img
Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Grade Students’ Achievement Levels and Estimation Performances in Triangles  
Yazarlar
Bilal Özçakır
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Cahit AYTEKİN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Bülent ALTUNKAYA
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bekir Kürşat Doruk
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Participatory Educational Research
Dergi ISSN 2148-6123
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCOEducational Source, Turkish Educational Index
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2015
Cilt No 2
Sayı 3
Sayfalar 43 / 54
Makale Linki http://www.perjournal.com/archieve/issue_2_3/4-per_15-22_volume_2_issue_3_page_43_54.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş