Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 22733 kayıt
Technological pedagogical content knowledge self assessment scale TPACK-SAS for pre service teachers: Development validity and reliability
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
, Uluay, G. (2016) "
Technological pedagogical content knowledge self assessment scale TPACK-SAS for pre service teachers: Development validity and reliability
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 1-36
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4656">
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
, Uluay, G. (2016) "
Technological pedagogical content knowledge self assessment scale TPACK-SAS for pre service teachers: Development validity and reliability
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 1-36
[TR Dizin]
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
, Uluay, G. (2016) "
Technological pedagogical content knowledge self assessment scale TPACK-SAS for pre service teachers: Development validity and reliability
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 1-36
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenlere dair geometri bilgilerinin incelenmesi
Link
KARTAL, B.
, Çinar, C. (2017) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenlere dair geometri bilgilerinin incelenmesi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 18 (2) pp. 375-399
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4657">
KARTAL, B.
, Çinar, C. (2017) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenlere dair geometri bilgilerinin incelenmesi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 18 (2) pp. 375-399
Link
KARTAL, B.
, Çinar, C. (2017) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenlere dair geometri bilgilerinin incelenmesi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 18 (2) pp. 375-399
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning
Link
DOI
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
(2019) "
Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning
",
Çukurova University Faculty of Education Journal
, 48 (1) pp. 910-944
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4658">
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
(2019) "
Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning
",
Çukurova University Faculty of Education Journal
, 48 (1) pp. 910-944
[ESCI]
Link
DOI
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
(2019) "
Examining strategies used by pre-service science teachers in stoichiometry problems in terms of proportional reasoning
",
Çukurova University Faculty of Education Journal
, 48 (1) pp. 910-944
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova University Faculty of Education Journal
Öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerine ilişkin tutumlarının, öz yeterliklerinin ve kullanım amaçlarının incelenmesi
Link
DOI
KARTAL, B.
(2019) "
Öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerine ilişkin tutumlarının, öz yeterliklerinin ve kullanım amaçlarının incelenmesi
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, 16 (1) pp. 436-463
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4659">
KARTAL, B.
(2019) "
Öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerine ilişkin tutumlarının, öz yeterliklerinin ve kullanım amaçlarının incelenmesi
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, 16 (1) pp. 436-463
[TR Dizin]
Link
DOI
KARTAL, B.
(2019) "
Öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerine ilişkin tutumlarının, öz yeterliklerinin ve kullanım amaçlarının incelenmesi
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, 16 (1) pp. 436-463
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi
Link
KIYMAZ, Y.,
KARTAL, B.
, MORKOYUNLU, Z. (2020) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 33 (1) pp. 205-228
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4660">
KIYMAZ, Y.,
KARTAL, B.
, MORKOYUNLU, Z. (2020) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 33 (1) pp. 205-228
[TR Dizin]
Link
KIYMAZ, Y.,
KARTAL, B.
, MORKOYUNLU, Z. (2020) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 33 (1) pp. 205-228
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pre-service science and mathematics teachers’ teaching efficacy beliefs and attitudes toward teaching: A partial correlation research
Link
DOI
KARTAL, B.
(2020) "
Pre-service science and mathematics teachers’ teaching efficacy beliefs and attitudes toward teaching: A partial correlation research
",
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, 45 (9) pp. 42-61
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4661">
KARTAL, B.
(2020) "
Pre-service science and mathematics teachers’ teaching efficacy beliefs and attitudes toward teaching: A partial correlation research
",
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, 45 (9) pp. 42-61
Link
DOI
KARTAL, B.
(2020) "
Pre-service science and mathematics teachers’ teaching efficacy beliefs and attitudes toward teaching: A partial correlation research
",
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, 45 (9) pp. 42-61
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?
Link
KARTAL, B.
, KIYMAZ, Y. (2020) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (2) pp. 519-536
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4662">
KARTAL, B.
, KIYMAZ, Y. (2020) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (2) pp. 519-536
[TR Dizin]
Link
KARTAL, B.
, KIYMAZ, Y. (2020) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (2) pp. 519-536
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
Matematik destekli yoğunluk konusu öğretiminin öğrencilerin başarıları ve fen ve matematik tutumları üzerindeki etkisi
DOI
Akdeniz, E.D.,
KARTAL, B.
, AYDIN, A. (2021) "
Matematik destekli yoğunluk konusu öğretiminin öğrencilerin başarıları ve fen ve matematik tutumları üzerindeki etkisi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 11 (3) pp. 1130-1147
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4664">
Akdeniz, E.D.,
KARTAL, B.
, AYDIN, A. (2021) "
Matematik destekli yoğunluk konusu öğretiminin öğrencilerin başarıları ve fen ve matematik tutumları üzerindeki etkisi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 11 (3) pp. 1130-1147
[TR Dizin]
DOI
Akdeniz, E.D.,
KARTAL, B.
, AYDIN, A. (2021) "
Matematik destekli yoğunluk konusu öğretiminin öğrencilerin başarıları ve fen ve matematik tutumları üzerindeki etkisi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 11 (3) pp. 1130-1147
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
Examining the relationship between pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking level and attitude towards mathematics courses.
Link
DOI
Yıldız, A., BALTACI, S.,
KARTAL, B.
(2020) "
Examining the relationship between pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking level and attitude towards mathematics courses.
",
Acta Didactica Napocensia
, 13 (2) pp. 256-270
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4665">
Yıldız, A., BALTACI, S.,
KARTAL, B.
(2020) "
Examining the relationship between pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking level and attitude towards mathematics courses.
",
Acta Didactica Napocensia
, 13 (2) pp. 256-270
Link
DOI
Yıldız, A., BALTACI, S.,
KARTAL, B.
(2020) "
Examining the relationship between pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking level and attitude towards mathematics courses.
",
Acta Didactica Napocensia
, 13 (2) pp. 256-270
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Etkili Öğretim İçin Teknoloji Gerekli Mi? : Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Çalışma
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
(2022) "
Etkili Öğretim İçin Teknoloji Gerekli Mi? : Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Çalışma
",
IX th International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 139-157), İzmir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
(2022) "
Etkili Öğretim İçin Teknoloji Gerekli Mi? : Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Çalışma
",
IX th International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 139-157), İzmir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IX th International Eurasian Educational Research Congress
Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitime İlişkin Deneyimleri
KARTAL, B.
, KARTAL, T. (2022) "
Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitime İlişkin Deneyimleri
",
IX th International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 1590-1607), İzmir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
KARTAL, B.
, KARTAL, T. (2022) "
Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitime İlişkin Deneyimleri
",
IX th International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 1590-1607), İzmir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IX th International Eurasian Educational Research Congress
The examination of pre-service science and mathematics teachers’ attitudes towards the integration of science, mathematics, and technology in terms of pedagogical beliefs
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
(2020) "
The examination of pre-service science and mathematics teachers’ attitudes towards the integration of science, mathematics, and technology in terms of pedagogical beliefs
",
II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 290-291), Bursa, Türkiye, (
Kasım 2020
)
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
(2020) "
The examination of pre-service science and mathematics teachers’ attitudes towards the integration of science, mathematics, and technology in terms of pedagogical beliefs
",
II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 290-291), Bursa, Türkiye, (
Kasım 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Pre-service teachers’ prospective technology use and their beliefs
KARTAL, B.
, KARTAL, T. (2019) "
Pre-service teachers’ prospective technology use and their beliefs
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 323-335), Samsun, Türkiye, (
Aralık 2019
)
KARTAL, B.
, KARTAL, T. (2019) "
Pre-service teachers’ prospective technology use and their beliefs
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 323-335), Samsun, Türkiye, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
Öğretmen adaylarının epistemolojik ve pedagojik inançlarının incelenmesi
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
, Kızıltepe, İ.S. (2018) "
Öğretmen adaylarının epistemolojik ve pedagojik inançlarının incelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Nisan 2018
)
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
, Kızıltepe, İ.S. (2018) "
Öğretmen adaylarının epistemolojik ve pedagojik inançlarının incelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
Öğretmen adaylarının çıkarma işlemi yaparken kullandıkları stratejiler ve öğrenci icadı stratejileri yorumlamaları
Bilir, Ç.K.,
KARTAL, B.
, KIYMAZ, Y. (2019) "
Öğretmen adaylarının çıkarma işlemi yaparken kullandıkları stratejiler ve öğrenci icadı stratejileri yorumlamaları
",
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, İzmir, Türkiye, (
Kasım 2019
)
Bilir, Ç.K.,
KARTAL, B.
, KIYMAZ, Y. (2019) "
Öğretmen adaylarının çıkarma işlemi yaparken kullandıkları stratejiler ve öğrenci icadı stratejileri yorumlamaları
",
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, İzmir, Türkiye, (
Kasım 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih etme nedenleri ve gelecekte bir öğretmen olmanın adaylara hissettirdikleri
KIYMAZ, Y.,
KARTAL, B.
, Sarı, M. (2018) "
Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih etme nedenleri ve gelecekte bir öğretmen olmanın adaylara hissettirdikleri
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Nisan 2018
)
KIYMAZ, Y.,
KARTAL, B.
, Sarı, M. (2018) "
Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih etme nedenleri ve gelecekte bir öğretmen olmanın adaylara hissettirdikleri
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması kapsamında görüşlerinin incelenmesi
KARTAL, B.
(2019) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması kapsamında görüşlerinin incelenmesi
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 310-322), (
Aralık 2019
)
KARTAL, B.
(2019) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması kapsamında görüşlerinin incelenmesi
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 310-322), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel okuryazarlık öz-yeterlikleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkiye dair bir çalışma
KARTAL, B.
, MORKOYUNLU, Z. (2019) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel okuryazarlık öz-yeterlikleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkiye dair bir çalışma
",
VI. International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 1523-1533), (
Ekim 2019
)
KARTAL, B.
, MORKOYUNLU, Z. (2019) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel okuryazarlık öz-yeterlikleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkiye dair bir çalışma
",
VI. International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 1523-1533), (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VI. International Eurasian Educational Research Congress
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesine dair bir çalışma
MORKOYUNLU, Z., KIYMAZ, Y.,
KARTAL, B.
(2016) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesine dair bir çalışma
",
III. International Eurasian Educational Research Congress
, Türkiye, (
Haziran 2016
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4679">
MORKOYUNLU, Z., KIYMAZ, Y.,
KARTAL, B.
(2016) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesine dair bir çalışma
",
III. International Eurasian Educational Research Congress
, Türkiye, (
Haziran 2016
)
MORKOYUNLU, Z., KIYMAZ, Y.,
KARTAL, B.
(2016) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesine dair bir çalışma
",
III. International Eurasian Educational Research Congress
, Türkiye, (
Haziran 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III. International Eurasian Educational Research Congress
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi
KARTAL, B.
, Çinar, C. (2018) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
, (
Nisan 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4680">
KARTAL, B.
, Çinar, C. (2018) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
, (
Nisan 2018
)
KARTAL, B.
, Çinar, C. (2018) "
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
«
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
»