img
img
Toplam 23047 kayıt

Yenilenen Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri

  ÇELİKKAYA, T., Kürümlüoğlu, M. (2018) "Yenilenen Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6 (11) pp. 104-120   " data-bs-content-id="YazarBilgi-23727"> ÇELİKKAYA, T., Kürümlüoğlu, M. (2018) "Yenilenen Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6 (11) pp. 104-120    ÇELİKKAYA, T., Kürümlüoğlu, M. (2018) "Yenilenen Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6 (11) pp. 104-120   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Reflection of Evidence Based Teaching on The 2005 Teacher Guide Books in Social Studies Curriculum

Link DOI    ÇELİKKAYA, T., Boyraz, F. (2018) "Reflection of Evidence Based Teaching on The 2005 Teacher Guide Books in Social Studies Curriculum", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (4) pp. 1227-1236 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-23728"> ÇELİKKAYA, T., Boyraz, F. (2018) "Reflection of Evidence Based Teaching on The 2005 Teacher Guide Books in Social Studies Curriculum", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (4) pp. 1227-1236 [TR Dizin] Link DOI    ÇELİKKAYA, T., Boyraz, F. (2018) "Reflection of Evidence Based Teaching on The 2005 Teacher Guide Books in Social Studies Curriculum", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (4) pp. 1227-1236 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Pedagojik Formasyon Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojisi Ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri

Link     ÇELİKKAYA, T. (2017) "Pedagojik Formasyon Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojisi Ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (25) pp. 20-52 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23729"> ÇELİKKAYA, T. (2017) "Pedagojik Formasyon Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojisi Ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (25) pp. 20-52 Link     ÇELİKKAYA, T. (2017) "Pedagojik Formasyon Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojisi Ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (25) pp. 20-52 Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Veliler, Öğrenciler Ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri Ve Önerileri

Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Kürümlüoğlu, M. (2017) "Veliler, Öğrenciler Ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri Ve Önerileri", Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (8) pp. 243-264 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23730"> ÇELİKKAYA, T., Kürümlüoğlu, M. (2017) "Veliler, Öğrenciler Ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri Ve Önerileri", Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (8) pp. 243-264 [TR Dizin] Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Kürümlüoğlu, M. (2017) "Veliler, Öğrenciler Ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri Ve Önerileri", Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (8) pp. 243-264 [TR Dizin] Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Değerlere İlişkin Metafor Algıları

Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Seyhan, O. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Değerlere İlişkin Metafor Algıları", E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (3) pp. 65-87 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23731"> ÇELİKKAYA, T., Seyhan, O. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Değerlere İlişkin Metafor Algıları", E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (3) pp. 65-87 Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Seyhan, O. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Değerlere İlişkin Metafor Algıları", E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (3) pp. 65-87 Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Kürümlüoğlu, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı", Researcher Social Science Studies, 5 (4) pp. 770-789 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23732"> ÇELİKKAYA, T., Kürümlüoğlu, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı", Researcher Social Science Studies, 5 (4) pp. 770-789 Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Kürümlüoğlu, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı", Researcher Social Science Studies, 5 (4) pp. 770-789 Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Researcher Social Science Studies

Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Değerlere İlişkin Algıları:Metafor Analizi

Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Seyhan, O. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Değerlere İlişkin Algıları:Metafor Analizi", International Journal of Languages’xx Education, 5 (4) pp. 958-977 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23733"> ÇELİKKAYA, T., Seyhan, O. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Değerlere İlişkin Algıları:Metafor Analizi", International Journal of Languages’xx Education, 5 (4) pp. 958-977 Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Seyhan, O. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Değerlere İlişkin Algıları:Metafor Analizi", International Journal of Languages’xx Education, 5 (4) pp. 958-977 Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Languages’xx Education

Değerler Eğitimine İlişkin Öğretmen, Öğrenci ve Velilerin Karşılıklı Beklenti

Link DOI   ÇELİKKAYA, T., Yılmaz, T. (2017) "Değerler Eğitimine İlişkin Öğretmen, Öğrenci ve Velilerin Karşılıklı Beklenti", Researcher Social Science Studies, 5 (9) pp. 395-416 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-23734"> ÇELİKKAYA, T., Yılmaz, T. (2017) "Değerler Eğitimine İlişkin Öğretmen, Öğrenci ve Velilerin Karşılıklı Beklenti", Researcher Social Science Studies, 5 (9) pp. 395-416 Link DOI   ÇELİKKAYA, T., Yılmaz, T. (2017) "Değerler Eğitimine İlişkin Öğretmen, Öğrenci ve Velilerin Karşılıklı Beklenti", Researcher Social Science Studies, 5 (9) pp. 395-416 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Researcher Social Science Studies

Değerler Eğitiminde Atasözü, Deyim Ve Özdeyişlerin Sosyal Bilgiler Programındaki Yeri.

Link    ÇELİKKAYA, T., Esen, Z. (2017) "Değerler Eğitiminde Atasözü, Deyim Ve Özdeyişlerin Sosyal Bilgiler Programındaki Yeri.", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (9) pp. 35-56 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-23735"> ÇELİKKAYA, T., Esen, Z. (2017) "Değerler Eğitiminde Atasözü, Deyim Ve Özdeyişlerin Sosyal Bilgiler Programındaki Yeri.", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (9) pp. 35-56 Link    ÇELİKKAYA, T., Esen, Z. (2017) "Değerler Eğitiminde Atasözü, Deyim Ve Özdeyişlerin Sosyal Bilgiler Programındaki Yeri.", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (9) pp. 35-56 Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

DEĞERLERİN KAZANILMASINDAKİ ETKİLİFAKTÖRLER ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Link      ÇELİKKAYA, T., Seyhan, O. (2016) "DEĞERLERİN KAZANILMASINDAKİ ETKİLİFAKTÖRLER ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (36) pp. 167-191 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23736"> ÇELİKKAYA, T., Seyhan, O. (2016) "DEĞERLERİN KAZANILMASINDAKİ ETKİLİFAKTÖRLER ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (36) pp. 167-191 [TR Dizin] Link      ÇELİKKAYA, T., Seyhan, O. (2016) "DEĞERLERİN KAZANILMASINDAKİ ETKİLİFAKTÖRLER ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 19 (36) pp. 167-191 [TR Dizin] Link     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi Uygulamalarının Öğretmenler Tarafından Uygulanma Düzeyleri

Link     ÇELİKKAYA, T., Filoğlu, S., Ökdem, N.S. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi Uygulamalarının Öğretmenler Tarafından Uygulanma Düzeyleri", Journal of Social Studies Education Research, 4 (1) pp. 121-147 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23738"> ÇELİKKAYA, T., Filoğlu, S., Ökdem, N.S. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi Uygulamalarının Öğretmenler Tarafından Uygulanma Düzeyleri", Journal of Social Studies Education Research, 4 (1) pp. 121-147 Link     ÇELİKKAYA, T., Filoğlu, S., Ökdem, N.S. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi Uygulamalarının Öğretmenler Tarafından Uygulanma Düzeyleri", Journal of Social Studies Education Research, 4 (1) pp. 121-147 Link    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Social Studies Education Research

Pre service teachers motivations toward teachingprofession and their opinions about the pedagogicformation program

Link DOI   ÇELİKKAYA, T., Şeker, H., Deniz, S., Görgen, İ. (2015) "Pre service teachers motivations toward teachingprofession and their opinions about the pedagogicformation program", Educational Research and Reviews (ERR), 10 (10) pp. 1403-1414 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-23739"> ÇELİKKAYA, T., Şeker, H., Deniz, S., Görgen, İ. (2015) "Pre service teachers motivations toward teachingprofession and their opinions about the pedagogicformation program", Educational Research and Reviews (ERR), 10 (10) pp. 1403-1414 Link DOI   ÇELİKKAYA, T., Şeker, H., Deniz, S., Görgen, İ. (2015) "Pre service teachers motivations toward teachingprofession and their opinions about the pedagogicformation program", Educational Research and Reviews (ERR), 10 (10) pp. 1403-1414 Link DOI  
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews (ERR)

Teacher Parents Relations in the Efficiency of the Value Education

Link DOI      ÇELİKKAYA, T., BAŞARMAK, U., Filoğlu, S., Şahin, B. (2014) "Teacher Parents Relations in the Efficiency of the Value Education", 5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 116 (0) pp. 1106-1113 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23740"> ÇELİKKAYA, T., BAŞARMAK, U., Filoğlu, S., Şahin, B. (2014) "Teacher Parents Relations in the Efficiency of the Value Education", 5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 116 (0) pp. 1106-1113 Link DOI      ÇELİKKAYA, T., BAŞARMAK, U., Filoğlu, S., Şahin, B. (2014) "Teacher Parents Relations in the Efficiency of the Value Education", 5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 116 (0) pp. 1106-1113 Link DOI     
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik UygulamasıDersinden Beklentileri Ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyleri

Link     ÇELİKKAYA, T. (2011) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik UygulamasıDersinden Beklentileri Ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyleri", Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi - USBED, 1 (2) pp. 1-18 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23741"> ÇELİKKAYA, T. (2011) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik UygulamasıDersinden Beklentileri Ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyleri", Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi - USBED, 1 (2) pp. 1-18 Link     ÇELİKKAYA, T. (2011) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik UygulamasıDersinden Beklentileri Ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyleri", Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi - USBED, 1 (2) pp. 1-18 Link    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi - USBED

Sosyal Bilgiler Dersinde Drama Yönteminin Önemi Ve Uygulama Örnekleri

Link DOI      ÇELİKKAYA, T. (2014) "Sosyal Bilgiler Dersinde Drama Yönteminin Önemi Ve Uygulama Örnekleri", Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 9 (2) pp. 447-469 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23742"> ÇELİKKAYA, T. (2014) "Sosyal Bilgiler Dersinde Drama Yönteminin Önemi Ve Uygulama Örnekleri", Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 9 (2) pp. 447-469 Link DOI      ÇELİKKAYA, T. (2014) "Sosyal Bilgiler Dersinde Drama Yönteminin Önemi Ve Uygulama Örnekleri", Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 9 (2) pp. 447-469 Link DOI     
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic

Sosyal Bilgiler Öğretimi İçin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Beklentileri

Link     KUŞ, Z., ÇELİKKAYA, T. (2010) "Sosyal Bilgiler Öğretimi İçin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Beklentileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi, 7 (2) pp. 69-91 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23743"> KUŞ, Z., ÇELİKKAYA, T. (2010) "Sosyal Bilgiler Öğretimi İçin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Beklentileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi, 7 (2) pp. 69-91 [TR Dizin] Link     KUŞ, Z., ÇELİKKAYA, T. (2010) "Sosyal Bilgiler Öğretimi İçin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Beklentileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi, 7 (2) pp. 69-91 [TR Dizin] Link    
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri

Link      ÇELİKKAYA, T. (2010) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 65-84 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23744"> ÇELİKKAYA, T. (2010) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 65-84 [TR Dizin] Link      ÇELİKKAYA, T. (2010) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 65-84 [TR Dizin] Link     
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Reflection Levels of Values to be Gained Explicitly in Secondary Schools on Textbooks

Link     ÇELİKKAYA, T., BAŞARMAK, U., Filoğlu, S., Şahin, B. (2013) "Reflection Levels of Values to be Gained Explicitly in Secondary Schools on Textbooks", The Online Journal of New Horizons in Education, 3 (20) pp. 8-20 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23745"> ÇELİKKAYA, T., BAŞARMAK, U., Filoğlu, S., Şahin, B. (2013) "Reflection Levels of Values to be Gained Explicitly in Secondary Schools on Textbooks", The Online Journal of New Horizons in Education, 3 (20) pp. 8-20 Link     ÇELİKKAYA, T., BAŞARMAK, U., Filoğlu, S., Şahin, B. (2013) "Reflection Levels of Values to be Gained Explicitly in Secondary Schools on Textbooks", The Online Journal of New Horizons in Education, 3 (20) pp. 8-20 Link    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education

Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Becerilerin Kazandırılma Düzeyi Öğretmen Görüşleri

Link      ÇELİKKAYA, T. (2011) "Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Becerilerin Kazandırılma Düzeyi Öğretmen Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 969-990 Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23746"> ÇELİKKAYA, T. (2011) "Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Becerilerin Kazandırılma Düzeyi Öğretmen Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 969-990 Link      ÇELİKKAYA, T. (2011) "Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Becerilerin Kazandırılma Düzeyi Öğretmen Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 969-990 Link     
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Değere ve Değer Eğitimine İlişkin Göru şleri

Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Filoğlu, S. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Değere ve Değer Eğitimine İlişkin Göru şleri", Educational Sciences: Theory & Practice, 14 (4) pp. 1541-1556 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23747"> ÇELİKKAYA, T., Filoğlu, S. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Değere ve Değer Eğitimine İlişkin Göru şleri", Educational Sciences: Theory & Practice, 14 (4) pp. 1541-1556 [SSCI] Link DOI     ÇELİKKAYA, T., Filoğlu, S. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Değere ve Değer Eğitimine İlişkin Göru şleri", Educational Sciences: Theory & Practice, 14 (4) pp. 1541-1556 [SSCI] Link DOI    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Sciences: Theory & Practice