img
img
Toplam 23615 kayıt

The Different Habitats in Terms of Oxygen Alter Muscle Fatty Acid Compositions of Clarias gariepinus

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Black Sea Congress on Environmental Sciences (IBCESS)

The Metabolic Relationships Between Probiotics and Fatty Acids

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Computational and Experimental Science and Engineering (ICCESEN'16)

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Beceri Düzeylerinin İncelenmesi

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi

Digital Literacy Skill Levels of Social Studies Teachers (The Example of Kırsehir)

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludag Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

İkili Yerleşik Öğrenme Modeli ile Sosyal Bilgiler Dersinde Kavram Yanılgılarını Giderme: Eylem Araştırması

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Öğrenciler ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Becerilere İlişkin Beceri Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Kazandırılması Hedeflenen Alan Becerilerine Kitaplarda Yer Verilme Durumu

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

4 4 4 YENİ EĞİTİM SİSTEMİ İLE BİRLİKTE SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDEN SOSYAL BİLGİLER BRANŞINA GEÇİŞ YAPAN ÖĞRETMENLERİN YETERLİKLERİ BİR DURUM ÇALIŞMASI

0 0
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

The Views of Social Studies Preservice Teachers About the Drama Course and its Method

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies

The Views and Suggestions Of Social Studies Teachers About The Implementation Of Drama Method

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

4.ve 5.sınıf yeni sosyal bilgiler programında kazandırılması hedeflenen ortak becerilere ilişkin kazanımların içeriğe yansıması

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
uluslararası ders kitapları ve eğitim materyalleri dergisi

Analysis of Unit Evaluation Questions in the 4th and 5th Grade Social Studies Books

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry

Kavramsal Değişim Metinlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin Kronoloji Becerilerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish History Education Journal

Sosyal Bilgiler Dersi “Demokrasinin Serüveni” Ünitesi ile Öğrencilerin Bilişsel Yapılarının Ve Kavramsal Gelişim Süreçlerinin İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Journal of Educational Sciences International

Yeni Sosyal Bilgiler Programında 4. ve 5. SınıftaKazandırılması Hedeflenen Değerlere İlişkinKazanımların İçeriğe Yansıması

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Değerler Eğitimi Dergisi

2005 Ve 2017 Sosyal Bilgiler Programı 4.Ve 5. Sınıf Ders Kitaplarında Atatürk Ve Atatürkçülük

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Social And Educational Sciences

Yenilenen Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Reflection of Evidence Based Teaching on The 2005 Teacher Guide Books in Social Studies Curriculum

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Pedagojik Formasyon Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojisi Ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi