img
img
Toplam 23250 kayıt

Why Geography Learning: Candidate Teachers’ Views for Geography

Link DOI       Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2019) "Why Geography Learning: Candidate Teachers’ Views for Geography", Review of International Geographical Education Online, 9 (3) pp. 557-576 Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25550"> Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2019) "Why Geography Learning: Candidate Teachers’ Views for Geography", Review of International Geographical Education Online, 9 (3) pp. 557-576 Link DOI       Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2019) "Why Geography Learning: Candidate Teachers’ Views for Geography", Review of International Geographical Education Online, 9 (3) pp. 557-576 Link DOI      
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Review of International Geographical Education Online

Effects of Animation Film Use on Earthquake Knowledge Level of 4th Grade Students

Link     DİKMENLİ, Y., Danabaş, F., Çelik, B.B., Tekin, Ö. (2018) "Effects of Animation Film Use on Earthquake Knowledge Level of 4th Grade Students", Participatory Educational Research (PER), 5 (1) pp. 86-95 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25551"> DİKMENLİ, Y., Danabaş, F., Çelik, B.B., Tekin, Ö. (2018) "Effects of Animation Film Use on Earthquake Knowledge Level of 4th Grade Students", Participatory Educational Research (PER), 5 (1) pp. 86-95 Link     DİKMENLİ, Y., Danabaş, F., Çelik, B.B., Tekin, Ö. (2018) "Effects of Animation Film Use on Earthquake Knowledge Level of 4th Grade Students", Participatory Educational Research (PER), 5 (1) pp. 86-95 Link    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research (PER)

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları Ve Coğrafya Alan Bilgi Düzeyleri

Link    Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları Ve Coğrafya Alan Bilgi Düzeyleri", JEDUS, Journal of educational sciences, 4 (0) pp. 149-166 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25552"> Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları Ve Coğrafya Alan Bilgi Düzeyleri", JEDUS, Journal of educational sciences, 4 (0) pp. 149-166 Link    Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları Ve Coğrafya Alan Bilgi Düzeyleri", JEDUS, Journal of educational sciences, 4 (0) pp. 149-166 Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JEDUS, Journal of educational sciences

Geographic literacy perception scale GLPS validity and reliability study

Link DOI      DİKMENLİ, Y. (2014) "Geographic literacy perception scale GLPS validity and reliability study", Mevlana International Journal of Education, 4 (1) pp. 1-15 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25553"> DİKMENLİ, Y. (2014) "Geographic literacy perception scale GLPS validity and reliability study", Mevlana International Journal of Education, 4 (1) pp. 1-15 Link DOI      DİKMENLİ, Y. (2014) "Geographic literacy perception scale GLPS validity and reliability study", Mevlana International Journal of Education, 4 (1) pp. 1-15 Link DOI     
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mevlana International Journal of Education

ÖĞRETMEN ADAYLARININ COĞRAFYA OKURYAZARLIĞI ALGI DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

DOI       DİKMENLİ, Y. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ COĞRAFYA OKURYAZARLIĞI ALGI DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Turkish StudiesInternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 10 (2) pp. 353-368 [TR Dizin] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25554"> DİKMENLİ, Y. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ COĞRAFYA OKURYAZARLIĞI ALGI DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Turkish StudiesInternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 10 (2) pp. 353-368 [TR Dizin] DOI       DİKMENLİ, Y. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ COĞRAFYA OKURYAZARLIĞI ALGI DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Turkish StudiesInternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 10 (2) pp. 353-368 [TR Dizin] DOI      
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish StudiesInternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic

Lise Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Görüşleri

Link DOI       DİKMENLİ, Y., Çifçi, T. (2016) "Lise Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Görüşleri", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 911-911 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25555"> DİKMENLİ, Y., Çifçi, T. (2016) "Lise Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Görüşleri", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 911-911 [TR Dizin] Link DOI       DİKMENLİ, Y., Çifçi, T. (2016) "Lise Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Görüşleri", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 911-911 [TR Dizin] Link DOI      
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

Üniversite Öğrencilerinin Vatan Algısı ve Geçmişe Dönük Değişimi

Link DOI      Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Vatan Algısı ve Geçmişe Dönük Değişimi", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 847-847 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25556"> Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Vatan Algısı ve Geçmişe Dönük Değişimi", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 847-847 [TR Dizin] Link DOI      Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Vatan Algısı ve Geçmişe Dönük Değişimi", Journal of Turkish Studies, 11 (3) pp. 847-847 [TR Dizin] Link DOI     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ COĞRAFYACI ALGISI I ZİHİNSEL ÖZELLİKLER VE ÇALIŞMA DURUMU

Link       ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., DİKMENLİ, Y. (2016) "COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ COĞRAFYACI ALGISI I ZİHİNSEL ÖZELLİKLER VE ÇALIŞMA DURUMU", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (24) pp. 75-98 [TR Dizin] Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25557"> ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., DİKMENLİ, Y. (2016) "COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ COĞRAFYACI ALGISI I ZİHİNSEL ÖZELLİKLER VE ÇALIŞMA DURUMU", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (24) pp. 75-98 [TR Dizin] Link       ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., DİKMENLİ, Y. (2016) "COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ COĞRAFYACI ALGISI I ZİHİNSEL ÖZELLİKLER VE ÇALIŞMA DURUMU", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (24) pp. 75-98 [TR Dizin] Link      
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU ve İŞ YAŞAMINDA YALNIZLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Link    Çifçi, T., DİKMENLİ, Y., Erkanal, H. (2015) "COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU ve İŞ YAŞAMINDA YALNIZLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", ASOS JOURNAL The Journal of Academic Scial Sciences, (21) pp. 142-160 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25558"> Çifçi, T., DİKMENLİ, Y., Erkanal, H. (2015) "COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU ve İŞ YAŞAMINDA YALNIZLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", ASOS JOURNAL The Journal of Academic Scial Sciences, (21) pp. 142-160 Link    Çifçi, T., DİKMENLİ, Y., Erkanal, H. (2015) "COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU ve İŞ YAŞAMINDA YALNIZLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", ASOS JOURNAL The Journal of Academic Scial Sciences, (21) pp. 142-160 Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASOS JOURNAL The Journal of Academic Scial Sciences

TÜRKİYE’DE GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ SURİYELİLERİN VATAN ALGISINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Link       ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., DİKMENLİ, Y., Gafa, İ. (2018) "TÜRKİYE’DE GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ SURİYELİLERİN VATAN ALGISINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 13 (2) pp. 253-266 [TR Dizin] Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25559"> ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., DİKMENLİ, Y., Gafa, İ. (2018) "TÜRKİYE’DE GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ SURİYELİLERİN VATAN ALGISINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 13 (2) pp. 253-266 [TR Dizin] Link       ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., DİKMENLİ, Y., Gafa, İ. (2018) "TÜRKİYE’DE GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ SURİYELİLERİN VATAN ALGISINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 13 (2) pp. 253-266 [TR Dizin] Link      
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

Coğrafya ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özdeğerlendirme Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Link DOI       Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2018) "Coğrafya ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özdeğerlendirme Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018 (28) pp. 1-30 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25561"> Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2018) "Coğrafya ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özdeğerlendirme Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018 (28) pp. 1-30 [TR Dizin] Link DOI       Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2018) "Coğrafya ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özdeğerlendirme Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018 (28) pp. 1-30 [TR Dizin] Link DOI      
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Preservice Teachers’ Perception Levels Concerning Consumer Environmental Consciousness

DOI       DİKMENLİ, Y. (2017) "Preservice Teachers’ Perception Levels Concerning Consumer Environmental Consciousness", Journal of Education in Science, Environment and Health, 3 (2) pp. 157-164 DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25562"> DİKMENLİ, Y. (2017) "Preservice Teachers’ Perception Levels Concerning Consumer Environmental Consciousness", Journal of Education in Science, Environment and Health, 3 (2) pp. 157-164 DOI       DİKMENLİ, Y. (2017) "Preservice Teachers’ Perception Levels Concerning Consumer Environmental Consciousness", Journal of Education in Science, Environment and Health, 3 (2) pp. 157-164 DOI      
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri

Link     DİKMENLİ, Y., Çetin, T. (2017) "Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 133-143 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25563"> DİKMENLİ, Y., Çetin, T. (2017) "Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 133-143 Link     DİKMENLİ, Y., Çetin, T. (2017) "Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 133-143 Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

FARKLI EĞİTİM KADEMELERİNE GÖRE AFET KAVRAMI

DOI      DİKMENLİ, Y., Gafa, İ. (2017) "FARKLI EĞİTİM KADEMELERİNE GÖRE AFET KAVRAMI", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (44) pp. 21-36 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25564"> DİKMENLİ, Y., Gafa, İ. (2017) "FARKLI EĞİTİM KADEMELERİNE GÖRE AFET KAVRAMI", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (44) pp. 21-36 [TR Dizin] DOI      DİKMENLİ, Y., Gafa, İ. (2017) "FARKLI EĞİTİM KADEMELERİNE GÖRE AFET KAVRAMI", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (44) pp. 21-36 [TR Dizin] DOI     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmenliği Birinci ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması

Link      DİKMENLİ, Y., Alper, A.C. (2009) "Sınıf Öğretmenliği Birinci ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması", Kırşehir Eğitim fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 29-37 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25565"> DİKMENLİ, Y., Alper, A.C. (2009) "Sınıf Öğretmenliği Birinci ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması", Kırşehir Eğitim fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 29-37 [TR Dizin] Link      DİKMENLİ, Y., Alper, A.C. (2009) "Sınıf Öğretmenliği Birinci ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması", Kırşehir Eğitim fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 29-37 [TR Dizin] Link     
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim fakültesi Dergisi

Geography Teachers Attitudes and Beliefs Regarding Classroom Management

Link DOI      DİKMENLİ, Y., Çifçi, T. (2016) "Geography Teachers Attitudes and Beliefs Regarding Classroom Management", International Journal of Higher Education, 5 (2) pp. 283-291 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25566"> DİKMENLİ, Y., Çifçi, T. (2016) "Geography Teachers Attitudes and Beliefs Regarding Classroom Management", International Journal of Higher Education, 5 (2) pp. 283-291 Link DOI      DİKMENLİ, Y., Çifçi, T. (2016) "Geography Teachers Attitudes and Beliefs Regarding Classroom Management", International Journal of Higher Education, 5 (2) pp. 283-291 Link DOI     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Higher Education

AN INVESTIGATION OF PRESERVICE TEACHERS ENVIRONMENTAL CONSCIOUSNESS

Konca, A.S., DİKMENLİ, Y. (2016) "AN INVESTIGATION OF PRESERVICE TEACHERS ENVIRONMENTAL CONSCIOUSNESS", International Academic Multidisciplinary Research Conference (ICBTS 2016) , (pp. 38), Berlin, Almanya, (Ekim 2016 Konca, A.S., DİKMENLİ, Y. (2016) "AN INVESTIGATION OF PRESERVICE TEACHERS ENVIRONMENTAL CONSCIOUSNESS", International Academic Multidisciplinary Research Conference (ICBTS 2016) , (pp. 38), Berlin, Almanya, (Ekim 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Academic Multidisciplinary Research Conference (ICBTS 2016)

Öğretmen Adaylarının Milli Park Akademik Başarıları İle Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

  ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., DİKMENLİ, Y., YAKAR, H., Konca, A.S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Milli Park Akademik Başarıları İle Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 5-6), Skopje, Makedonya, (Eylül 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-25580"> ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., DİKMENLİ, Y., YAKAR, H., Konca, A.S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Milli Park Akademik Başarıları İle Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 5-6), Skopje, Makedonya, (Eylül 2018  ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., DİKMENLİ, Y., YAKAR, H., Konca, A.S. (2018) "Öğretmen Adaylarının Milli Park Akademik Başarıları İle Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 5-6), Skopje, Makedonya, (Eylül 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Türkiye’de Milli Parklar Konusunda Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Genel Eğilimleri

DİKMENLİ, Y., ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., YAKAR, H., Konca, A.S. (2018) "Türkiye’de Milli Parklar Konusunda Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Genel Eğilimleri", III. Internatinal Reserch Congress on Social Sciences (USOBAK 2018) , (pp. 194-195), Skopje, Makedonya, (Eylül 2018 DİKMENLİ, Y., ÖZTÜRK-DEMİRBAŞ, Ç., YAKAR, H., Konca, A.S. (2018) "Türkiye’de Milli Parklar Konusunda Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Genel Eğilimleri", III. Internatinal Reserch Congress on Social Sciences (USOBAK 2018) , (pp. 194-195), Skopje, Makedonya, (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Internatinal Reserch Congress on Social Sciences (USOBAK 2018)

FARKLI EĞİTİM KADEMELERİNE GÖRE EROZYON VE HEYELAN KAVRAMI

DİKMENLİ, Y., Gafa, İ., Tekin, Ö. (2021) "FARKLI EĞİTİM KADEMELERİNE GÖRE EROZYON VE HEYELAN KAVRAMI", I. International Geography Education Symposium , (pp. 61-62), Nevşehir, (Kasım 2021 DİKMENLİ, Y., Gafa, İ., Tekin, Ö. (2021) "FARKLI EĞİTİM KADEMELERİNE GÖRE EROZYON VE HEYELAN KAVRAMI", I. International Geography Education Symposium , (pp. 61-62), Nevşehir, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. International Geography Education Symposium