img
img
Toplam 23201 kayıt

İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gerçekçi matematik eğitimi çerçevesinde dört işleme yönelik başarı düzeylerinin incelenmesi

Link DOI    Uskun, K.A., KUZU, O., ÇİL, O. (2020) "İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gerçekçi matematik eğitimi çerçevesinde dört işleme yönelik başarı düzeylerinin incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 1561-1606 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-18959"> Uskun, K.A., KUZU, O., ÇİL, O. (2020) "İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gerçekçi matematik eğitimi çerçevesinde dört işleme yönelik başarı düzeylerinin incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 1561-1606 Link DOI    Uskun, K.A., KUZU, O., ÇİL, O. (2020) "İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gerçekçi matematik eğitimi çerçevesinde dört işleme yönelik başarı düzeylerinin incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 1561-1606 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye ve Almanya Matematik Dersi Öğretim Programlarının Geometri Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması

Link DOI   Çiçek, Y., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2021) "Türkiye ve Almanya Matematik Dersi Öğretim Programlarının Geometri Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 225-260 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-18960"> Çiçek, Y., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2021) "Türkiye ve Almanya Matematik Dersi Öğretim Programlarının Geometri Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 225-260 Link DOI   Çiçek, Y., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2021) "Türkiye ve Almanya Matematik Dersi Öğretim Programlarının Geometri Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 225-260 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının İntegral Konusundaki Yeterliklerinin Tanısal Değerlendirilmesi

DOI    KUZU, O. (2021) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının İntegral Konusundaki Yeterliklerinin Tanısal Değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 1402-1418 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-18961"> KUZU, O. (2021) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının İntegral Konusundaki Yeterliklerinin Tanısal Değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 1402-1418 [TR Dizin] DOI    KUZU, O. (2021) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının İntegral Konusundaki Yeterliklerinin Tanısal Değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 1402-1418 [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Realistic Mathematics Education on Fourth Graders' 2019 Problem Posing/Problemsolving Skills and Academic Achievement

DOI     Uskun, K.A., ÇİL, O., KUZU, O. (2021) "The Effect of Realistic Mathematics Education on Fourth Graders' 2019 Problem Posing/Problemsolving Skills and Academic Achievement", JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI, 0 (28) pp. 22-50 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-18962"> Uskun, K.A., ÇİL, O., KUZU, O. (2021) "The Effect of Realistic Mathematics Education on Fourth Graders' 2019 Problem Posing/Problemsolving Skills and Academic Achievement", JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI, 0 (28) pp. 22-50 [ESCI] DOI     Uskun, K.A., ÇİL, O., KUZU, O. (2021) "The Effect of Realistic Mathematics Education on Fourth Graders' 2019 Problem Posing/Problemsolving Skills and Academic Achievement", JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI, 0 (28) pp. 22-50 [ESCI] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI

Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ve geometrik akıl yürütme becerilerinin incelenmesi

Link DOI    Bostancı, Ü.Y., KUZU, O., Sıvacı, S.Y. (2020) "Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ve geometrik akıl yürütme becerilerinin incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (54) pp. 282-310 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-18964"> Bostancı, Ü.Y., KUZU, O., Sıvacı, S.Y. (2020) "Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ve geometrik akıl yürütme becerilerinin incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (54) pp. 282-310 [TR Dizin] Link DOI    Bostancı, Ü.Y., KUZU, O., Sıvacı, S.Y. (2020) "Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ve geometrik akıl yürütme becerilerinin incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (54) pp. 282-310 [TR Dizin] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Preservice mathematics teachers' competencies in the process of transformation between representations for the concept of limit: A qualitative study

DOI      KUZU, O. (2020) "Preservice mathematics teachers' competencies in the process of transformation between representations for the concept of limit: A qualitative study", PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, 10 (4) pp. 1037-1065 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-18966"> KUZU, O. (2020) "Preservice mathematics teachers' competencies in the process of transformation between representations for the concept of limit: A qualitative study", PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, 10 (4) pp. 1037-1065 DOI      KUZU, O. (2020) "Preservice mathematics teachers' competencies in the process of transformation between representations for the concept of limit: A qualitative study", PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, 10 (4) pp. 1037-1065 DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI

Öğretmen adaylarının kişilik özelliklerinin dürtü davranış kalıbı açısından değerlendirilmesi

Link   ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., Hayriye, T. (2020) "Öğretmen adaylarının kişilik özelliklerinin dürtü davranış kalıbı açısından değerlendirilmesi", Turkish Journal of Educational Studies, 7 (3) pp. 96-117 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-18967"> ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., Hayriye, T. (2020) "Öğretmen adaylarının kişilik özelliklerinin dürtü davranış kalıbı açısından değerlendirilmesi", Turkish Journal of Educational Studies, 7 (3) pp. 96-117 Link   ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., Hayriye, T. (2020) "Öğretmen adaylarının kişilik özelliklerinin dürtü davranış kalıbı açısından değerlendirilmesi", Turkish Journal of Educational Studies, 7 (3) pp. 96-117 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Educational Studies

Preservice mathematics teachers' representation transformation competence levels in the process of solving limit problems

Link DOI   KUZU, O. (2020) "Preservice mathematics teachers' representation transformation competence levels in the process of solving limit problems", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 306-315 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-18969"> KUZU, O. (2020) "Preservice mathematics teachers' representation transformation competence levels in the process of solving limit problems", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 306-315 Link DOI   KUZU, O. (2020) "Preservice mathematics teachers' representation transformation competence levels in the process of solving limit problems", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 306-315 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

The effects of mind games on higher level thinking skills in gifted students

DOI     Baş, Ö., KUZU, O., Gök, B. (2020) "The effects of mind games on higher level thinking skills in gifted students", JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, 0 (17) pp. 1-13 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-18971"> Baş, Ö., KUZU, O., Gök, B. (2020) "The effects of mind games on higher level thinking skills in gifted students", JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, 0 (17) pp. 1-13 [ESCI] DOI     Baş, Ö., KUZU, O., Gök, B. (2020) "The effects of mind games on higher level thinking skills in gifted students", JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, 0 (17) pp. 1-13 [ESCI] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI

Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers' Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables

DOI     KUZU, O., Arıcan, M. (2020) "Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers' Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables", JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, 11 (1) pp. 13-26 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-18972"> KUZU, O., Arıcan, M. (2020) "Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers' Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables", JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, 11 (1) pp. 13-26 [ESCI] DOI     KUZU, O., Arıcan, M. (2020) "Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers' Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables", JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, 11 (1) pp. 13-26 [ESCI] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD

Preservice teachers' attitudes and metaphor perceptions towards mathematics

Link DOI    KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2018) "Preservice teachers' attitudes and metaphor perceptions towards mathematics", CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, 47 (2) pp. 897-931 [ESCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-18973"> KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2018) "Preservice teachers' attitudes and metaphor perceptions towards mathematics", CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, 47 (2) pp. 897-931 [ESCI] Link DOI    KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2018) "Preservice teachers' attitudes and metaphor perceptions towards mathematics", CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, 47 (2) pp. 897-931 [ESCI] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL

Çokgenler konusunun öğretiminde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi

Link   Karaca, Z., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2020) "Çokgenler konusunun öğretiminde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi", Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 110-125 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-18974"> Karaca, Z., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2020) "Çokgenler konusunun öğretiminde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi", Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 110-125 Link   Karaca, Z., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2020) "Çokgenler konusunun öğretiminde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi", Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 110-125 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi

Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması

Link   KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2018) "Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (37) pp. 128-156 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-18975"> KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2018) "Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (37) pp. 128-156 Link   KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2018) "Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (37) pp. 128-156 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Diagnosing Preservice Teachers' Understanding of Statistics and Probability: Developing a Test for Cognitive Assessment

DOI     Arıcan, M., KUZU, O. (2020) "Diagnosing Preservice Teachers' Understanding of Statistics and Probability: Developing a Test for Cognitive Assessment", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 18 (4) pp. 771-790 [SSCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-18978"> Arıcan, M., KUZU, O. (2020) "Diagnosing Preservice Teachers' Understanding of Statistics and Probability: Developing a Test for Cognitive Assessment", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 18 (4) pp. 771-790 [SSCI] DOI     Arıcan, M., KUZU, O. (2020) "Diagnosing Preservice Teachers' Understanding of Statistics and Probability: Developing a Test for Cognitive Assessment", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 18 (4) pp. 771-790 [SSCI] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION

The investigation of students’ cognitive and metacognitive competencies according to different variables

Link DOI   Yıldız, A., BALTACI, S., KUZU, O. (2018) "The investigation of students’ cognitive and metacognitive competencies according to different variables", European Journal of Education Studies, 4 (10) pp. 81-98 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-18979"> Yıldız, A., BALTACI, S., KUZU, O. (2018) "The investigation of students’ cognitive and metacognitive competencies according to different variables", European Journal of Education Studies, 4 (10) pp. 81-98 Link DOI   Yıldız, A., BALTACI, S., KUZU, O. (2018) "The investigation of students’ cognitive and metacognitive competencies according to different variables", European Journal of Education Studies, 4 (10) pp. 81-98 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

TEOG ve LGS sistemlerinin öğrenci, öğretmen, veli ve öğretmen velilerin görüşleri açısından incelenmesi

Link DOI    KUZU, Y., KUZU, O., Gelbal, S. (2019) "TEOG ve LGS sistemlerinin öğrenci, öğretmen, veli ve öğretmen velilerin görüşleri açısından incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (1) pp. 112-130 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-18980"> KUZU, Y., KUZU, O., Gelbal, S. (2019) "TEOG ve LGS sistemlerinin öğrenci, öğretmen, veli ve öğretmen velilerin görüşleri açısından incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (1) pp. 112-130 [TR Dizin] Link DOI    KUZU, Y., KUZU, O., Gelbal, S. (2019) "TEOG ve LGS sistemlerinin öğrenci, öğretmen, veli ve öğretmen velilerin görüşleri açısından incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (1) pp. 112-130 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Sınav Performanslarının Değerlendirilmesine Yansıması

DOI   KUZU, O. (2020) "Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Sınav Performanslarının Değerlendirilmesine Yansıması", Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (2) pp. 239-271 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-18981"> KUZU, O. (2020) "Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Sınav Performanslarının Değerlendirilmesine Yansıması", Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (2) pp. 239-271 DOI   KUZU, O. (2020) "Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Sınav Performanslarının Değerlendirilmesine Yansıması", Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (2) pp. 239-271 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi

Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İntegral Konusundaki Kazanımlarının İncelenmesi

Link    KUZU, O. (2017) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İntegral Konusundaki Kazanımlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 948-970 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-18982"> KUZU, O. (2017) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İntegral Konusundaki Kazanımlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 948-970 [TR Dizin] Link    KUZU, O. (2017) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İntegral Konusundaki Kazanımlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 948-970 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Teacher Candidates’ Attitudes and Views Towards Content Knowledge and Teaching Profession Knowledge Courses

KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "Teacher Candidates’ Attitudes and Views Towards Content Knowledge and Teaching Profession Knowledge Courses", 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , (pp. 2680-2682), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "Teacher Candidates’ Attitudes and Views Towards Content Knowledge and Teaching Profession Knowledge Courses", 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , (pp. 2680-2682), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences (ICES)

Üniversite Tercihini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırması

KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O., Yağmur, G.U. (2017) "Üniversite Tercihini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırması", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 201), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017 KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O., Yağmur, G.U. (2017) "Üniversite Tercihini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırması", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 201), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER)