Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23257 kayıt
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler ile İlgili Risk Algılarının Karar Verme Mekanizmalarıyla İlişkisinin İncelenmesi
Link
DOI
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler ile İlgili Risk Algılarının Karar Verme Mekanizmalarıyla İlişkisinin İncelenmesi
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (1) pp. 1025-1053
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24668">
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler ile İlgili Risk Algılarının Karar Verme Mekanizmalarıyla İlişkisinin İncelenmesi
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (1) pp. 1025-1053
[TR Dizin]
Link
DOI
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler ile İlgili Risk Algılarının Karar Verme Mekanizmalarıyla İlişkisinin İncelenmesi
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (1) pp. 1025-1053
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerle İlgili Risk Algılarının İncelenmesi
Link
DOI
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerle İlgili Risk Algılarının İncelenmesi
",
Turkish Studies
, 13 (19) pp. 513-532
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24669">
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerle İlgili Risk Algılarının İncelenmesi
",
Turkish Studies
, 13 (19) pp. 513-532
[TR Dizin]
Link
DOI
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerle İlgili Risk Algılarının İncelenmesi
",
Turkish Studies
, 13 (19) pp. 513-532
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Studies
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi
Link
DOI
DEMİRAL, Ü.
, Çepni, S. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi
",
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 1 (19) pp. 761-785
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24670">
DEMİRAL, Ü.
, Çepni, S. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi
",
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 1 (19) pp. 761-785
[TR Dizin]
Link
DOI
DEMİRAL, Ü.
, Çepni, S. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi
",
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 1 (19) pp. 761-785
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları ve Bu Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Türk, M.S.,
DEMİRAL, Ü.
(2021) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları ve Bu Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
VIII. International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 1449-1451), Aksaray, Türkiye, (
Temmuz 2021
)
Türk, M.S.,
DEMİRAL, Ü.
(2021) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları ve Bu Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
VIII. International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 1449-1451), Aksaray, Türkiye, (
Temmuz 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIII. International Eurasian Educational Research Congress
Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği
Uygar, S.B.,
DEMİRAL, Ü.
, Bakırcı, H. (2020) "
Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği
",
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 94-100), Bursa, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Uygar, S.B.,
DEMİRAL, Ü.
, Bakırcı, H. (2020) "
Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği
",
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 94-100), Bursa, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi
Pulat, N., Bakırcı, H.,
DEMİRAL, Ü.
(2020) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi
",
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 76-84), Bursa, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Pulat, N., Bakırcı, H.,
DEMİRAL, Ü.
(2020) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi
",
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 76-84), Bursa, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Ortaokul Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Karadaş, Ö.F.,
DEMİRAL, Ü.
(2019) "
Ortaokul Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematif, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (
Ekim 2019
)
Karadaş, Ö.F.,
DEMİRAL, Ü.
(2019) "
Ortaokul Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematif, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Fen, Matematif, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Merkezlerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
DEMİRAL, Ü.
(2019) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Merkezlerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
",
6 th International Early Childhood Education Congress
, (
Ekim 2019
)
DEMİRAL, Ü.
(2019) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Merkezlerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
",
6 th International Early Childhood Education Congress
, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6 th International Early Childhood Education Congress
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ve Tutumların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
DEMİRAL, Ü.
(2019) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ve Tutumların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
6 th International Early Childhood Education Congress
, (
Ekim 2019
)
DEMİRAL, Ü.
(2019) "
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ve Tutumların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
6 th International Early Childhood Education Congress
, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6 th International Early Childhood Education Congress
Examining the preservice teachers’ level of knowledge about first aid applications through a number of variables
DEMİRAL, Ü.
(2019) "
Examining the preservice teachers’ level of knowledge about first aid applications through a number of variables
",
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (
Nisan 2019
)
DEMİRAL, Ü.
(2019) "
Examining the preservice teachers’ level of knowledge about first aid applications through a number of variables
",
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (
Nisan 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
An Examination of Pre-School Teachers’ Problems and Solutions to the Special Needs Kids in Science Activities
DEMİRAL, Ü.
(2018) "
An Examination of Pre-School Teachers’ Problems and Solutions to the Special Needs Kids in Science Activities
",
3rd International Scientific Studies Congress
, Nevşehir, Türkiye, (
Eylül 2018
)
DEMİRAL, Ü.
(2018) "
An Examination of Pre-School Teachers’ Problems and Solutions to the Special Needs Kids in Science Activities
",
3rd International Scientific Studies Congress
, Nevşehir, Türkiye, (
Eylül 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International Scientific Studies Congress
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
DEMİRAL, Ü.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018)
, (
Nisan 2018
)
DEMİRAL, Ü.
(2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018)
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018)
Perceptions of Preschool Teachers about the Selection and Use of Science Story Books
DEMİRAL, Ü.
(2018) "
Perceptions of Preschool Teachers about the Selection and Use of Science Story Books
",
International Learning, Teaching and Educational Research Congress
, Amasya, Türkiye, (
Eylül 2018
)
DEMİRAL, Ü.
(2018) "
Perceptions of Preschool Teachers about the Selection and Use of Science Story Books
",
International Learning, Teaching and Educational Research Congress
, Amasya, Türkiye, (
Eylül 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Learning, Teaching and Educational Research Congress
Prospective Teachers Perceptions Toward Scientific Thinking Skills
DEMİRAL, Ü.
, KARTAL, T. (2015) "
Prospective Teachers Perceptions Toward Scientific Thinking Skills
",
4. International Childhood Education Congress
, (
Eylül 2015
)
DEMİRAL, Ü.
, KARTAL, T. (2015) "
Prospective Teachers Perceptions Toward Scientific Thinking Skills
",
4. International Childhood Education Congress
, (
Eylül 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. International Childhood Education Congress
Preservice Science Teachers First Experiences with Socio scientific Discourse The Problems and Possible Solutions
DEMİRAL, Ü.
, KARTAL, T., Kılınç, A. (2015) "
Preservice Science Teachers First Experiences with Socio scientific Discourse The Problems and Possible Solutions
",
National Association for Research in Science Teaching
, (
Nisan 2015
)
DEMİRAL, Ü.
, KARTAL, T., Kılınç, A. (2015) "
Preservice Science Teachers First Experiences with Socio scientific Discourse The Problems and Possible Solutions
",
National Association for Research in Science Teaching
, (
Nisan 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
National Association for Research in Science Teaching
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Karar Verme Stratejilerinin Alan Bilgileriyle İlişkisi
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Karar Verme Stratejilerinin Alan Bilgileriyle İlişkisi
",
International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK)
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2017
)
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Karar Verme Stratejilerinin Alan Bilgileriyle İlişkisi
",
International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK)
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algılarının Karar Verme Stratejileriyle İlişkisi
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algılarının Karar Verme Stratejileriyle İlişkisi
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
, Aydın, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
DEMİRAL, Ü.
, Türkmenoğlu, H. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algılarının Karar Verme Stratejileriyle İlişkisi
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
, Aydın, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Becerileri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
DEMİRAL, Ü.
, Çepni, S. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Becerileri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018)
, (
Nisan 2018
)
DEMİRAL, Ü.
, Çepni, S. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Becerileri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018)
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018)
4-6 Yaş Çocukların Canlı-Cansız Varlıklara İlişkin Kavramsal Örüntülerinin İncelenmesi
DEMİRAL, Ü.
(2018) "
4-6 Yaş Çocukların Canlı-Cansız Varlıklara İlişkin Kavramsal Örüntülerinin İncelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB)
, (
Nisan 2018
)
DEMİRAL, Ü.
(2018) "
4-6 Yaş Çocukların Canlı-Cansız Varlıklara İlişkin Kavramsal Örüntülerinin İncelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB)
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler Konusundaki Alan Bilgileri ile Argümantasyon Becerileri Arasındaki İlişkiler
DEMİRAL, Ü.
, Çepni, S. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler Konusundaki Alan Bilgileri ile Argümantasyon Becerileri Arasındaki İlişkiler
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB)
, (
Nisan 2018
)
DEMİRAL, Ü.
, Çepni, S. (2018) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler Konusundaki Alan Bilgileri ile Argümantasyon Becerileri Arasındaki İlişkiler
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB)
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB)
«
701
702
703
704
705
706
707
708
709
710
»