img
img
Toplam 23827 kayıt

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik olasılık problemlerini çözme süreçlerinin analitik düşünme bağlamında incelenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Relationship between Metacognitive Awareness Levels LearningStyles Genders and Mathematics Grades of Fifth Graders

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Learning

Analitik geometri öğretiminde GeoGebra yazılımının potansiyeli Öğretmen adaylarının görüşleri

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi

GeoGebra 3D from the perspectives of elementary preservice mathematics teachers who are familiar with a number of software

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Education Sciences

Knowledge Types Used by Eighth Grade Gifted Students While Solving Problems

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bolema: Boletim de Educação Matemática

Üstün Yetenekli ve Üstün Yetenekli Olmayan 8 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dinamik Matematik Yazılımı İle Üç Boyutlu Cisim Problemlerini Çözme Süreçleri

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi

Metacognitive Behaviours of the Eighth Grade Gift ed Students in Problem Solving Process

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NEW EDUCATIONAL REVIEW

Calculating the surface area of the water in a rolling cylinder and visualization as two and three dimensional by means of GeoGebra

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Computer Applications

Examination of Secondary School 7th Students with Mathematics Course Grade 5 Using Number Sense Strategies

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6)

Çevrimiçi Öğrenme Öz Yeterlik Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik güvenirlik Çalışması

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Ortaokul 7. Sınıf Öğrenci Velilerinin Matematik Eğitiminden Beklentileri ile Öğrencilerin Matematik Kaygıları, Matematiksel Tutumları ve Akademik Yılmazlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

5. Sınıf Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimle Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi: Yüzde Kavramı Örneği

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

8. Sınıf Mülteci Öğrencilerinin Üçgenin Temel Elemanlarına Ait Problem Çözme Süreçlerinin Matematiksel Düşünme Boyutundan İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Ortaokul Öğrenci velilerinin Matematik Eğitiminden Beklentileri ile Öğrencilerin Üstbilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

8. Sınıf Öğrencilerinin GeoGebra'da Geliştirilen Bir Olasılık Simülasyon Etkinliği ile Etkileşimlerinden Yansımalar

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Examining the real life data collection process of 6th grade students

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Education

Investigation of the Relationship between Secondary School Student Parents 'Expectations from Mathematics Education and Students' Approaches to Learning Mathematics

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

The investigation of the students’ cognitive and metacognitive competencies according to the different variables

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME)

The Vıews Of Preservıce Mathematıcs Teachers About Peer InstructıonMethod: An Example Of Conıcs

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS)