img
img
Toplam 22733 kayıt

Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application

Link    AYDIN, A., AYTEKİN, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4702"> AYDIN, A., AYTEKİN, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 Link    AYDIN, A., AYTEKİN, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 Link   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link DOI     ŞİMŞEK, H., Şahinkaya, N., AYTEKİN, C. (2017) "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (2) pp. 82-108 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4703"> ŞİMŞEK, H., Şahinkaya, N., AYTEKİN, C. (2017) "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (2) pp. 82-108 [TR Dizin] Link DOI     ŞİMŞEK, H., Şahinkaya, N., AYTEKİN, C. (2017) "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (2) pp. 82-108 [TR Dizin] Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

Matematik ve Fen Öğretimine Yönelik Kaygı (MFÖK) Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması

Link    AYTEKİN, C., Türkmenoğlu, H., Arıkan, N. (2017) "Matematik ve Fen Öğretimine Yönelik Kaygı (MFÖK) Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 155-170 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4704"> AYTEKİN, C., Türkmenoğlu, H., Arıkan, N. (2017) "Matematik ve Fen Öğretimine Yönelik Kaygı (MFÖK) Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 155-170 [TR Dizin] Link    AYTEKİN, C., Türkmenoğlu, H., Arıkan, N. (2017) "Matematik ve Fen Öğretimine Yönelik Kaygı (MFÖK) Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 155-170 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar

Link     BALTACI, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (39) pp. 70-90 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4705"> BALTACI, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (39) pp. 70-90 [TR Dizin] Link     BALTACI, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (39) pp. 70-90 [TR Dizin] Link    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’nin Geliştirilmesi (MEVBÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Link     AYTEKİN, C., BALTACI, S., ALTUNKAYA, B., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’nin Geliştirilmesi (MEVBÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 397-411 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-4706"> AYTEKİN, C., BALTACI, S., ALTUNKAYA, B., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’nin Geliştirilmesi (MEVBÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 397-411 [TR Dizin] Link     AYTEKİN, C., BALTACI, S., ALTUNKAYA, B., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’nin Geliştirilmesi (MEVBÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 397-411 [TR Dizin] Link    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Grade Students’ Achievement Levels and Estimation Performances in Triangles

Link    Özçakır, B., AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., Doruk, B.K. (2015) "Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Grade Students’ Achievement Levels and Estimation Performances in Triangles", Participatory Educational Research, 2 (3) pp. 43-54 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4707"> Özçakır, B., AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., Doruk, B.K. (2015) "Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Grade Students’ Achievement Levels and Estimation Performances in Triangles", Participatory Educational Research, 2 (3) pp. 43-54 Link    Özçakır, B., AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., Doruk, B.K. (2015) "Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Grade Students’ Achievement Levels and Estimation Performances in Triangles", Participatory Educational Research, 2 (3) pp. 43-54 Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

The Analysis of the Relation between Eight-Grade Students’ Estimation Performance in Triangles with Their Teaching Style Expectations and Sources of Motivation

Link    ALTUNKAYA, B., AYTEKİN, C., Doruk, B.K., Özçakır, B. (2014) "The Analysis of the Relation between Eight-Grade Students’ Estimation Performance in Triangles with Their Teaching Style Expectations and Sources of Motivation", Participatory Educational Research, 1 (1) pp. 44-64 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-4708"> ALTUNKAYA, B., AYTEKİN, C., Doruk, B.K., Özçakır, B. (2014) "The Analysis of the Relation between Eight-Grade Students’ Estimation Performance in Triangles with Their Teaching Style Expectations and Sources of Motivation", Participatory Educational Research, 1 (1) pp. 44-64 Link    ALTUNKAYA, B., AYTEKİN, C., Doruk, B.K., Özçakır, B. (2014) "The Analysis of the Relation between Eight-Grade Students’ Estimation Performance in Triangles with Their Teaching Style Expectations and Sources of Motivation", Participatory Educational Research, 1 (1) pp. 44-64 Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

Pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about using GeoGebra in mathematics education with reference to ’teaching practices’

Link DOI      Doruk, B.K., Aktümen, M., AYTEKİN, C. (2013) "Pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about using GeoGebra in mathematics education with reference to ’teaching practices’", Teaching Mathematics and its Applications, 32 (3) pp. 140-157 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4709"> Doruk, B.K., Aktümen, M., AYTEKİN, C. (2013) "Pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about using GeoGebra in mathematics education with reference to ’teaching practices’", Teaching Mathematics and its Applications, 32 (3) pp. 140-157 Link DOI      Doruk, B.K., Aktümen, M., AYTEKİN, C. (2013) "Pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about using GeoGebra in mathematics education with reference to ’teaching practices’", Teaching Mathematics and its Applications, 32 (3) pp. 140-157 Link DOI     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Teaching Mathematics and its Applications

Using the Mathematical Contexts of Sundials in Mathematics Education

Savranoğlu, K., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Using the Mathematical Contexts of Sundials in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021 Savranoğlu, K., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Using the Mathematical Contexts of Sundials in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Conference on Mathematics Education

Potential of Usage of Astrolabes in Mathematics Education

Aydın, Ü., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Potential of Usage of Astrolabes in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021 Aydın, Ü., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Potential of Usage of Astrolabes in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Conference on Mathematics Education

Matematik Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Bir Uygulama: Senaryo Yazma Etkinlikleri

AYTEKİN, C. (2019) "Matematik Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Bir Uygulama: Senaryo Yazma Etkinlikleri", 2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Yaklaşımlar Kongresi , (pp. 1117-1123), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019 AYTEKİN, C. (2019) "Matematik Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Bir Uygulama: Senaryo Yazma Etkinlikleri", 2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Yaklaşımlar Kongresi , (pp. 1117-1123), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Yaklaşımlar Kongresi

Matematik Öğretmen Eğitiminde Sürekli İyileşme Döngüsü Bağlamında Ders Araştırması Çalışmalarının Potansiyeli

AYTEKİN, C. (2019) "Matematik Öğretmen Eğitiminde Sürekli İyileşme Döngüsü Bağlamında Ders Araştırması Çalışmalarının Potansiyeli", 2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Yaklaşımlar Kongresi , (pp. 1109-1116), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019 AYTEKİN, C. (2019) "Matematik Öğretmen Eğitiminde Sürekli İyileşme Döngüsü Bağlamında Ders Araştırması Çalışmalarının Potansiyeli", 2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Yaklaşımlar Kongresi , (pp. 1109-1116), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Yaklaşımlar Kongresi

Microsoft Hololens Teknolojisinin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Yönelik Bir Araştırma

SARICA, R., AYTEKİN, C. (2019) "Microsoft Hololens Teknolojisinin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Yönelik Bir Araştırma", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 190-191), Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019 SARICA, R., AYTEKİN, C. (2019) "Microsoft Hololens Teknolojisinin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Yönelik Bir Araştırma", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 190-191), Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Olasılık Öğretiminde Deneysel Simülasyon Yazılımı Kullanmanın Yararları ve Önündeki Engeller

AYTEKİN, C. (2019) "Olasılık Öğretiminde Deneysel Simülasyon Yazılımı Kullanmanın Yararları ve Önündeki Engeller", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (pp. 697-704), İzmir, Türkiye, (Aralık 2019 AYTEKİN, C. (2019) "Olasılık Öğretiminde Deneysel Simülasyon Yazılımı Kullanmanın Yararları ve Önündeki Engeller", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (pp. 697-704), İzmir, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education

Comparing the expectations of the gifted students’xx and others’ parents from matematics education according to some variables

BALTACI, S., Yıldız, A., AYTEKİN, C. (2018) "Comparing the expectations of the gifted students’xx and others’ parents from matematics education according to some variables", The 2018 WEI International Academic Conference Proceedings , (pp. 126-137), Viyana, Avusturya, (Nisan 2018 BALTACI, S., Yıldız, A., AYTEKİN, C. (2018) "Comparing the expectations of the gifted students’xx and others’ parents from matematics education according to some variables", The 2018 WEI International Academic Conference Proceedings , (pp. 126-137), Viyana, Avusturya, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 2018 WEI International Academic Conference Proceedings

Qualitative examination of the perspectives of parents with gifted children on mathematics education

Yıldız, A., BALTACI, S., AYTEKİN, C. (2018) "Qualitative examination of the perspectives of parents with gifted children on mathematics education", The 2018 WEI International Academic Conference , (pp. 25-34), Viyana, Avusturya, (Nisan 2018 Yıldız, A., BALTACI, S., AYTEKİN, C. (2018) "Qualitative examination of the perspectives of parents with gifted children on mathematics education", The 2018 WEI International Academic Conference , (pp. 25-34), Viyana, Avusturya, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 2018 WEI International Academic Conference

Adaptation of Mathematics and Science Anxiety Scale to Turkish

Türkmenoğlu, H., Uluay, G., AYTEKİN, C., Arıkan, N. (2018) "Adaptation of Mathematics and Science Anxiety Scale to Turkish", 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , (pp. 7), Viyana, Avusturya, (Mayıs 2018 Türkmenoğlu, H., Uluay, G., AYTEKİN, C., Arıkan, N. (2018) "Adaptation of Mathematics and Science Anxiety Scale to Turkish", 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , (pp. 7), Viyana, Avusturya, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education

Üstün Yetenekli Öğrenci Velilerinin Matematik Eğitiminden Beklentilerinin İncelenmesi

BALTACI, S., Yıldız, A., AYTEKİN, C. (2018) "Üstün Yetenekli Öğrenci Velilerinin Matematik Eğitiminden Beklentilerinin İncelenmesi", 8th International Congress of Research in Education , (pp. 212), Manisa, Türkiye, (Mayıs 2018 BALTACI, S., Yıldız, A., AYTEKİN, C. (2018) "Üstün Yetenekli Öğrenci Velilerinin Matematik Eğitiminden Beklentilerinin İncelenmesi", 8th International Congress of Research in Education , (pp. 212), Manisa, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Congress of Research in Education

Matematik ve Fen Entegrasyonu Bağlamında Değer Eğitimi: Kimyasal Ürün Fabrikası Etkinliği

AYTEKİN, C. (2018) "Matematik ve Fen Entegrasyonu Bağlamında Değer Eğitimi: Kimyasal Ürün Fabrikası Etkinliği", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 290), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018 AYTEKİN, C. (2018) "Matematik ve Fen Entegrasyonu Bağlamında Değer Eğitimi: Kimyasal Ürün Fabrikası Etkinliği", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 290), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Matematik Entegrasyonu Kapsamında Geliştirdikleri Eğitsel Oyunların İncelenmesi

AYTEKİN, C. (2018) "Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Matematik Entegrasyonu Kapsamında Geliştirdikleri Eğitsel Oyunların İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 289), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018 AYTEKİN, C. (2018) "Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Matematik Entegrasyonu Kapsamında Geliştirdikleri Eğitsel Oyunların İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 289), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi