img
img
Kurum İçi Hizmet Kalitesinin Psikolojik Güçlendirme ve İş Tatmini Üzerindeki Rolü   
Yazarlar (4)
Himmet Karadal
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ethem MERDAN Doç. Dr. Ethem MERDAN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Erol Koyuncu
İbrahim İriş
Devamını Göster
Özet
Kurumlar dış müşterilere olduğu gibi iç müşterilerine de (çalışanlar) en iyi ve kaliteli hizmeti sunma çabası
içerisindedirler. Bu durum personelin yetenek ve becerilerinin ortaya çıkmasına ve işinden memnun olmasına katkı
sağlamaktadır. Bu çalışmada amaç, hizmet kalitesi ile personel güçlendirme ve iş tatmini arasındaki ilişkileri tespit
etmektir....
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 1. Uluslararası EMI Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Kongresi
Kongre Tarihi 27-04-2018 / 29-04-2018
Basıldığı Ülke Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti
Basıldığı Şehir Lefkoşa
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş