img
Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği  
Yazarlar
Doç. Dr. Didem ALSANCAK SIRAKAYA Doç. Dr. Didem ALSANCAK SIRAKAYA
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Mustafa SIRAKAYA Doç. Dr. Mustafa SIRAKAYA
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
Kongre Tarihi 11-10-2017 / 13-10-2017
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir İzmir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş