img
img
Toplam 23008 kayıt

E öğrenme ortamları için sosyal bulunuşluk ölçeğinin uyarlama çalışması

Link   OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2009) "E öğrenme ortamları için sosyal bulunuşluk ölçeğinin uyarlama çalışması", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 142-160 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25862"> OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2009) "E öğrenme ortamları için sosyal bulunuşluk ölçeğinin uyarlama çalışması", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 142-160 Link   OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2009) "E öğrenme ortamları için sosyal bulunuşluk ölçeğinin uyarlama çalışması", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 142-160 Link  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Projesi: Pilot uygulamaya ilişkin öğrenci görüşleri

OLPAK, Y.Z., Özçakır, B. (2018) "Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Projesi: Pilot uygulamaya ilişkin öğrenci görüşleri", 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018 OLPAK, Y.Z., Özçakır, B. (2018) "Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Projesi: Pilot uygulamaya ilişkin öğrenci görüşleri", 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium

Matematik öğretmen adaylarının akran öğretimi yöntemine yönelik görüşleri: Konikler örneği

OLPAK, Y.Z., Baltacı, S., Yıldız, A. (2019) "Matematik öğretmen adaylarının akran öğretimi yöntemine yönelik görüşleri: Konikler örneği", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019 OLPAK, Y.Z., Baltacı, S., Yıldız, A. (2019) "Matematik öğretmen adaylarının akran öğretimi yöntemine yönelik görüşleri: Konikler örneği", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Akran öğretimi modelinin analitik geometri derslerinde kullanımından yansımalar: Uzayda doğrular ve düzlemler örneği

Baltacı, S., Yıldız, A., OLPAK, Y.Z. (2019) "Akran öğretimi modelinin analitik geometri derslerinde kullanımından yansımalar: Uzayda doğrular ve düzlemler örneği", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , Çeşme/İzmir, Türkiye, (Eylül 2019 Baltacı, S., Yıldız, A., OLPAK, Y.Z. (2019) "Akran öğretimi modelinin analitik geometri derslerinde kullanımından yansımalar: Uzayda doğrular ve düzlemler örneği", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , Çeşme/İzmir, Türkiye, (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education

The effect of peer instruction on conceptual and operational approaches preferred in problem solutions

Yıldız, A., OLPAK, Y.Z., Baltacı, S. (2019) "The effect of peer instruction on conceptual and operational approaches preferred in problem solutions", 8th International Conference on Academic Studies in Human Education and Social Sciences , Tiran, Arnavutluk, (Mart 2019 Yıldız, A., OLPAK, Y.Z., Baltacı, S. (2019) "The effect of peer instruction on conceptual and operational approaches preferred in problem solutions", 8th International Conference on Academic Studies in Human Education and Social Sciences , Tiran, Arnavutluk, (Mart 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conference on Academic Studies in Human Education and Social Sciences

Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının ve bireysel yenilikçilik özelliklerinin akran öğretimine yönelik memnuniyetlerine etkisi

OLPAK, Y.Z., Arıcan, M., Baltacı, S. (2018) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının ve bireysel yenilikçilik özelliklerinin akran öğretimine yönelik memnuniyetlerine etkisi", 12nd International Computer and Instructional Technologies Symposium , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018 OLPAK, Y.Z., Arıcan, M., Baltacı, S. (2018) "Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının ve bireysel yenilikçilik özelliklerinin akran öğretimine yönelik memnuniyetlerine etkisi", 12nd International Computer and Instructional Technologies Symposium , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12nd International Computer and Instructional Technologies Symposium

Examining the attitudes of preservice teachers toward mobile learning in terms of technopedagogical content knowledge

YAĞCI, M., OLPAK, Y.Z., Şahin, C. (2017) "Examining the attitudes of preservice teachers toward mobile learning in terms of technopedagogical content knowledge", 17th International Educational Technology Conference , Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Ağustos 2017 YAĞCI, M., OLPAK, Y.Z., Şahin, C. (2017) "Examining the attitudes of preservice teachers toward mobile learning in terms of technopedagogical content knowledge", 17th International Educational Technology Conference , Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Ağustos 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Educational Technology Conference

Development of internet-based classroom response system for peer instruction and examination of students’ views

OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K., YAĞCI, M. (2017) "Development of internet-based classroom response system for peer instruction and examination of students’ views", 8th International Conference on New Horizons in Education , Berlin, Almanya, (Temmuz 2017 OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K., YAĞCI, M. (2017) "Development of internet-based classroom response system for peer instruction and examination of students’ views", 8th International Conference on New Horizons in Education , Berlin, Almanya, (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conference on New Horizons in Education

Development of a student evaluation form toward peer instruction

OLPAK, Y.Z., Yılmaz, F.G.K., Yılmaz, R. (2017) "Development of a student evaluation form toward peer instruction", 8th International Conference on New Horizons in Education , Berlin, Almanya, (Temmuz 2017 OLPAK, Y.Z., Yılmaz, F.G.K., Yılmaz, R. (2017) "Development of a student evaluation form toward peer instruction", 8th International Conference on New Horizons in Education , Berlin, Almanya, (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conference on New Horizons in Education

Investigating the effect of two different accountability scoring mechanisms on preservice mathematics teachers’ mathematics achievements

OLPAK, Y.Z., Baltacı, S., Arıcan, M. (2017) "Investigating the effect of two different accountability scoring mechanisms on preservice mathematics teachers’ mathematics achievements", 5th International Congress on Social Sciences , Madrid, İspanya, (Temmuz 2017 OLPAK, Y.Z., Baltacı, S., Arıcan, M. (2017) "Investigating the effect of two different accountability scoring mechanisms on preservice mathematics teachers’ mathematics achievements", 5th International Congress on Social Sciences , Madrid, İspanya, (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Congress on Social Sciences

Examining the effect of peer instruction on preservice science teachers’ mathematics achievement

Arıcan, M., OLPAK, Y.Z., Baltacı, S. (2017) "Examining the effect of peer instruction on preservice science teachers’ mathematics achievement", 5th International Congress on Social Sciences , Madrid, Türkiye, (Temmuz 2017 Arıcan, M., OLPAK, Y.Z., Baltacı, S. (2017) "Examining the effect of peer instruction on preservice science teachers’ mathematics achievement", 5th International Congress on Social Sciences , Madrid, Türkiye, (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Congress on Social Sciences

Akran öğretimi: Web tasarımı dersi uygulama sonuçları

OLPAK, Y.Z. (2017) "Akran öğretimi: Web tasarımı dersi uygulama sonuçları", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017 OLPAK, Y.Z. (2017) "Akran öğretimi: Web tasarımı dersi uygulama sonuçları", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Development of an online learning management system and investigation of its usability

OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2016) "Development of an online learning management system and investigation of its usability", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Samsun, Türkiye, (Eylül 2016 OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2016) "Development of an online learning management system and investigation of its usability", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Samsun, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference

Farklı hazır bulunuşluk düzeyindeki öğrenenlerin e-öğrenme sürecine ilişkin görüşleri

Korucu, A.T., OLPAK, Y.Z. (2016) "Farklı hazır bulunuşluk düzeyindeki öğrenenlerin e-öğrenme sürecine ilişkin görüşleri", 3rd International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016 Korucu, A.T., OLPAK, Y.Z. (2016) "Farklı hazır bulunuşluk düzeyindeki öğrenenlerin e-öğrenme sürecine ilişkin görüşleri", 3rd International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Eurasian Educational Research Congress

The prediction level of individual innovation characteristics on students’ attitudes towards internet usage and their digital empowerments

OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2016) "The prediction level of individual innovation characteristics on students’ attitudes towards internet usage and their digital empowerments", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016 OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2016) "The prediction level of individual innovation characteristics on students’ attitudes towards internet usage and their digital empowerments", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Öğrencilerin araştırma topluluğu algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi

OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2016) "Öğrencilerin araştırma topluluğu algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016 OLPAK, Y.Z., Çakmak, E.K. (2016) "Öğrencilerin araştırma topluluğu algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Examination of the relationship between teachers candidate’s learning approaches and academic engagement

OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2015) "Examination of the relationship between teachers candidate’s learning approaches and academic engagement", II. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Amasya, Türkiye, (Kasım 2015 OLPAK, Y.Z., Korucu, A.T. (2015) "Examination of the relationship between teachers candidate’s learning approaches and academic engagement", II. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference , Amasya, Türkiye, (Kasım 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference

Ülkemizde öğrenme yaklaşımları ile ilgili yapılan çalışmalardaki genel eğilim

OLPAK, Y.Z. (2015) "Ülkemizde öğrenme yaklaşımları ile ilgili yapılan çalışmalardaki genel eğilim", 15th International Educational Technology Conference , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2015 OLPAK, Y.Z. (2015) "Ülkemizde öğrenme yaklaşımları ile ilgili yapılan çalışmalardaki genel eğilim", 15th International Educational Technology Conference , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15th International Educational Technology Conference

Eşzamansız etkileşim araçları ile desteklenen programlama dilleri dersinin farklı öğrenme yaklaşımına sahip öğrencilerin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi

YAĞCI, M., OLPAK, Y.Z. (2015) "Eşzamansız etkileşim araçları ile desteklenen programlama dilleri dersinin farklı öğrenme yaklaşımına sahip öğrencilerin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi", 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mayıs 2015 YAĞCI, M., OLPAK, Y.Z. (2015) "Eşzamansız etkileşim araçları ile desteklenen programlama dilleri dersinin farklı öğrenme yaklaşımına sahip öğrencilerin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi", 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Öğretmen adaylarının siber zorbalığa ilişkin duyarlılıklarının farklı değişkenler açısından incelenmesi

Korucu, A.T., OLPAK, Y.Z. (2015) "Öğretmen adaylarının siber zorbalığa ilişkin duyarlılıklarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mayıs 2015 Korucu, A.T., OLPAK, Y.Z. (2015) "Öğretmen adaylarının siber zorbalığa ilişkin duyarlılıklarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Afyonkarahisar, Türkiye, (Mayıs 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th International Computer and Instructional Technologies Symposium