img
Toplam 22348 kayıt

Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına İlişkin Tutumlarının Karşılaştırılması

Yıldırım, K., Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A. (2007) "Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına İlişkin Tutumlarının Karşılaştırılması", 7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference , (Mayıs 2007 Yıldırım, K., Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A. (2007) "Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına İlişkin Tutumlarının Karşılaştırılması", 7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference , (Mayıs 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference

Fen Öğretiminde Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Etkilerinin İncelenmesi

TAŞDEMİR, M., Yıldırım, K., TAŞDEMİR, A. (2007) "Fen Öğretiminde Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Etkilerinin İncelenmesi", VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Nisan 2007 TAŞDEMİR, M., Yıldırım, K., TAŞDEMİR, A. (2007) "Fen Öğretiminde Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Etkilerinin İncelenmesi", VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Nisan 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

İlköğretim Öğrencilerinin Disiplinler Arası Öğrenme Düzeyleri Ve Bu Düzeylerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2007) "İlköğretim Öğrencilerinin Disiplinler Arası Öğrenme Düzeyleri Ve Bu Düzeylerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007 TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2007) "İlköğretim Öğrencilerinin Disiplinler Arası Öğrenme Düzeyleri Ve Bu Düzeylerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Yeni Göreve Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin “İlk Deneyimleri Ve İlk Yıl Sorunları Üzerine” Bir Durum Çalışması

TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Yeni Göreve Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin “İlk Deneyimleri Ve İlk Yıl Sorunları Üzerine” Bir Durum Çalışması", 1.Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010 TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Yeni Göreve Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin “İlk Deneyimleri Ve İlk Yıl Sorunları Üzerine” Bir Durum Çalışması", 1.Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi

Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri

TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2010) "Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", International Congress on New Trends in Education , (Kasım 2010 TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2010) "Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", International Congress on New Trends in Education , (Kasım 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on New Trends in Education

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bazı Değişkenler Açısından Okuma-Anlama Becerlerinin İncelenmesi

TAŞDEMİR, A., BEYDOĞAN, H.Ö. (2007) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bazı Değişkenler Açısından Okuma-Anlama Becerlerinin İncelenmesi", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007 TAŞDEMİR, A., BEYDOĞAN, H.Ö. (2007) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bazı Değişkenler Açısından Okuma-Anlama Becerlerinin İncelenmesi", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi

TAŞDEMİR, A. (2006) "Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", III. Uluslararası Öğretme Yetiştirme Sempozyumu , (Mayıs 2006 TAŞDEMİR, A. (2006) "Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", III. Uluslararası Öğretme Yetiştirme Sempozyumu , (Mayıs 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Öğretme Yetiştirme Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Strateji, Yöntem Ve Teknikleri Kullanabilmelerine Yönelik Yeterlilik Düzeyleri

TAY, B., TAŞDEMİR, A. (2006) "Öğretmen Adaylarının Strateji, Yöntem Ve Teknikleri Kullanabilmelerine Yönelik Yeterlilik Düzeyleri", XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006 TAY, B., TAŞDEMİR, A. (2006) "Öğretmen Adaylarının Strateji, Yöntem Ve Teknikleri Kullanabilmelerine Yönelik Yeterlilik Düzeyleri", XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim 4.Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Laboratuvar Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi

TAŞDEMİR, A., BEYDOĞAN, H.Ö. (2006) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Laboratuvar Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", 7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006 TAŞDEMİR, A., BEYDOĞAN, H.Ö. (2006) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Laboratuvar Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", 7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi

Ulusal Gazetelerde 444 Eğitim Sisteminde Vurgulanan Öğretmen Ve Öğrenci Özellikleri

TAY, B., TAŞDEMİR, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "Ulusal Gazetelerde 444 Eğitim Sisteminde Vurgulanan Öğretmen Ve Öğrenci Özellikleri", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015 TAY, B., TAŞDEMİR, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "Ulusal Gazetelerde 444 Eğitim Sisteminde Vurgulanan Öğretmen Ve Öğrenci Özellikleri", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim 4.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Işık Ve Ses Ünitesi Problem Senaryolarında SQ3R Okuma Tekniğinin Kullanılma Durumları

TAŞDEMİR, A., Kaya, C. (2011) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Işık Ve Ses Ünitesi Problem Senaryolarında SQ3R Okuma Tekniğinin Kullanılma Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011 TAŞDEMİR, A., Kaya, C. (2011) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Işık Ve Ses Ünitesi Problem Senaryolarında SQ3R Okuma Tekniğinin Kullanılma Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları

TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Aslan, O. (2011) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011 TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Aslan, O. (2011) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

İlköğretim 5.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi

Yücel, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "İlköğretim 5.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi", 10.Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012 Yücel, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "İlköğretim 5.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi", 10.Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi

444 Sistemi İle İlgili Vurgulamalar: Ulusal Haberler Ne Söylüyor?

TAY, B., TAŞDEMİR, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "444 Sistemi İle İlgili Vurgulamalar: Ulusal Haberler Ne Söylüyor?", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015 TAY, B., TAŞDEMİR, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "444 Sistemi İle İlgili Vurgulamalar: Ulusal Haberler Ne Söylüyor?", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilim Kavramına Yönelik Metaforları

TAŞDEMİR, A., Demirbaş, H., Aydın, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilim Kavramına Yönelik Metaforları", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019 TAŞDEMİR, A., Demirbaş, H., Aydın, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilim Kavramına Yönelik Metaforları", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019)

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri İle Görüşleri

TAŞDEMİR, A., Aydın, H., Demirdaş, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri İle Görüşleri", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019 TAŞDEMİR, A., Aydın, H., Demirdaş, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri İle Görüşleri", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019)

The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM

Acar, D., Tertemiz, N.I., TAŞDEMİR, A. (2019) "The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM", INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V , (pp. 75), Bakü, Azerbaycan, (Aralık 2019 Acar, D., Tertemiz, N.I., TAŞDEMİR, A. (2019) "The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM", INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V , (pp. 75), Bakü, Azerbaycan, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V

Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi Başarı Düzeyleri ve Düşünceleri

TAY, B., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., TAŞDEMİR, A. (2009) "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi Başarı Düzeyleri ve Düşünceleri", VIII. Ulusal SInıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009 TAY, B., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., TAŞDEMİR, A. (2009) "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi Başarı Düzeyleri ve Düşünceleri", VIII. Ulusal SInıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal SInıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkinGörüşleri

TAŞDEMİR, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkinGörüşleri", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1416-1426), (Aralık 2018 TAŞDEMİR, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkinGörüşleri", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1416-1426), (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Değer Olarak BilimsellikÜzerine Algıları

TAŞDEMİR, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Değer Olarak BilimsellikÜzerine Algıları", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1408-1415), (Aralık 2018 TAŞDEMİR, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Değer Olarak BilimsellikÜzerine Algıları", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1408-1415), (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu