img
img
Toplam 23566 kayıt

Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Ulamları Üzerine Bir Çalışma Prototip Kuramı Çerçevesinde

Link DOI     Çağlayan-Dilber, N. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Ulamları Üzerine Bir Çalışma Prototip Kuramı Çerçevesinde", Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi, 54 (2) pp. 211-230 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-18483"> Çağlayan-Dilber, N. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Ulamları Üzerine Bir Çalışma Prototip Kuramı Çerçevesinde", Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi, 54 (2) pp. 211-230 [TR Dizin] Link DOI     Çağlayan-Dilber, N. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Ulamları Üzerine Bir Çalışma Prototip Kuramı Çerçevesinde", Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi, 54 (2) pp. 211-230 [TR Dizin] Link DOI    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi

A Comparative Glance At Teaching Practice of Mother Tongue Teacher Candidates in Türkiye and United Kingdom

Link DOI     Çağlayan-Dilber, N. (2023) "A Comparative Glance At Teaching Practice of Mother Tongue Teacher Candidates in Türkiye and United Kingdom", Research on Education and Physchology, 7 (0) pp. 194-214 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-18484"> Çağlayan-Dilber, N. (2023) "A Comparative Glance At Teaching Practice of Mother Tongue Teacher Candidates in Türkiye and United Kingdom", Research on Education and Physchology, 7 (0) pp. 194-214 Link DOI     Çağlayan-Dilber, N. (2023) "A Comparative Glance At Teaching Practice of Mother Tongue Teacher Candidates in Türkiye and United Kingdom", Research on Education and Physchology, 7 (0) pp. 194-214 Link DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Research on Education and Physchology

A Comparative Analysis of Turkish and English Language Curriculum as Foreign Languages

Link DOI    Çağlayan-Dilber, N. (2023) "A Comparative Analysis of Turkish and English Language Curriculum as Foreign Languages", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 7 (3) pp. 706-737 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-18485"> Çağlayan-Dilber, N. (2023) "A Comparative Analysis of Turkish and English Language Curriculum as Foreign Languages", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 7 (3) pp. 706-737 Link DOI    Çağlayan-Dilber, N. (2023) "A Comparative Analysis of Turkish and English Language Curriculum as Foreign Languages", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 7 (3) pp. 706-737 Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

Öğretmen Adaylarının Dinlediklerini Özetleme Becerileri

Link DOI    Taşdemir, G.G., Çağlayan-Dilber, N. (2021) "Öğretmen Adaylarının Dinlediklerini Özetleme Becerileri", Uluslararası Hakemli İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 178-195 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-18486"> Taşdemir, G.G., Çağlayan-Dilber, N. (2021) "Öğretmen Adaylarının Dinlediklerini Özetleme Becerileri", Uluslararası Hakemli İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 178-195 Link DOI    Taşdemir, G.G., Çağlayan-Dilber, N. (2021) "Öğretmen Adaylarının Dinlediklerini Özetleme Becerileri", Uluslararası Hakemli İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 178-195 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Hakemli İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi

Türkçe Derslerinde Sözedimlerin Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme

Link     Gökmen, S.G., Çağlayan-Dilber, N. (2011) "Türkçe Derslerinde Sözedimlerin Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme", Dil Dergisi, (154) pp. 44-60 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-18487"> Gökmen, S.G., Çağlayan-Dilber, N. (2011) "Türkçe Derslerinde Sözedimlerin Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme", Dil Dergisi, (154) pp. 44-60 [TR Dizin] Link     Gökmen, S.G., Çağlayan-Dilber, N. (2011) "Türkçe Derslerinde Sözedimlerin Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme", Dil Dergisi, (154) pp. 44-60 [TR Dizin] Link    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dil Dergisi

İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Kitaplarındaki Kelime Grupları ve Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme

Link     Eroğlu, S., Çağlayan-Dilber, N. (2009) "İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Kitaplarındaki Kelime Grupları ve Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 623-636 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-18488"> Eroğlu, S., Çağlayan-Dilber, N. (2009) "İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Kitaplarındaki Kelime Grupları ve Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 623-636 [TR Dizin] Link     Eroğlu, S., Çağlayan-Dilber, N. (2009) "İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Kitaplarındaki Kelime Grupları ve Öğretimi Üzerine Bir Değerlendirme", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 623-636 [TR Dizin] Link    
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Dilbilim Kavramları Işığında Türkçe Öğretimi

DOI     Çağlayan-Dilber, N. (2017) "Dilbilim Kavramları Işığında Türkçe Öğretimi", International Journal of Languages' Education and Teaching, 5 (4) pp. 777-786 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-18490"> Çağlayan-Dilber, N. (2017) "Dilbilim Kavramları Işığında Türkçe Öğretimi", International Journal of Languages' Education and Teaching, 5 (4) pp. 777-786 DOI     Çağlayan-Dilber, N. (2017) "Dilbilim Kavramları Işığında Türkçe Öğretimi", International Journal of Languages' Education and Teaching, 5 (4) pp. 777-786 DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Languages' Education and Teaching

Yabancılara Türkçe Öğretimi Üzerine Yazılan Kaynak Kitaplara İlişkin Bir İnceleme

DOI      Çağlayan-Dilber, N. (2018) "Yabancılara Türkçe Öğretimi Üzerine Yazılan Kaynak Kitaplara İlişkin Bir İnceleme", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (0) pp. 111-128 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-18491"> Çağlayan-Dilber, N. (2018) "Yabancılara Türkçe Öğretimi Üzerine Yazılan Kaynak Kitaplara İlişkin Bir İnceleme", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (0) pp. 111-128 [TR Dizin] DOI      Çağlayan-Dilber, N. (2018) "Yabancılara Türkçe Öğretimi Üzerine Yazılan Kaynak Kitaplara İlişkin Bir İnceleme", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (0) pp. 111-128 [TR Dizin] DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Karikatürle Yazma Çalışmalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi

DOI      Et, E., Çağlayan-Dilber, N. (2022) "Karikatürle Yazma Çalışmalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (2) pp. 291-308 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-18492"> Et, E., Çağlayan-Dilber, N. (2022) "Karikatürle Yazma Çalışmalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (2) pp. 291-308 [TR Dizin] DOI      Et, E., Çağlayan-Dilber, N. (2022) "Karikatürle Yazma Çalışmalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10 (2) pp. 291-308 [TR Dizin] DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

Bir Yazma Öğretimi Modeli Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi

   Çağlayan-Dilber, N. (2022) "Bir Yazma Öğretimi Modeli Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi", Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, ISBN: 978-625-8299-40-3   " data-bs-content-id="YazarBilgi-18494"> Çağlayan-Dilber, N. (2022) "Bir Yazma Öğretimi Modeli Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi", Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, ISBN: 978-625-8299-40-3    Çağlayan-Dilber, N. (2022) "Bir Yazma Öğretimi Modeli Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi", Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, ISBN: 978-625-8299-40-3   
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Kitabevi

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin TEOG Sınavı Türkçe Dersi Başarı Puanları ile YazmaBecerisi Kazanımlarını Gerçekleştirme Düzeylerinin Karşılaştırılması

Çağlayan-Dilber, N. (2016) "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin TEOG Sınavı Türkçe Dersi Başarı Puanları ile YazmaBecerisi Kazanımlarını Gerçekleştirme Düzeylerinin Karşılaştırılması", Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 749-763), Türkiye, (Aralık 2016 Çağlayan-Dilber, N. (2016) "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin TEOG Sınavı Türkçe Dersi Başarı Puanları ile YazmaBecerisi Kazanımlarını Gerçekleştirme Düzeylerinin Karşılaştırılması", Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 749-763), Türkiye, (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜRETTİKLERİ TARTIŞMACI METİNLERDE BAĞDAŞIKLIK TUTARLILIK VE METİN ELEMENTLERİNİN KULANIMI

Çağlayan-Dilber, N., Gökmen, S.G. (2017) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜRETTİKLERİ TARTIŞMACI METİNLERDE BAĞDAŞIKLIK TUTARLILIK VE METİN ELEMENTLERİNİN KULANIMI", 30. Ulusal Dilbilim Kurultayı , Türkiye, (Mart 2017 Çağlayan-Dilber, N., Gökmen, S.G. (2017) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜRETTİKLERİ TARTIŞMACI METİNLERDE BAĞDAŞIKLIK TUTARLILIK VE METİN ELEMENTLERİNİN KULANIMI", 30. Ulusal Dilbilim Kurultayı , Türkiye, (Mart 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
30. Ulusal Dilbilim Kurultayı

Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi Yazma Öğretimi Modeli

Çağlayan-Dilber, N. (2017) "Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi Yazma Öğretimi Modeli", 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , İtalya, (Haziran 2017 Çağlayan-Dilber, N. (2017) "Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi Yazma Öğretimi Modeli", 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , İtalya, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu

Öz düzenlemeli Strateji Gelişimi Modeli Kullanılarak Karşılaştırmalı Metin Yazma Öğretimi

Çağlayan-Dilber, N. (2017) "Öz düzenlemeli Strateji Gelişimi Modeli Kullanılarak Karşılaştırmalı Metin Yazma Öğretimi", 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , İtalya, (Haziran 2017 Çağlayan-Dilber, N. (2017) "Öz düzenlemeli Strateji Gelişimi Modeli Kullanılarak Karşılaştırmalı Metin Yazma Öğretimi", 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , İtalya, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu

The Evaluation of Story Books Used in Teaching Turkish as a Foreign Language in Terms of Vocation: A Sample of Salih Story Series Prepared by PIKTES Project

Gökkaya, T.B., Çağlayan-Dilber, N. (2022) "The Evaluation of Story Books Used in Teaching Turkish as a Foreign Language in Terms of Vocation: A Sample of Salih Story Series Prepared by PIKTES Project", 2. Uluslararası Göç Araştırmaları Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2022 Gökkaya, T.B., Çağlayan-Dilber, N. (2022) "The Evaluation of Story Books Used in Teaching Turkish as a Foreign Language in Terms of Vocation: A Sample of Salih Story Series Prepared by PIKTES Project", 2. Uluslararası Göç Araştırmaları Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Göç Araştırmaları Kongresi

Türkiye ve İngiltere'deki Ana Dili Öğretmen Adaylarının Mesleki Standartları

Çağlayan-Dilber, N. (2023) "Türkiye ve İngiltere'deki Ana Dili Öğretmen Adaylarının Mesleki Standartları", 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2023 Çağlayan-Dilber, N. (2023) "Türkiye ve İngiltere'deki Ana Dili Öğretmen Adaylarının Mesleki Standartları", 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi

Yazma Becerisinin Gelişiminde Kullanılabilen Web 2.0 Araçları ve Uygulama Örnekleri

Çağlayan-Dilber, N. (2023) "Yazma Becerisinin Gelişiminde Kullanılabilen Web 2.0 Araçları ve Uygulama Örnekleri", 3. Uluslararası Eğitim Teknolojileri ve Çevrimiçi Öğrenme Konferansı , Türkiye, (Temmuz 2023 Çağlayan-Dilber, N. (2023) "Yazma Becerisinin Gelişiminde Kullanılabilen Web 2.0 Araçları ve Uygulama Örnekleri", 3. Uluslararası Eğitim Teknolojileri ve Çevrimiçi Öğrenme Konferansı , Türkiye, (Temmuz 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Eğitim Teknolojileri ve Çevrimiçi Öğrenme Konferansı

İlköğretim 6. sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Dil Öğretimine Uygunluğu

Cemiloğlu, M., Çağlayan-Dilber, N. (2009) "İlköğretim 6. sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Dil Öğretimine Uygunluğu", 2. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2009 Cemiloğlu, M., Çağlayan-Dilber, N. (2009) "İlköğretim 6. sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Dil Öğretimine Uygunluğu", 2. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı

AN INSTRUCTIONAL SYLLABUS SUGGESTION FOR TEACHING INFORMATIVE TEXT WRITING

Çağlayan-Dilber, N. (2023) "AN INSTRUCTIONAL SYLLABUS SUGGESTION FOR TEACHING INFORMATIVE TEXT WRITING", Silk Road 2nd International Scientific Research Conference , Iğdır, Türkiye, (Ekim 2023 Çağlayan-Dilber, N. (2023) "AN INSTRUCTIONAL SYLLABUS SUGGESTION FOR TEACHING INFORMATIVE TEXT WRITING", Silk Road 2nd International Scientific Research Conference , Iğdır, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Silk Road 2nd International Scientific Research Conference

Yabancılara Türkçe Öğretimi Üzerine Yazılan Kaynak Kitaplara İlişkin Bir İnceleme

Çağlayan-Dilber, N. (2017) "Yabancılara Türkçe Öğretimi Üzerine Yazılan Kaynak Kitaplara İlişkin Bir İnceleme", 1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni , Türkiye, (Mayıs 2017 Çağlayan-Dilber, N. (2017) "Yabancılara Türkçe Öğretimi Üzerine Yazılan Kaynak Kitaplara İlişkin Bir İnceleme", 1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni , Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni