img
img
Toplam 22999 kayıt

Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi

Link DOI     Kuşcu, E., SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi", Educational Academic Research, 47 (1) pp. 93-107 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-20258"> Kuşcu, E., SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi", Educational Academic Research, 47 (1) pp. 93-107 [TR Dizin] Link DOI     Kuşcu, E., SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi", Educational Academic Research, 47 (1) pp. 93-107 [TR Dizin] Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Academic Research

Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?

DOI       Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 166-186 [TR Dizin] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-20259"> Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 166-186 [TR Dizin] DOI       Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 166-186 [TR Dizin] DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Link DOI       Deryakulu, D., SANCAR-ÖZER, R., Ursavaş, Ö.F. (2019) "Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 154-168 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-20260"> Deryakulu, D., SANCAR-ÖZER, R., Ursavaş, Ö.F. (2019) "Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 154-168 [TR Dizin] Link DOI       Deryakulu, D., SANCAR-ÖZER, R., Ursavaş, Ö.F. (2019) "Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 154-168 [TR Dizin] Link DOI      
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

Bıkkınlık, endişe, mutluluk ve heyecan: Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin hissettikleri duygular.

Link    Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Bıkkınlık, endişe, mutluluk ve heyecan: Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin hissettikleri duygular.", Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED), 2 (2) pp. 105-119 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-20261"> Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Bıkkınlık, endişe, mutluluk ve heyecan: Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin hissettikleri duygular.", Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED), 2 (2) pp. 105-119 Link    Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Bıkkınlık, endişe, mutluluk ve heyecan: Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin hissettikleri duygular.", Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED), 2 (2) pp. 105-119 Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED)

Examination of the relationship between the attitudes of teacher candidates towards technology and their opinions of distance education

Link DOI      SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Examination of the relationship between the attitudes of teacher candidates towards technology and their opinions of distance education", Journal of Educational Technology and Online Learning, 5 (4) pp. 890-900 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-20262"> SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Examination of the relationship between the attitudes of teacher candidates towards technology and their opinions of distance education", Journal of Educational Technology and Online Learning, 5 (4) pp. 890-900 Link DOI      SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Examination of the relationship between the attitudes of teacher candidates towards technology and their opinions of distance education", Journal of Educational Technology and Online Learning, 5 (4) pp. 890-900 Link DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Educational Technology and Online Learning

Professional Identity Development During Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts’ Videos?

DOI      Demirbacak, D.A., SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Professional Identity Development During Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts’ Videos?", International Journal of Contemporary Educational Research, 9 (4) p. 738 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-20263"> Demirbacak, D.A., SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Professional Identity Development During Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts’ Videos?", International Journal of Contemporary Educational Research, 9 (4) p. 738 DOI      Demirbacak, D.A., SANCAR-ÖZER, R. (2022) "Professional Identity Development During Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts’ Videos?", International Journal of Contemporary Educational Research, 9 (4) p. 738 DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research

BT Öğretmenlerinin Çevrimiçi Forumlarda Tartıştıkları Konuların Karşılaştırılması: Türkiye-İngiltere Örneği

Link DOI      Atal, D., SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2019) "BT Öğretmenlerinin Çevrimiçi Forumlarda Tartıştıkları Konuların Karşılaştırılması: Türkiye-İngiltere Örneği", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 50-72 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-20264"> Atal, D., SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2019) "BT Öğretmenlerinin Çevrimiçi Forumlarda Tartıştıkları Konuların Karşılaştırılması: Türkiye-İngiltere Örneği", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 50-72 [TR Dizin] Link DOI      Atal, D., SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2019) "BT Öğretmenlerinin Çevrimiçi Forumlarda Tartıştıkları Konuların Karşılaştırılması: Türkiye-İngiltere Örneği", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 50-72 [TR Dizin] Link DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers’ Instructional Decisions

Link DOI      SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2020) "Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers’ Instructional Decisions", Journal of Qualitative Research in Education, 8 (3) pp. 1029-1058 [ESCI] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-20265"> SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2020) "Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers’ Instructional Decisions", Journal of Qualitative Research in Education, 8 (3) pp. 1029-1058 [ESCI] Link DOI      SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2020) "Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers’ Instructional Decisions", Journal of Qualitative Research in Education, 8 (3) pp. 1029-1058 [ESCI] Link DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Qualitative Research in Education

Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?

Link DOI      SANCAR-ÖZER, R., Atal, D. (2021) "Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?", Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (1) pp. 339-354 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-20267"> SANCAR-ÖZER, R., Atal, D. (2021) "Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?", Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (1) pp. 339-354 [TR Dizin] Link DOI      SANCAR-ÖZER, R., Atal, D. (2021) "Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?", Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (1) pp. 339-354 [TR Dizin] Link DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Eğitiminde Profesyonel Gelişime Yönelik Yapılan Araştırmaların İncelenmesi: Alanyazın Taraması

SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2018) "Öğretmen Eğitiminde Profesyonel Gelişime Yönelik Yapılan Araştırmaların İncelenmesi: Alanyazın Taraması", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Aralık 2018 SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2018) "Öğretmen Eğitiminde Profesyonel Gelişime Yönelik Yapılan Araştırmaların İncelenmesi: Alanyazın Taraması", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu

Pre Service ICT Teachers Occupational Anxieties A Comparison

Deryakulu, D., Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2016) "Pre Service ICT Teachers Occupational Anxieties A Comparison", International Journal of Arts Sciences (IJAS) International Conference for Teaching and Education , (Mart 2016 Deryakulu, D., Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2016) "Pre Service ICT Teachers Occupational Anxieties A Comparison", International Journal of Arts Sciences (IJAS) International Conference for Teaching and Education , (Mart 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Arts Sciences (IJAS) International Conference for Teaching and Education

Öğretmen Adaylarının Bilinçli Dikkat Farkındalık Düzeyleri ile Video Duruma Kapılma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2018) "Öğretmen Adaylarının Bilinçli Dikkat Farkındalık Düzeyleri ile Video Duruma Kapılma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018 SANCAR-ÖZER, R., Atal, D., Deryakulu, D. (2018) "Öğretmen Adaylarının Bilinçli Dikkat Farkındalık Düzeyleri ile Video Duruma Kapılma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu

BÖTE Bölümü Öğrencilerinden Akranlarına Mektup Var

Atal, D., SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2018) "BÖTE Bölümü Öğrencilerinden Akranlarına Mektup Var", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018 Atal, D., SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2018) "BÖTE Bölümü Öğrencilerinden Akranlarına Mektup Var", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu

Özel Okullarda Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Olmak

Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2019) "Özel Okullarda Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Olmak", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019 Atal, D., SANCAR-ÖZER, R. (2019) "Özel Okullarda Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Olmak", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Mobil Teknoloji Kullanım Tercihleri ve Mobil Öğrenmeye Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki

SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2018) "Öğretmen Adaylarının Mobil Teknoloji Kullanım Tercihleri ve Mobil Öğrenmeye Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018 SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2018) "Öğretmen Adaylarının Mobil Teknoloji Kullanım Tercihleri ve Mobil Öğrenmeye Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde Lisansüstü Eğitimde Öğrenciler

SANCAR-ÖZER, R., Bilgin, E., Güneş, A., Sanin, E., Şanlı, M. (2019) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde Lisansüstü Eğitimde Öğrenciler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Ekim 2019 SANCAR-ÖZER, R., Bilgin, E., Güneş, A., Sanin, E., Şanlı, M. (2019) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde Lisansüstü Eğitimde Öğrenciler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin algıları: metaforlara dayalı bir inceleme

Kuşcu, E., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin algıları: metaforlara dayalı bir inceleme", The International Conference of Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2021 Kuşcu, E., SANCAR-ÖZER, R. (2021) "Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin algıları: metaforlara dayalı bir inceleme", The International Conference of Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Conference of Educational Technology and Online Learning

Virtual Reality Technology in Education: Research in Turkey

SANCAR-ÖZER, R., Atal, D. (2021) "Virtual Reality Technology in Education: Research in Turkey", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Ekim 2021 SANCAR-ÖZER, R., Atal, D. (2021) "Virtual Reality Technology in Education: Research in Turkey", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Öğretmenliği Öz-Yeterlik İnançları ile Çevrim İçi Teknolojilere Yönelik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişki

SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2017) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Öğretmenliği Öz-Yeterlik İnançları ile Çevrim İçi Teknolojilere Yönelik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişki", 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, , (pp. 538-544), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017 SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2017) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Öğretmenliği Öz-Yeterlik İnançları ile Çevrim İçi Teknolojilere Yönelik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişki", 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, , (pp. 538-544), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu,

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde Çalışmakta Olan Öğretim Üyelerinin Akademik Çalışma Konularının İncelenmesi.

SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2017) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde Çalışmakta Olan Öğretim Üyelerinin Akademik Çalışma Konularının İncelenmesi.", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (pp. 353-361), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017 SANCAR-ÖZER, R., Deryakulu, D. (2017) "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde Çalışmakta Olan Öğretim Üyelerinin Akademik Çalışma Konularının İncelenmesi.", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (pp. 353-361), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu