img
img
Toplam 23391 kayıt

Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.

  Şahin, A., Demirbaş, İ. (2019) "Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.", Turkish Studies Educational Science, 14 (1) pp. 167-182 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2927"> Şahin, A., Demirbaş, İ. (2019) "Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.", Turkish Studies Educational Science, 14 (1) pp. 167-182 [TR Dizin]    Şahin, A., Demirbaş, İ. (2019) "Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.", Turkish Studies Educational Science, 14 (1) pp. 167-182 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies Educational Science

Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri

DOI   Şahin, A. (2019) "Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD), 5 (0) pp. 1-17 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2928"> Şahin, A. (2019) "Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD), 5 (0) pp. 1-17 DOI   Şahin, A. (2019) "Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD), 5 (0) pp. 1-17 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD)

Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books

  Şahin, A. (2019) "Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books", Participatory Educational Research (PER), 6 (1) pp. 1-9   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2929"> Şahin, A. (2019) "Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books", Participatory Educational Research (PER), 6 (1) pp. 1-9    Şahin, A. (2019) "Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books", Participatory Educational Research (PER), 6 (1) pp. 1-9   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research (PER)

İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi

   Kaman, Ş., Şahin, A., Atalay, E., Sarıboyacı, A.E., Doğan, C., Tasa, B.A., Soykan, M.N., Eyubova, S. (2013) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (11) pp. 639-657 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2931"> Kaman, Ş., Şahin, A., Atalay, E., Sarıboyacı, A.E., Doğan, C., Tasa, B.A., Soykan, M.N., Eyubova, S. (2013) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (11) pp. 639-657 [TR Dizin]     Kaman, Ş., Şahin, A., Atalay, E., Sarıboyacı, A.E., Doğan, C., Tasa, B.A., Soykan, M.N., Eyubova, S. (2013) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (11) pp. 639-657 [TR Dizin]    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.

Şahin, A., İlhan, C. (2014) "Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1 (1) pp. 56-69   Şahin, A., İlhan, C. (2014) "Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1 (1) pp. 56-69  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi

  Şahin, A. (2018) "Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi", TURKISH STUDIES, 13 (4) pp. 1083-1096 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2933"> Şahin, A. (2018) "Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi", TURKISH STUDIES, 13 (4) pp. 1083-1096 [TR Dizin]    Şahin, A. (2018) "Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi", TURKISH STUDIES, 13 (4) pp. 1083-1096 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH STUDIES

Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi

Link     Şahin, A. (2018) "Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (1) pp. 1-13 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2934"> Şahin, A. (2018) "Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (1) pp. 1-13 [TR Dizin] Link     Şahin, A. (2018) "Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (1) pp. 1-13 [TR Dizin] Link    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.

Şahin, A., Gürler, B. (2018) "Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 29 (0) pp. 594-624 [TR Dizin]   Şahin, A., Gürler, B. (2018) "Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 29 (0) pp. 594-624 [TR Dizin]  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Learning Creative Drama with Proverbs

Link DOI     Şahin, A. (2018) "Learning Creative Drama with Proverbs", Turkish Studies, 13 (19) pp. 1659-1668 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2936"> Şahin, A. (2018) "Learning Creative Drama with Proverbs", Turkish Studies, 13 (19) pp. 1659-1668 [TR Dizin] Link DOI     Şahin, A. (2018) "Learning Creative Drama with Proverbs", Turkish Studies, 13 (19) pp. 1659-1668 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Kırsal Kesimde Görev Yapan Öğretmenlerin İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler

Şahin, A. (2010) "Kırsal Kesimde Görev Yapan Öğretmenlerin İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler", E-Journal of New World Sciences Academy, 5 (4) pp. 1738-1750   Şahin, A. (2010) "Kırsal Kesimde Görev Yapan Öğretmenlerin İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler", E-Journal of New World Sciences Academy, 5 (4) pp. 1738-1750  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
E-Journal of New World Sciences Academy

EFFECTS OF LINEAR TEXTS IN PAGE SCROLLING AND PAGE-BY-PAGE READING FORMS ON READING COMPREHENSION INTRODUCTION

Link   Şahin, A. (2011) "EFFECTS OF LINEAR TEXTS IN PAGE SCROLLING AND PAGE-BY-PAGE READING FORMS ON READING COMPREHENSION INTRODUCTION", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 10 (3) pp. 94-100 [SSCI] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2938"> Şahin, A. (2011) "EFFECTS OF LINEAR TEXTS IN PAGE SCROLLING AND PAGE-BY-PAGE READING FORMS ON READING COMPREHENSION INTRODUCTION", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 10 (3) pp. 94-100 [SSCI] Link   Şahin, A. (2011) "EFFECTS OF LINEAR TEXTS IN PAGE SCROLLING AND PAGE-BY-PAGE READING FORMS ON READING COMPREHENSION INTRODUCTION", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 10 (3) pp. 94-100 [SSCI] Link  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology

OPINIONS OF CANDIDATE TEACHERS ABOUT THE VALUES OF AKHISM OF THE TRADESMEN

Link   Şahin, A. (2017) "OPINIONS OF CANDIDATE TEACHERS ABOUT THE VALUES OF AKHISM OF THE TRADESMEN", InternationalJournal Of Eurasia Social Sciences, 8 (28) pp. 1-21 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2940"> Şahin, A. (2017) "OPINIONS OF CANDIDATE TEACHERS ABOUT THE VALUES OF AKHISM OF THE TRADESMEN", InternationalJournal Of Eurasia Social Sciences, 8 (28) pp. 1-21 Link   Şahin, A. (2017) "OPINIONS OF CANDIDATE TEACHERS ABOUT THE VALUES OF AKHISM OF THE TRADESMEN", InternationalJournal Of Eurasia Social Sciences, 8 (28) pp. 1-21 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
InternationalJournal Of Eurasia Social Sciences

Preferences and Reasons of Teacher Candidates Why They Do/Do not Read

Link   Şahin, A. (2017) "Preferences and Reasons of Teacher Candidates Why They Do/Do not Read", Journal of Education and Practice, 8 (0) pp. 7-11 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2941"> Şahin, A. (2017) "Preferences and Reasons of Teacher Candidates Why They Do/Do not Read", Journal of Education and Practice, 8 (0) pp. 7-11 Link   Şahin, A. (2017) "Preferences and Reasons of Teacher Candidates Why They Do/Do not Read", Journal of Education and Practice, 8 (0) pp. 7-11 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

The Values in Literary Children’s Books at the 2nd Grade Level

Link   Şahin, A. (2017) "The Values in Literary Children’s Books at the 2nd Grade Level", Journal of Education and Practice, 8 (0) pp. 1-6 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2942"> Şahin, A. (2017) "The Values in Literary Children’s Books at the 2nd Grade Level", Journal of Education and Practice, 8 (0) pp. 1-6 Link   Şahin, A. (2017) "The Values in Literary Children’s Books at the 2nd Grade Level", Journal of Education and Practice, 8 (0) pp. 1-6 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

Investigating The Relation Between The Secondary School Students’ Computer Game Preferances And Their Tendency To Violance

Link    Şahin, A. (2017) "Investigating The Relation Between The Secondary School Students’ Computer Game Preferances And Their Tendency To Violance", Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (3) pp. 76-92 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2943"> Şahin, A. (2017) "Investigating The Relation Between The Secondary School Students’ Computer Game Preferances And Their Tendency To Violance", Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (3) pp. 76-92 Link    Şahin, A. (2017) "Investigating The Relation Between The Secondary School Students’ Computer Game Preferances And Their Tendency To Violance", Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (3) pp. 76-92 Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Öğretmen Adaylarının Ahiliğe İlişkin Metaforları

Link     Şahin, A., Demirbaş, İ. (2017) "Öğretmen Adaylarının Ahiliğe İlişkin Metaforları", KEFAD, 18 (3) pp. 811-829 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2945"> Şahin, A., Demirbaş, İ. (2017) "Öğretmen Adaylarının Ahiliğe İlişkin Metaforları", KEFAD, 18 (3) pp. 811-829 Link     Şahin, A., Demirbaş, İ. (2017) "Öğretmen Adaylarının Ahiliğe İlişkin Metaforları", KEFAD, 18 (3) pp. 811-829 Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KEFAD

PROF DR HAYATİ AKYOL HAYATI VE ESERLERİ

Link    Şahin, A. (2016) "PROF DR HAYATİ AKYOL HAYATI VE ESERLERİ", Türkish Studies, 11 (3) pp. 1-37 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2946"> Şahin, A. (2016) "PROF DR HAYATİ AKYOL HAYATI VE ESERLERİ", Türkish Studies, 11 (3) pp. 1-37 Link    Şahin, A. (2016) "PROF DR HAYATİ AKYOL HAYATI VE ESERLERİ", Türkish Studies, 11 (3) pp. 1-37 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkish Studies