img
The Effect of The Country of Origin in Evaluation of Foreign Oriented Products and the Mediation Role of Brand Loyalty: Kazakhistan Example   
Yazarlar
Mustafa Karaca
İnönü Üniversitesi, Türkiye
Ali Bayram
Hitit Üniversitesi, Türkiye
Durdu Mehmet Biçkes
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Caner ÇAKI
İnönü Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal Of Humanities And Social Science
Dergi ISSN 2279-0837
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2017
Cilt No 22
Sayı 1
Sayfalar 70 / 82
Doi Numarası 10.9790/0837-2201047082
Makale Linki https://www.iosrjournals.org/iosr-jhss/pages/22(1)Version-4.html