüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Değer Olarak BilimsellikÜzerine Algıları

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu

STEM Eğitimi Kapsamında Robotik Uygulamalarının İlkokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Özyeterlikleri Üzerine Etkisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

STEM Eğitiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences