img
img
Toplam 23557 kayıt

Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ve geometrik akıl yürütme becerilerinin incelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Preservice mathematics teachers' competencies in the process of transformation between representations for the concept of limit: A qualitative study

2 2
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI

Öğretmen adaylarının kişilik özelliklerinin dürtü davranış kalıbı açısından değerlendirilmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Educational Studies

Preservice mathematics teachers' representation transformation competence levels in the process of solving limit problems

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

The effects of mind games on higher level thinking skills in gifted students

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI

Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers' Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD

Preservice teachers' attitudes and metaphor perceptions towards mathematics

3 3
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL

Çokgenler konusunun öğretiminde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi

Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Diagnosing Preservice Teachers' Understanding of Statistics and Probability: Developing a Test for Cognitive Assessment

12 12
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION

The investigation of students’ cognitive and metacognitive competencies according to different variables

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

TEOG ve LGS sistemlerinin öğrenci, öğretmen, veli ve öğretmen velilerin görüşleri açısından incelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Sınav Performanslarının Değerlendirilmesine Yansıması

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi

Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İntegral Konusundaki Kazanımlarının İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Teacher Candidates’ Attitudes and Views Towards Content Knowledge and Teaching Profession Knowledge Courses

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences (ICES)

Üniversite Tercihini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırması

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Oran ve Orantı Konusunda Soru Hazırlama Becerileri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER)

Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Meslek Bilgisi Derslerine Yönelik Tutum ve Metaforları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BAĞLAMINDA YABANCI DİLDE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ (TRB2 ICES))

Examination of Preservice Teachers' Mathematical Thinking and Modeling Skills

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences (ISCDFAMS)