| Yazarlar (2) |
|
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye |
Dr. Öğr. Üyesi Fatma KESKİNKILIÇ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Sosyal medya, bloglar, podcast’ler ve çevrimiçi videolar gibi Web 2.0 araçları, sınıfta daha etkili öğrenmeyi destekleyici araçlar olarak tanımlanmaktadır. Bu araçların eğitimdeki başarısı, kullanılan araçların teknik altyapısı kadar öğrencilerin öğrenme stilleri ve teknoloji kullanımı yeterlik öz inançları gibi öğrenen ile ilişkili faktörlerine de bağlıdır. Bu çalışmada meslek yüksek okullarında programlama dersi alan öğrencilerin çevrimiçi video kayıtlarını kullanma sıklığı ile eğitsel internet kullanım özyeterlik (EİKÖ) inançları arasındaki ilişki incelenmiştir. Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları anketi Nesne Tabanlı Programlama dersini alan 23’ü erkek, 11’i kız toplam 34 öğrenciye uygulanmıştır. 34 öğrenciden yalnız 4’ü okuyarak öğrenmeyi tercih ettiğini, diğerleri dinleyerek/izleyerek öğrenmeyi tercih ettiğini belirtmiştir. Öğrencilerin EİKÖ inançları ile çevrimiçi video desteğini kullanım sıklıkları arasında ilişki olduğu (F(3 … |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | Türkçe |
| Kongre Adı | 11. International Computer Instructional Technologies Symposium |
| Kongre Tarihi | 26-05-2017 / |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir | Malatya |