img
img
Toplam 22733 kayıt

Technological pedagogical content knowledge self assessment scale TPACK-SAS for pre service teachers: Development validity and reliability

     KARTAL, T., KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "Technological pedagogical content knowledge self assessment scale TPACK-SAS for pre service teachers: Development validity and reliability", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 1-36 [TR Dizin]      " data-bs-content-id="YazarBilgi-4656"> KARTAL, T., KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "Technological pedagogical content knowledge self assessment scale TPACK-SAS for pre service teachers: Development validity and reliability", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 1-36 [TR Dizin]       KARTAL, T., KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "Technological pedagogical content knowledge self assessment scale TPACK-SAS for pre service teachers: Development validity and reliability", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 1-36 [TR Dizin]      
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenlere dair geometri bilgilerinin incelenmesi

Link      KARTAL, B., Çinar, C. (2017) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenlere dair geometri bilgilerinin incelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (2) pp. 375-399 Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4657"> KARTAL, B., Çinar, C. (2017) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenlere dair geometri bilgilerinin incelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (2) pp. 375-399 Link      KARTAL, B., Çinar, C. (2017) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenlere dair geometri bilgilerinin incelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (2) pp. 375-399 Link     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning

Link DOI       KARTAL, T., KARTAL, B. (2019) "Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning", Çukurova University Faculty of Education Journal, 48 (1) pp. 910-944 [ESCI] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-4658"> KARTAL, T., KARTAL, B. (2019) "Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning", Çukurova University Faculty of Education Journal, 48 (1) pp. 910-944 [ESCI] Link DOI       KARTAL, T., KARTAL, B. (2019) "Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning", Çukurova University Faculty of Education Journal, 48 (1) pp. 910-944 [ESCI] Link DOI      
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova University Faculty of Education Journal

Öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerine ilişkin tutumlarının, öz yeterliklerinin ve kullanım amaçlarının incelenmesi

Link DOI       KARTAL, B. (2019) "Öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerine ilişkin tutumlarının, öz yeterliklerinin ve kullanım amaçlarının incelenmesi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty), 16 (1) pp. 436-463 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-4659"> KARTAL, B. (2019) "Öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerine ilişkin tutumlarının, öz yeterliklerinin ve kullanım amaçlarının incelenmesi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty), 16 (1) pp. 436-463 [TR Dizin] Link DOI       KARTAL, B. (2019) "Öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerine ilişkin tutumlarının, öz yeterliklerinin ve kullanım amaçlarının incelenmesi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty), 16 (1) pp. 436-463 [TR Dizin] Link DOI      
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi

Link       KIYMAZ, Y., KARTAL, B., MORKOYUNLU, Z. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 205-228 [TR Dizin] Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-4660"> KIYMAZ, Y., KARTAL, B., MORKOYUNLU, Z. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 205-228 [TR Dizin] Link       KIYMAZ, Y., KARTAL, B., MORKOYUNLU, Z. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 205-228 [TR Dizin] Link      
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Pre-service science and mathematics teachers’ teaching efficacy beliefs and attitudes toward teaching: A partial correlation research

Link DOI        KARTAL, B. (2020) "Pre-service science and mathematics teachers’ teaching efficacy beliefs and attitudes toward teaching: A partial correlation research", AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 45 (9) pp. 42-61 Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-4661"> KARTAL, B. (2020) "Pre-service science and mathematics teachers’ teaching efficacy beliefs and attitudes toward teaching: A partial correlation research", AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 45 (9) pp. 42-61 Link DOI        KARTAL, B. (2020) "Pre-service science and mathematics teachers’ teaching efficacy beliefs and attitudes toward teaching: A partial correlation research", AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 45 (9) pp. 42-61 Link DOI       
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?

Link       KARTAL, B., KIYMAZ, Y. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 519-536 [TR Dizin] Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-4662"> KARTAL, B., KIYMAZ, Y. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 519-536 [TR Dizin] Link       KARTAL, B., KIYMAZ, Y. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 519-536 [TR Dizin] Link      
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Matematik destekli yoğunluk konusu öğretiminin öğrencilerin başarıları ve fen ve matematik tutumları üzerindeki etkisi

DOI       Akdeniz, E.D., KARTAL, B., AYDIN, A. (2021) "Matematik destekli yoğunluk konusu öğretiminin öğrencilerin başarıları ve fen ve matematik tutumları üzerindeki etkisi", Trakya Eğitim Dergisi, 11 (3) pp. 1130-1147 [TR Dizin] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-4664"> Akdeniz, E.D., KARTAL, B., AYDIN, A. (2021) "Matematik destekli yoğunluk konusu öğretiminin öğrencilerin başarıları ve fen ve matematik tutumları üzerindeki etkisi", Trakya Eğitim Dergisi, 11 (3) pp. 1130-1147 [TR Dizin] DOI       Akdeniz, E.D., KARTAL, B., AYDIN, A. (2021) "Matematik destekli yoğunluk konusu öğretiminin öğrencilerin başarıları ve fen ve matematik tutumları üzerindeki etkisi", Trakya Eğitim Dergisi, 11 (3) pp. 1130-1147 [TR Dizin] DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Examining the relationship between pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking level and attitude towards mathematics courses.

Link DOI      Yıldız, A., BALTACI, S., KARTAL, B. (2020) "Examining the relationship between pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking level and attitude towards mathematics courses.", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 256-270 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-4665"> Yıldız, A., BALTACI, S., KARTAL, B. (2020) "Examining the relationship between pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking level and attitude towards mathematics courses.", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 256-270 Link DOI      Yıldız, A., BALTACI, S., KARTAL, B. (2020) "Examining the relationship between pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking level and attitude towards mathematics courses.", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 256-270 Link DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Etkili Öğretim İçin Teknoloji Gerekli Mi? : Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Çalışma

KARTAL, T., KARTAL, B. (2022) "Etkili Öğretim İçin Teknoloji Gerekli Mi? : Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Çalışma", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 139-157), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 KARTAL, T., KARTAL, B. (2022) "Etkili Öğretim İçin Teknoloji Gerekli Mi? : Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Çalışma", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 139-157), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX th International Eurasian Educational Research Congress

Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitime İlişkin Deneyimleri

KARTAL, B., KARTAL, T. (2022) "Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitime İlişkin Deneyimleri", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1590-1607), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 KARTAL, B., KARTAL, T. (2022) "Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitime İlişkin Deneyimleri", IX th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1590-1607), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX th International Eurasian Educational Research Congress

The examination of pre-service science and mathematics teachers’ attitudes towards the integration of science, mathematics, and technology in terms of pedagogical beliefs

KARTAL, T., KARTAL, B. (2020) "The examination of pre-service science and mathematics teachers’ attitudes towards the integration of science, mathematics, and technology in terms of pedagogical beliefs", II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 290-291), Bursa, Türkiye, (Kasım 2020 KARTAL, T., KARTAL, B. (2020) "The examination of pre-service science and mathematics teachers’ attitudes towards the integration of science, mathematics, and technology in terms of pedagogical beliefs", II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 290-291), Bursa, Türkiye, (Kasım 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Pre-service teachers’ prospective technology use and their beliefs

KARTAL, B., KARTAL, T. (2019) "Pre-service teachers’ prospective technology use and their beliefs", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 323-335), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019 KARTAL, B., KARTAL, T. (2019) "Pre-service teachers’ prospective technology use and their beliefs", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 323-335), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu

Öğretmen adaylarının epistemolojik ve pedagojik inançlarının incelenmesi

KARTAL, T., KARTAL, B., Kızıltepe, İ.S. (2018) "Öğretmen adaylarının epistemolojik ve pedagojik inançlarının incelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2018 KARTAL, T., KARTAL, B., Kızıltepe, İ.S. (2018) "Öğretmen adaylarının epistemolojik ve pedagojik inançlarının incelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Öğretmen adaylarının çıkarma işlemi yaparken kullandıkları stratejiler ve öğrenci icadı stratejileri yorumlamaları

Bilir, Ç.K., KARTAL, B., KIYMAZ, Y. (2019) "Öğretmen adaylarının çıkarma işlemi yaparken kullandıkları stratejiler ve öğrenci icadı stratejileri yorumlamaları", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , İzmir, Türkiye, (Kasım 2019 Bilir, Ç.K., KARTAL, B., KIYMAZ, Y. (2019) "Öğretmen adaylarının çıkarma işlemi yaparken kullandıkları stratejiler ve öğrenci icadı stratejileri yorumlamaları", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , İzmir, Türkiye, (Kasım 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)

Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih etme nedenleri ve gelecekte bir öğretmen olmanın adaylara hissettirdikleri

KIYMAZ, Y., KARTAL, B., Sarı, M. (2018) "Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih etme nedenleri ve gelecekte bir öğretmen olmanın adaylara hissettirdikleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2018 KIYMAZ, Y., KARTAL, B., Sarı, M. (2018) "Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih etme nedenleri ve gelecekte bir öğretmen olmanın adaylara hissettirdikleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması kapsamında görüşlerinin incelenmesi

KARTAL, B. (2019) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması kapsamında görüşlerinin incelenmesi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 310-322), (Aralık 2019 KARTAL, B. (2019) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması kapsamında görüşlerinin incelenmesi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 310-322), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel okuryazarlık öz-yeterlikleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkiye dair bir çalışma

KARTAL, B., MORKOYUNLU, Z. (2019) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel okuryazarlık öz-yeterlikleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkiye dair bir çalışma", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1523-1533), (Ekim 2019 KARTAL, B., MORKOYUNLU, Z. (2019) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel okuryazarlık öz-yeterlikleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkiye dair bir çalışma", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1523-1533), (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. International Eurasian Educational Research Congress

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesine dair bir çalışma

  MORKOYUNLU, Z., KIYMAZ, Y., KARTAL, B. (2016) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesine dair bir çalışma", III. International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-4679"> MORKOYUNLU, Z., KIYMAZ, Y., KARTAL, B. (2016) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesine dair bir çalışma", III. International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2016  MORKOYUNLU, Z., KIYMAZ, Y., KARTAL, B. (2016) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesine dair bir çalışma", III. International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. International Eurasian Educational Research Congress

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi

  KARTAL, B., Çinar, C. (2018) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Nisan 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-4680"> KARTAL, B., Çinar, C. (2018) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Nisan 2018  KARTAL, B., Çinar, C. (2018) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Nisan 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.