img
img
Toplam 23257 kayıt

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler ile İlgili Risk Algılarının Karar Verme Mekanizmalarıyla İlişkisinin İncelenmesi

Link DOI    DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler ile İlgili Risk Algılarının Karar Verme Mekanizmalarıyla İlişkisinin İncelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 1025-1053 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24668"> DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler ile İlgili Risk Algılarının Karar Verme Mekanizmalarıyla İlişkisinin İncelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 1025-1053 [TR Dizin] Link DOI    DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler ile İlgili Risk Algılarının Karar Verme Mekanizmalarıyla İlişkisinin İncelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 1025-1053 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerle İlgili Risk Algılarının İncelenmesi

Link DOI    DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerle İlgili Risk Algılarının İncelenmesi", Turkish Studies, 13 (19) pp. 513-532 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24669"> DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerle İlgili Risk Algılarının İncelenmesi", Turkish Studies, 13 (19) pp. 513-532 [TR Dizin] Link DOI    DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerle İlgili Risk Algılarının İncelenmesi", Turkish Studies, 13 (19) pp. 513-532 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi

Link DOI    DEMİRAL, Ü., Çepni, S. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi", KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 1 (19) pp. 761-785 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24670"> DEMİRAL, Ü., Çepni, S. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi", KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 1 (19) pp. 761-785 [TR Dizin] Link DOI    DEMİRAL, Ü., Çepni, S. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi", KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 1 (19) pp. 761-785 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları ve Bu Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Türk, M.S., DEMİRAL, Ü. (2021) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları ve Bu Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", VIII. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1449-1451), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021 Türk, M.S., DEMİRAL, Ü. (2021) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları ve Bu Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", VIII. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1449-1451), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. International Eurasian Educational Research Congress

Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği

Uygar, S.B., DEMİRAL, Ü., Bakırcı, H. (2020) "Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği", 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 94-100), Bursa, Türkiye, (Aralık 2020 Uygar, S.B., DEMİRAL, Ü., Bakırcı, H. (2020) "Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği", 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 94-100), Bursa, Türkiye, (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi

Pulat, N., Bakırcı, H., DEMİRAL, Ü. (2020) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi", 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 76-84), Bursa, Türkiye, (Aralık 2020 Pulat, N., Bakırcı, H., DEMİRAL, Ü. (2020) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi", 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 76-84), Bursa, Türkiye, (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Ortaokul Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

Karadaş, Ö.F., DEMİRAL, Ü. (2019) "Ortaokul Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", Uluslararası Fen, Matematif, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (Ekim 2019 Karadaş, Ö.F., DEMİRAL, Ü. (2019) "Ortaokul Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", Uluslararası Fen, Matematif, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematif, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Merkezlerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi

DEMİRAL, Ü. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Merkezlerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi", 6 th International Early Childhood Education Congress , (Ekim 2019 DEMİRAL, Ü. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Merkezlerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi", 6 th International Early Childhood Education Congress , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6 th International Early Childhood Education Congress

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ve Tutumların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

DEMİRAL, Ü. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ve Tutumların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 6 th International Early Childhood Education Congress , (Ekim 2019 DEMİRAL, Ü. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ve Tutumların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 6 th International Early Childhood Education Congress , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6 th International Early Childhood Education Congress

Examining the preservice teachers’ level of knowledge about first aid applications through a number of variables

DEMİRAL, Ü. (2019) "Examining the preservice teachers’ level of knowledge about first aid applications through a number of variables", International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (Nisan 2019 DEMİRAL, Ü. (2019) "Examining the preservice teachers’ level of knowledge about first aid applications through a number of variables", International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

An Examination of Pre-School Teachers’ Problems and Solutions to the Special Needs Kids in Science Activities

DEMİRAL, Ü. (2018) "An Examination of Pre-School Teachers’ Problems and Solutions to the Special Needs Kids in Science Activities", 3rd International Scientific Studies Congress , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2018 DEMİRAL, Ü. (2018) "An Examination of Pre-School Teachers’ Problems and Solutions to the Special Needs Kids in Science Activities", 3rd International Scientific Studies Congress , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Scientific Studies Congress

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

DEMİRAL, Ü. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018) , (Nisan 2018 DEMİRAL, Ü. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018) , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018)

Perceptions of Preschool Teachers about the Selection and Use of Science Story Books

DEMİRAL, Ü. (2018) "Perceptions of Preschool Teachers about the Selection and Use of Science Story Books", International Learning, Teaching and Educational Research Congress , Amasya, Türkiye, (Eylül 2018 DEMİRAL, Ü. (2018) "Perceptions of Preschool Teachers about the Selection and Use of Science Story Books", International Learning, Teaching and Educational Research Congress , Amasya, Türkiye, (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning, Teaching and Educational Research Congress

Prospective Teachers Perceptions Toward Scientific Thinking Skills

DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2015) "Prospective Teachers Perceptions Toward Scientific Thinking Skills", 4. International Childhood Education Congress , (Eylül 2015 DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2015) "Prospective Teachers Perceptions Toward Scientific Thinking Skills", 4. International Childhood Education Congress , (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. International Childhood Education Congress

Preservice Science Teachers First Experiences with Socio scientific Discourse The Problems and Possible Solutions

DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Kılınç, A. (2015) "Preservice Science Teachers First Experiences with Socio scientific Discourse The Problems and Possible Solutions", National Association for Research in Science Teaching , (Nisan 2015 DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Kılınç, A. (2015) "Preservice Science Teachers First Experiences with Socio scientific Discourse The Problems and Possible Solutions", National Association for Research in Science Teaching , (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
National Association for Research in Science Teaching

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Karar Verme Stratejilerinin Alan Bilgileriyle İlişkisi

DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Karar Verme Stratejilerinin Alan Bilgileriyle İlişkisi", International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konudaki Karar Verme Stratejilerinin Alan Bilgileriyle İlişkisi", International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Educational Sciences (ICES/UEBK)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algılarının Karar Verme Stratejileriyle İlişkisi

DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algılarının Karar Verme Stratejileriyle İlişkisi", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017 DEMİRAL, Ü., Türkmenoğlu, H. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algılarının Karar Verme Stratejileriyle İlişkisi", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Becerileri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

DEMİRAL, Ü., Çepni, S. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Becerileri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018) , (Nisan 2018 DEMİRAL, Ü., Çepni, S. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Becerileri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018) , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018)

4-6 Yaş Çocukların Canlı-Cansız Varlıklara İlişkin Kavramsal Örüntülerinin İncelenmesi

DEMİRAL, Ü. (2018) "4-6 Yaş Çocukların Canlı-Cansız Varlıklara İlişkin Kavramsal Örüntülerinin İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB) , (Nisan 2018 DEMİRAL, Ü. (2018) "4-6 Yaş Çocukların Canlı-Cansız Varlıklara İlişkin Kavramsal Örüntülerinin İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB) , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler Konusundaki Alan Bilgileri ile Argümantasyon Becerileri Arasındaki İlişkiler

DEMİRAL, Ü., Çepni, S. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler Konusundaki Alan Bilgileri ile Argümantasyon Becerileri Arasındaki İlişkiler", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB) , (Nisan 2018 DEMİRAL, Ü., Çepni, S. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler Konusundaki Alan Bilgileri ile Argümantasyon Becerileri Arasındaki İlişkiler", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB) , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB)