Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23289 kayıt
The Food Composition of Prussian carp, Carassius gibelio (Bloch, 1782) Inhabiting Lake Ladik, Turkey.
YAZICIOĞLU, O.,
YAZICI, R.
, Yılmaz, S., Polat, N. (2018) "
The Food Composition of Prussian carp, Carassius gibelio (Bloch, 1782) Inhabiting Lake Ladik, Turkey.
",
International Conference on Research in Education and Science
, (pp. 279), Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
YAZICIOĞLU, O.,
YAZICI, R.
, Yılmaz, S., Polat, N. (2018) "
The Food Composition of Prussian carp, Carassius gibelio (Bloch, 1782) Inhabiting Lake Ladik, Turkey.
",
International Conference on Research in Education and Science
, (pp. 279), Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Çiçekdağı Meslek Yüksekokulu
Veterinerlik
Laborant ve Veteriner Sağlık Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Research in Education and Science
BAYAT GÖLETİ (ANKARA, TÜRKİYE)’NDE YAŞAYAN SAZAN (Cyprinus carpio L., 1758) BALIKLARININ BAZI BİYOLOJİK ÖZELLİKLERİ
YAZICI, R.
(2022) "
BAYAT GÖLETİ (ANKARA, TÜRKİYE)’NDE YAŞAYAN SAZAN (Cyprinus carpio L., 1758) BALIKLARININ BAZI BİYOLOJİK ÖZELLİKLERİ
",
IV. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH
, (pp. 312-317), İstanbul, Türkiye, (
Ağustos 2022
)
YAZICI, R.
(2022) "
BAYAT GÖLETİ (ANKARA, TÜRKİYE)’NDE YAŞAYAN SAZAN (Cyprinus carpio L., 1758) BALIKLARININ BAZI BİYOLOJİK ÖZELLİKLERİ
",
IV. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH
, (pp. 312-317), İstanbul, Türkiye, (
Ağustos 2022
)
Kurum Bilgileri
Çiçekdağı Meslek Yüksekokulu
Veterinerlik
Laborant ve Veteriner Sağlık Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH
SIDDIKLI KÜÇÜKBOĞAZ BARAJ GÖLÜ (KIRŞEHİR, TÜRKİYE)’NÜN BÖLGESEL KALKINMA AÇISINDAN POTANSİYELİ
YAZICI, R.
(2022) "
SIDDIKLI KÜÇÜKBOĞAZ BARAJ GÖLÜ (KIRŞEHİR, TÜRKİYE)’NÜN BÖLGESEL KALKINMA AÇISINDAN POTANSİYELİ
",
8. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, (pp. 501), Kayseri, Türkiye, (
Ekim 2022
)
YAZICI, R.
(2022) "
SIDDIKLI KÜÇÜKBOĞAZ BARAJ GÖLÜ (KIRŞEHİR, TÜRKİYE)’NÜN BÖLGESEL KALKINMA AÇISINDAN POTANSİYELİ
",
8. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, (pp. 501), Kayseri, Türkiye, (
Ekim 2022
)
Kurum Bilgileri
Çiçekdağı Meslek Yüksekokulu
Veterinerlik
Laborant ve Veteriner Sağlık Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
The effect of extended contact with community‐dwelling older adults on the ageist and helping attitudes of home care students: A single‐blind randomised controlled trial
DOI
Pekçetin, S., Hasgül, E.,
YILDIRIM-DÜĞEROĞLU, R.
, Arabacı, Z. (2021) "
The effect of extended contact with community‐dwelling older adults on the ageist and helping attitudes of home care students: A single‐blind randomised controlled trial
",
International Journal of Older People Nursing
, 16 (5) pp. 1-7
[SCI Expanded]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20240">
Pekçetin, S., Hasgül, E.,
YILDIRIM-DÜĞEROĞLU, R.
, Arabacı, Z. (2021) "
The effect of extended contact with community‐dwelling older adults on the ageist and helping attitudes of home care students: A single‐blind randomised controlled trial
",
International Journal of Older People Nursing
, 16 (5) pp. 1-7
[SCI Expanded]
DOI
Pekçetin, S., Hasgül, E.,
YILDIRIM-DÜĞEROĞLU, R.
, Arabacı, Z. (2021) "
The effect of extended contact with community‐dwelling older adults on the ageist and helping attitudes of home care students: A single‐blind randomised controlled trial
",
International Journal of Older People Nursing
, 16 (5) pp. 1-7
[SCI Expanded]
DOI
Kurum Bilgileri
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Hemşirelik
Doğum ve Kadın Hastalıkları
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Older People Nursing
Virtual Reality Technology in Education: Trends in Turkey
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Demirbacak, D.A. (2023) "
Virtual Reality Technology in Education: Trends in Turkey
",
Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty
, 24 (2) pp. 1253-1284
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20251">
SANCAR-ÖZER, R.
, Demirbacak, D.A. (2023) "
Virtual Reality Technology in Education: Trends in Turkey
",
Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty
, 24 (2) pp. 1253-1284
[TR Dizin]
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Demirbacak, D.A. (2023) "
Virtual Reality Technology in Education: Trends in Turkey
",
Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty
, 24 (2) pp. 1253-1284
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2023
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty
Learning from expert or own practice: reflectively editing video cases for professional development
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Demirbacak, D.A. (2023) "
Learning from expert or own practice: reflectively editing video cases for professional development
",
REFLECTIVE PRACTICE
, 24 (2) pp. 15-182
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20252">
SANCAR-ÖZER, R.
, Demirbacak, D.A. (2023) "
Learning from expert or own practice: reflectively editing video cases for professional development
",
REFLECTIVE PRACTICE
, 24 (2) pp. 15-182
[ESCI]
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Demirbacak, D.A. (2023) "
Learning from expert or own practice: reflectively editing video cases for professional development
",
REFLECTIVE PRACTICE
, 24 (2) pp. 15-182
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
REFLECTIVE PRACTICE
A study of an online cyber identity course designed on the basis of the community of inquiry model
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Demirbacak, D.A., Kuşcu, E., Yıldırım, K.F.B. (2023) "
A study of an online cyber identity course designed on the basis of the community of inquiry model
",
Journal of Educational Technology and Online Learning
, 6 (1) pp. 132-145
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20253">
SANCAR-ÖZER, R.
, Demirbacak, D.A., Kuşcu, E., Yıldırım, K.F.B. (2023) "
A study of an online cyber identity course designed on the basis of the community of inquiry model
",
Journal of Educational Technology and Online Learning
, 6 (1) pp. 132-145
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Demirbacak, D.A., Kuşcu, E., Yıldırım, K.F.B. (2023) "
A study of an online cyber identity course designed on the basis of the community of inquiry model
",
Journal of Educational Technology and Online Learning
, 6 (1) pp. 132-145
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Educational Technology and Online Learning
Cyber identity: determining the meaning-making process of university students in terms of the phenomenological perspective
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
(2023) "
Cyber identity: determining the meaning-making process of university students in terms of the phenomenological perspective
",
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
, 60 (1) pp. 13-13
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20254">
SANCAR-ÖZER, R.
(2023) "
Cyber identity: determining the meaning-making process of university students in terms of the phenomenological perspective
",
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
, 60 (1) pp. 13-13
[ESCI]
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
(2023) "
Cyber identity: determining the meaning-making process of university students in terms of the phenomenological perspective
",
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
, 60 (1) pp. 13-13
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
Editing video cases to facilitate preservice teachers' self-reflection on their instructional decisions
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2022) "
Editing video cases to facilitate preservice teachers' self-reflection on their instructional decisions
",
REFLECTIVE PRACTICE
, 23 (4) pp. 16-482
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20255">
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2022) "
Editing video cases to facilitate preservice teachers' self-reflection on their instructional decisions
",
REFLECTIVE PRACTICE
, 23 (4) pp. 16-482
[ESCI]
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2022) "
Editing video cases to facilitate preservice teachers' self-reflection on their instructional decisions
",
REFLECTIVE PRACTICE
, 23 (4) pp. 16-482
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
REFLECTIVE PRACTICE
Özel okullarda Bilişim Teknolojileri (BT) öğretmeni olmak
Link
DOI
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2020) "
Özel okullarda Bilişim Teknolojileri (BT) öğretmeni olmak
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 6 (2) pp. 657-671
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20256">
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2020) "
Özel okullarda Bilişim Teknolojileri (BT) öğretmeni olmak
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 6 (2) pp. 657-671
[TR Dizin]
Link
DOI
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2020) "
Özel okullarda Bilişim Teknolojileri (BT) öğretmeni olmak
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 6 (2) pp. 657-671
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Video-Duruma Dayalı Öğretimde Bir Yöntem: Öğretmen Adaylarının Kendi Deneyimlerinin Kurgulanması ve Tartışılması
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2020) "
Video-Duruma Dayalı Öğretimde Bir Yöntem: Öğretmen Adaylarının Kendi Deneyimlerinin Kurgulanması ve Tartışılması
",
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, 53 (2) pp. 515-548
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20257">
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2020) "
Video-Duruma Dayalı Öğretimde Bir Yöntem: Öğretmen Adaylarının Kendi Deneyimlerinin Kurgulanması ve Tartışılması
",
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, 53 (2) pp. 515-548
[TR Dizin]
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2020) "
Video-Duruma Dayalı Öğretimde Bir Yöntem: Öğretmen Adaylarının Kendi Deneyimlerinin Kurgulanması ve Tartışılması
",
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, 53 (2) pp. 515-548
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi
Link
DOI
Kuşcu, E.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2022) "
Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi
",
Educational Academic Research
, 47 (1) pp. 93-107
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20258">
Kuşcu, E.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2022) "
Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi
",
Educational Academic Research
, 47 (1) pp. 93-107
[TR Dizin]
Link
DOI
Kuşcu, E.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2022) "
Öğretim üyeleri ve öğrencilerin Covid 19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi
",
Educational Academic Research
, 47 (1) pp. 93-107
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Academic Research
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?
DOI
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2021) "
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (1) pp. 166-186
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20259">
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2021) "
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (1) pp. 166-186
[TR Dizin]
DOI
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2021) "
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (1) pp. 166-186
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Link
DOI
Deryakulu, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
, Ursavaş, Ö.F. (2019) "
Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 9 (1) pp. 154-168
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20260">
Deryakulu, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
, Ursavaş, Ö.F. (2019) "
Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 9 (1) pp. 154-168
[TR Dizin]
Link
DOI
Deryakulu, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
, Ursavaş, Ö.F. (2019) "
Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 9 (1) pp. 154-168
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Bıkkınlık, endişe, mutluluk ve heyecan: Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin hissettikleri duygular.
Link
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2021) "
Bıkkınlık, endişe, mutluluk ve heyecan: Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin hissettikleri duygular.
",
Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED)
, 2 (2) pp. 105-119
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20261">
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2021) "
Bıkkınlık, endişe, mutluluk ve heyecan: Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin hissettikleri duygular.
",
Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED)
, 2 (2) pp. 105-119
Link
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2021) "
Bıkkınlık, endişe, mutluluk ve heyecan: Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin hissettikleri duygular.
",
Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED)
, 2 (2) pp. 105-119
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED)
Examination of the relationship between the attitudes of teacher candidates towards technology and their opinions of distance education
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
(2022) "
Examination of the relationship between the attitudes of teacher candidates towards technology and their opinions of distance education
",
Journal of Educational Technology and Online Learning
, 5 (4) pp. 890-900
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20262">
SANCAR-ÖZER, R.
(2022) "
Examination of the relationship between the attitudes of teacher candidates towards technology and their opinions of distance education
",
Journal of Educational Technology and Online Learning
, 5 (4) pp. 890-900
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
(2022) "
Examination of the relationship between the attitudes of teacher candidates towards technology and their opinions of distance education
",
Journal of Educational Technology and Online Learning
, 5 (4) pp. 890-900
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Educational Technology and Online Learning
Professional Identity Development During Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts’ Videos?
DOI
Demirbacak, D.A.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2022) "
Professional Identity Development During Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts’ Videos?
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 9 (4) p. 738
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20263">
Demirbacak, D.A.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2022) "
Professional Identity Development During Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts’ Videos?
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 9 (4) p. 738
DOI
Demirbacak, D.A.,
SANCAR-ÖZER, R.
(2022) "
Professional Identity Development During Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts’ Videos?
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 9 (4) p. 738
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research
BT Öğretmenlerinin Çevrimiçi Forumlarda Tartıştıkları Konuların Karşılaştırılması: Türkiye-İngiltere Örneği
Link
DOI
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2019) "
BT Öğretmenlerinin Çevrimiçi Forumlarda Tartıştıkları Konuların Karşılaştırılması: Türkiye-İngiltere Örneği
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 9 (1) pp. 50-72
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20264">
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2019) "
BT Öğretmenlerinin Çevrimiçi Forumlarda Tartıştıkları Konuların Karşılaştırılması: Türkiye-İngiltere Örneği
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 9 (1) pp. 50-72
[TR Dizin]
Link
DOI
Atal, D.,
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2019) "
BT Öğretmenlerinin Çevrimiçi Forumlarda Tartıştıkları Konuların Karşılaştırılması: Türkiye-İngiltere Örneği
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 9 (1) pp. 50-72
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers’ Instructional Decisions
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2020) "
Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers’ Instructional Decisions
",
Journal of Qualitative Research in Education
, 8 (3) pp. 1029-1058
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20265">
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2020) "
Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers’ Instructional Decisions
",
Journal of Qualitative Research in Education
, 8 (3) pp. 1029-1058
[ESCI]
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Deryakulu, D. (2020) "
Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers’ Instructional Decisions
",
Journal of Qualitative Research in Education
, 8 (3) pp. 1029-1058
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Qualitative Research in Education
Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Atal, D. (2021) "
Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?
",
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 8 (1) pp. 339-354
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-20267">
SANCAR-ÖZER, R.
, Atal, D. (2021) "
Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?
",
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 8 (1) pp. 339-354
[TR Dizin]
Link
DOI
SANCAR-ÖZER, R.
, Atal, D. (2021) "
Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?
",
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 8 (1) pp. 339-354
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
«
581
582
583
584
585
586
587
588
589
590
»