Yazarlar |
ERBAŞ ALİ
|
BAŞAK GÜLCAN
|
ERSÖZ SÜLEYMAN
|
Özet |
Tüketicilerin ürünün niteliksel ve niceliksel özelliklerini sorgulamaya başlamasından bu yana kalite, işletmeler için en önemli rekabet etmeni durumuna gelmiştir. Türk toplumunun kalite hareketini başlatıp sürekli gelişim amacına ulaşabilmesi için kalitenin kulaktan duyma bilgilerle değil, bütün ayrıntılarıyla öğrenilmesi gerekmektedir. Kalite kavramının üretim ve hizmet sektörlerinde yeşerip filizlenmesi için, tüm toplumun bilincine yerleştirilmesi zorunluluğu bulunmaktadır. Kalite kavramının insanlara benimsetilmesinde en uygun iklim üniversiteler olmaktadır. Bu çalışmadaki amaç; kalite ve toplam kalite kavramlarının üniversite öğrencileri tarafından ne ölçüde kavranabildiğin! belirlemektir. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | VERİMLİLİK DERGİSİ |
Dergi ISSN | 1013-1388 |
Dergi Tarandığı Indeksler | ALAN ENDEKSLERİ |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 04-2007 |
Sayı | 2007 |
Sayfalar | 7 / 20 |