img
img
Toplam 23509 kayıt

The effect of the metacognitive support via pedagogical agent on self-regulation skills

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational Computing Research

Revize edilmiş işlemsel uzaklık ölçeğinin uyarlama çalışması

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özelliklerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımları ile denetim odakları arasındaki ilişkinin incelenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

Çevrimiçi öğrenme ortamlarında kullanılan farklı etkileşim araçlarının öğrencilerin başarılarına ve sosyal bulunuşluk algılarına etkisi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

E öğrenme ortamları için sosyal bulunuşluk ölçeğinin uyarlama çalışması

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Ahi Yeterliliğe Dayalı Eğitim Projesi: Pilot uygulamaya ilişkin öğrenci görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium

Matematik öğretmen adaylarının akran öğretimi yöntemine yönelik görüşleri: Konikler örneği

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Akran öğretimi modelinin analitik geometri derslerinde kullanımından yansımalar: Uzayda doğrular ve düzlemler örneği

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education

The effect of peer instruction on conceptual and operational approaches preferred in problem solutions

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conference on Academic Studies in Human Education and Social Sciences

Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının ve bireysel yenilikçilik özelliklerinin akran öğretimine yönelik memnuniyetlerine etkisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12nd International Computer and Instructional Technologies Symposium

Examining the attitudes of preservice teachers toward mobile learning in terms of technopedagogical content knowledge

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Educational Technology Conference

Development of internet-based classroom response system for peer instruction and examination of students’ views

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conference on New Horizons in Education

Development of a student evaluation form toward peer instruction

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conference on New Horizons in Education

Investigating the effect of two different accountability scoring mechanisms on preservice mathematics teachers’ mathematics achievements

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Congress on Social Sciences

Examining the effect of peer instruction on preservice science teachers’ mathematics achievement

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Congress on Social Sciences

Akran öğretimi: Web tasarımı dersi uygulama sonuçları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Development of an online learning management system and investigation of its usability

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference

Farklı hazır bulunuşluk düzeyindeki öğrenenlerin e-öğrenme sürecine ilişkin görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Eurasian Educational Research Congress

The prediction level of individual innovation characteristics on students’ attitudes towards internet usage and their digital empowerments

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium