img
img
Toplam 23250 kayıt

Ebeveyn-Öğretmen İlişkilerinin Değerlendirmesi : Ebeveyn-Öğretmen İlişki Ölçeğin

Link DOI   Acar, İ.H., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2017) "Ebeveyn-Öğretmen İlişkilerinin Değerlendirmesi : Ebeveyn-Öğretmen İlişki Ölçeğin", Journal of Turkish Studies, 12 (0) pp. 751-760 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-23453"> Acar, İ.H., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2017) "Ebeveyn-Öğretmen İlişkilerinin Değerlendirmesi : Ebeveyn-Öğretmen İlişki Ölçeğin", Journal of Turkish Studies, 12 (0) pp. 751-760 [TR Dizin] Link DOI   Acar, İ.H., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2017) "Ebeveyn-Öğretmen İlişkilerinin Değerlendirmesi : Ebeveyn-Öğretmen İlişki Ölçeğin", Journal of Turkish Studies, 12 (0) pp. 751-760 [TR Dizin] Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

The Characteristics of Elementary School Teachers’ Lifelong-Learning Competencies: A Convergent MixedMethods Study

Link DOI     Acar, İ.H., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2017) "The Characteristics of Elementary School Teachers’ Lifelong-Learning Competencies: A Convergent MixedMethods Study", EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE, 17 (6) pp. 1833-1852 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23454"> Acar, İ.H., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2017) "The Characteristics of Elementary School Teachers’ Lifelong-Learning Competencies: A Convergent MixedMethods Study", EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE, 17 (6) pp. 1833-1852 [SSCI] Link DOI     Acar, İ.H., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2017) "The Characteristics of Elementary School Teachers’ Lifelong-Learning Competencies: A Convergent MixedMethods Study", EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE, 17 (6) pp. 1833-1852 [SSCI] Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE

A New Model in Early Childhood Education in the United States: EDUCARE

Link   UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Acar, İ.H., Raıkes, H. (2017) "A New Model in Early Childhood Education in the United States: EDUCARE", The International Journal of Research in Teacher Education, 8 (1) pp. 8-1 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-23455"> UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Acar, İ.H., Raıkes, H. (2017) "A New Model in Early Childhood Education in the United States: EDUCARE", The International Journal of Research in Teacher Education, 8 (1) pp. 8-1 Link   UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Acar, İ.H., Raıkes, H. (2017) "A New Model in Early Childhood Education in the United States: EDUCARE", The International Journal of Research in Teacher Education, 8 (1) pp. 8-1 Link  
2017 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Journal of Research in Teacher Education

Okul Öncesi Eğitim Programı İle İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sarmallığının İncelenmesi

Link DOI    UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Demirbaş, İ. (2017) "Okul Öncesi Eğitim Programı İle İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sarmallığının İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) pp. 1084-1105 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-23456"> UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Demirbaş, İ. (2017) "Okul Öncesi Eğitim Programı İle İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sarmallığının İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) pp. 1084-1105 [TR Dizin] Link DOI    UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Demirbaş, İ. (2017) "Okul Öncesi Eğitim Programı İle İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sarmallığının İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) pp. 1084-1105 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal Bilgileri Okul Öncesi Dönem Çocuklarıyla Deneyimlemek:Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Bilgiler Eğitiminin ÖneminiGözden Geçirme

Link DOI    UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2017) "Sosyal Bilgileri Okul Öncesi Dönem Çocuklarıyla Deneyimlemek:Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Bilgiler Eğitiminin ÖneminiGözden Geçirme", KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (3) pp. 1122-1151 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-23457"> UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2017) "Sosyal Bilgileri Okul Öncesi Dönem Çocuklarıyla Deneyimlemek:Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Bilgiler Eğitiminin ÖneminiGözden Geçirme", KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (3) pp. 1122-1151 [TR Dizin] Link DOI    UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2017) "Sosyal Bilgileri Okul Öncesi Dönem Çocuklarıyla Deneyimlemek:Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Bilgiler Eğitiminin ÖneminiGözden Geçirme", KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 18 (3) pp. 1122-1151 [TR Dizin] Link DOI   
2017 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Predictors and behavioural outcomes of parental involvement among low-income families in elementary schools, United States

Link DOI     UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Garcıa, A., Esteırach, J., Raıkes, H. (2019) "Predictors and behavioural outcomes of parental involvement among low-income families in elementary schools, United States", EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE, 189 (9) pp. 1425-1443 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23458"> UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Garcıa, A., Esteırach, J., Raıkes, H. (2019) "Predictors and behavioural outcomes of parental involvement among low-income families in elementary schools, United States", EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE, 189 (9) pp. 1425-1443 [SSCI] Link DOI     UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Garcıa, A., Esteırach, J., Raıkes, H. (2019) "Predictors and behavioural outcomes of parental involvement among low-income families in elementary schools, United States", EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE, 189 (9) pp. 1425-1443 [SSCI] Link DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE

Sınıf Öğretmeni Adaylarının ve Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

  UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının ve Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 6 (2) pp. 360-388 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-23459"> UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının ve Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 6 (2) pp. 360-388 [TR Dizin]    UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının ve Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 6 (2) pp. 360-388 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Metaphors of Pre school Teacher Candidates and Pre school Teachers about the Concept of Play and Toy International Journal of Psycho Educational Sciences

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2016) "Metaphors of Pre school Teacher Candidates and Pre school Teachers about the Concept of Play and Toy International Journal of Psycho Educational Sciences", International Journal of Psycho-Educational Sciences, 5 (1) pp. 38-53   UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2016) "Metaphors of Pre school Teacher Candidates and Pre school Teachers about the Concept of Play and Toy International Journal of Psycho Educational Sciences", International Journal of Psycho-Educational Sciences, 5 (1) pp. 38-53  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Psycho-Educational Sciences

Preparation and Evaluation of Children s Rights Education Curriculum An Action Research Regarding on Protection Rights Module

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Dedeoğlu, H. (2016) "Preparation and Evaluation of Children s Rights Education Curriculum An Action Research Regarding on Protection Rights Module", The International Journal of Progressive Education, 12 (3) pp. 91-109   UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Dedeoğlu, H. (2016) "Preparation and Evaluation of Children s Rights Education Curriculum An Action Research Regarding on Protection Rights Module", The International Journal of Progressive Education, 12 (3) pp. 91-109  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Journal of Progressive Education

Elementary School Teachers Views on Game based Learning as aTeaching Method Procedia Social and Behavioral Sciences

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2015) "Elementary School Teachers Views on Game based Learning as aTeaching Method Procedia Social and Behavioral Sciences", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 186 (2015) pp. 401-409   UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2015) "Elementary School Teachers Views on Game based Learning as aTeaching Method Procedia Social and Behavioral Sciences", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 186 (2015) pp. 401-409  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia - Social and Behavioral Sciences

TEME EĞİTİM DÖNEMİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2022) "TEME EĞİTİM DÖNEMİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ", Ankara/Türkiye : NOBEL YAYINEVİ, ISBN: 978-625-417-646-3 E-ISBN: 978-625-417-645-6 Kitap Bölümü UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2022) "TEME EĞİTİM DÖNEMİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ", Ankara/Türkiye : NOBEL YAYINEVİ, ISBN: 978-625-417-646-3 E-ISBN: 978-625-417-645-6 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NOBEL YAYINEVİ

Explaining Elementary School Teachers’ Self-Efficacy Regarding Inclusive Education: A Mixed-Method Study

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "Explaining Elementary School Teachers’ Self-Efficacy Regarding Inclusive Education: A Mixed-Method Study", 3.AVRASYA SOSYAL BILIMLER KONGRESI , Türkiye, (Haziran 2019 UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "Explaining Elementary School Teachers’ Self-Efficacy Regarding Inclusive Education: A Mixed-Method Study", 3.AVRASYA SOSYAL BILIMLER KONGRESI , Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3.AVRASYA SOSYAL BILIMLER KONGRESI

Erken Çocukluk Sosyal Alanda Bir Durum Çalışması: Kültürel Okuryazarlık

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "Erken Çocukluk Sosyal Alanda Bir Durum Çalışması: Kültürel Okuryazarlık", 3. AVRASYA SOSYAL BILIMLER KONGRESI , (Haziran 2019 UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "Erken Çocukluk Sosyal Alanda Bir Durum Çalışması: Kültürel Okuryazarlık", 3. AVRASYA SOSYAL BILIMLER KONGRESI , (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. AVRASYA SOSYAL BILIMLER KONGRESI

Family Context of Low-Income Young Children and Their Self-Regulation Skillsin the U.S. and Turkey

Celık, M.V., Garcıa, A., Acar, İ.H., Gönen, M.S., Raıkes, H., Korkmaz, A., Esteırach, J., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Colgrove, A. (2017) "Family Context of Low-Income Young Children and Their Self-Regulation Skillsin the U.S. and Turkey", SRCD Biennial Meeting-SOCIETY FOR RESEARCH IN CHILD DEVELOPMENT , Austın, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017 Celık, M.V., Garcıa, A., Acar, İ.H., Gönen, M.S., Raıkes, H., Korkmaz, A., Esteırach, J., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Colgrove, A. (2017) "Family Context of Low-Income Young Children and Their Self-Regulation Skillsin the U.S. and Turkey", SRCD Biennial Meeting-SOCIETY FOR RESEARCH IN CHILD DEVELOPMENT , Austın, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SRCD Biennial Meeting-SOCIETY FOR RESEARCH IN CHILD DEVELOPMENT

OKULÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERİ KAZANMALARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "OKULÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERİ KAZANMALARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", 3RD INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA) , (pp. 316-324), (Kasım 2019 UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "OKULÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERİ KAZANMALARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", 3RD INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA) , (pp. 316-324), (Kasım 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA)

Hayat Bilgisi Dersinde Aile

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "Hayat Bilgisi Dersinde Aile", . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumuna/8th International Symposium on Social Studies Education’a (USBES-ISSSE) , (Kasım 2019 UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "Hayat Bilgisi Dersinde Aile", . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumuna/8th International Symposium on Social Studies Education’a (USBES-ISSSE) , (Kasım 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumuna/8th International Symposium on Social Studies Education’a (USBES-ISSSE)

Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Sosyal Yetkinlik: Bir Karma Yöntem Çalışması

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Sosyal Yetkinlik: Bir Karma Yöntem Çalışması", . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumuna/8th International Symposium on Social Studies Education’a (USBES-ISSSE) , (Kasım 2019 UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2019) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Sosyal Yetkinlik: Bir Karma Yöntem Çalışması", . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumuna/8th International Symposium on Social Studies Education’a (USBES-ISSSE) , (Kasım 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumuna/8th International Symposium on Social Studies Education’a (USBES-ISSSE)

Validation and Reliability Study of the Parent-Teacher Relationship Scale in Early Childhood

UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Acar, İ.H. (2017) "Validation and Reliability Study of the Parent-Teacher Relationship Scale in Early Childhood", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Ekim 2017 UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., Acar, İ.H. (2017) "Validation and Reliability Study of the Parent-Teacher Relationship Scale in Early Childhood", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi