img
img
Toplam 23372 kayıt

Yeni Göreve Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin “İlk Deneyimleri Ve İlk Yıl Sorunları Üzerine” Bir Durum Çalışması

Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2010) "Yeni Göreve Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin “İlk Deneyimleri Ve İlk Yıl Sorunları Üzerine” Bir Durum Çalışması", 1.Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010 Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2010) "Yeni Göreve Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin “İlk Deneyimleri Ve İlk Yıl Sorunları Üzerine” Bir Durum Çalışması", 1.Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi

Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri

Taşdemir, A., Taşdemir, M. (2010) "Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", International Congress on New Trends in Education , (Kasım 2010 Taşdemir, A., Taşdemir, M. (2010) "Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", International Congress on New Trends in Education , (Kasım 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on New Trends in Education

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bazı Değişkenler Açısından Okuma-Anlama Becerlerinin İncelenmesi

Taşdemir, A., Beydoğan, H.Ö. (2007) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bazı Değişkenler Açısından Okuma-Anlama Becerlerinin İncelenmesi", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007 Taşdemir, A., Beydoğan, H.Ö. (2007) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bazı Değişkenler Açısından Okuma-Anlama Becerlerinin İncelenmesi", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi

Taşdemir, A. (2006) "Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", III. Uluslararası Öğretme Yetiştirme Sempozyumu , (Mayıs 2006 Taşdemir, A. (2006) "Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", III. Uluslararası Öğretme Yetiştirme Sempozyumu , (Mayıs 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Öğretme Yetiştirme Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Strateji, Yöntem Ve Teknikleri Kullanabilmelerine Yönelik Yeterlilik Düzeyleri

Tay, B., Taşdemir, A. (2006) "Öğretmen Adaylarının Strateji, Yöntem Ve Teknikleri Kullanabilmelerine Yönelik Yeterlilik Düzeyleri", XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006 Tay, B., Taşdemir, A. (2006) "Öğretmen Adaylarının Strateji, Yöntem Ve Teknikleri Kullanabilmelerine Yönelik Yeterlilik Düzeyleri", XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim 4.Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Laboratuvar Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi

Taşdemir, A., Beydoğan, H.Ö. (2006) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Laboratuvar Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", 7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006 Taşdemir, A., Beydoğan, H.Ö. (2006) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Laboratuvar Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", 7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006
2006 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi

Ulusal Gazetelerde 444 Eğitim Sisteminde Vurgulanan Öğretmen Ve Öğrenci Özellikleri

Tay, B., Taşdemir, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "Ulusal Gazetelerde 444 Eğitim Sisteminde Vurgulanan Öğretmen Ve Öğrenci Özellikleri", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015 Tay, B., Taşdemir, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "Ulusal Gazetelerde 444 Eğitim Sisteminde Vurgulanan Öğretmen Ve Öğrenci Özellikleri", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim 4.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Işık Ve Ses Ünitesi Problem Senaryolarında SQ3R Okuma Tekniğinin Kullanılma Durumları

Taşdemir, A., Kaya, C. (2011) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Işık Ve Ses Ünitesi Problem Senaryolarında SQ3R Okuma Tekniğinin Kullanılma Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011 Taşdemir, A., Kaya, C. (2011) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Işık Ve Ses Ünitesi Problem Senaryolarında SQ3R Okuma Tekniğinin Kullanılma Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları

Taşdemir, A., Kartal, T., Aslan, O. (2011) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011 Taşdemir, A., Kartal, T., Aslan, O. (2011) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

İlköğretim 5.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi

Yücel, T., Taşdemir, A. (2012) "İlköğretim 5.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi", 10.Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012 Yücel, T., Taşdemir, A. (2012) "İlköğretim 5.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi", 10.Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi

444 Sistemi İle İlgili Vurgulamalar: Ulusal Haberler Ne Söylüyor?

Tay, B., Taşdemir, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "444 Sistemi İle İlgili Vurgulamalar: Ulusal Haberler Ne Söylüyor?", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015 Tay, B., Taşdemir, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "444 Sistemi İle İlgili Vurgulamalar: Ulusal Haberler Ne Söylüyor?", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilim Kavramına Yönelik Metaforları

Taşdemir, A., Demirbaş, H., Aydın, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilim Kavramına Yönelik Metaforları", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019 Taşdemir, A., Demirbaş, H., Aydın, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilim Kavramına Yönelik Metaforları", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019)

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri İle Görüşleri

Taşdemir, A., Aydın, H., Demirdaş, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri İle Görüşleri", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019 Taşdemir, A., Aydın, H., Demirdaş, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri İle Görüşleri", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019)

The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM

Acar, D., Tertemiz, N.I., Taşdemir, A. (2019) "The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM", INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V , (pp. 75), Bakü, Azerbaycan, (Aralık 2019 Acar, D., Tertemiz, N.I., Taşdemir, A. (2019) "The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM", INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V , (pp. 75), Bakü, Azerbaycan, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V

Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi Başarı Düzeyleri ve Düşünceleri

Tay, B., Demirci-Güler, M.P., Taşdemir, A. (2009) "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi Başarı Düzeyleri ve Düşünceleri", VIII. Ulusal SInıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009 Tay, B., Demirci-Güler, M.P., Taşdemir, A. (2009) "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi Başarı Düzeyleri ve Düşünceleri", VIII. Ulusal SInıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Ulusal SInıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkinGörüşleri

Taşdemir, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkinGörüşleri", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1416-1426), (Aralık 2018 Taşdemir, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkinGörüşleri", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1416-1426), (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Değer Olarak BilimsellikÜzerine Algıları

Taşdemir, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Değer Olarak BilimsellikÜzerine Algıları", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1408-1415), (Aralık 2018 Taşdemir, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Değer Olarak BilimsellikÜzerine Algıları", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1408-1415), (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu

STEM Eğitimi Kapsamında Robotik Uygulamalarının İlkokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Özyeterlikleri Üzerine Etkisi

Dönmez, M.C., Taşdemir, A. (2018) "STEM Eğitimi Kapsamında Robotik Uygulamalarının İlkokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Özyeterlikleri Üzerine Etkisi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018 Dönmez, M.C., Taşdemir, A. (2018) "STEM Eğitimi Kapsamında Robotik Uygulamalarının İlkokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Özyeterlikleri Üzerine Etkisi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesi

Çam, F.N., Taşdemir, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018 Çam, F.N., Taşdemir, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

STEM Eğitiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi

Acar, D.K., Tertemiz, N., Taşdemir, A. (2018) "STEM Eğitiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi", 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences , (Nisan 2018 Acar, D.K., Tertemiz, N., Taşdemir, A. (2018) "STEM Eğitiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi", 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences