img
img
Turistik Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Sosyal Medyanın Tekne Turu Satışlarına Etkisi: Özel Tur Kaptanları Bakış Açısı   
Yazarlar (3)
Dr. Öğr. Üyesi Filiz Özlem ÇETİNKAYA Dr. Öğr. Üyesi Filiz Özlem ÇETİNKAYA
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Ayşe Atar
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Türkiye
Seda Özdemir Akgül
Selçuk Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Üretici ile tüketicinin sanal bir platformda buluşmasının olanaklı hale gelmesiyle birlikte, sosyal medyanın işletmeler ve kurumlar tarafından tanıtım ve pazarlama amacıyla kullanımı da yaygınlaşmıştır. Turisti hem destinasyona hem de rekreatif faaliyetlerine çekmek için sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanan işletmelerden biri de özel tekne tur...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı Conference on Managing Tourism Across Continents-Tourism for a Better World
Kongre Tarihi 02-09-2020 / 05-09-2020
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
Atıf Sayıları

Paylaş