img
img
AN ANALYSIS OF DIGITAL BEHAVIOR RELATED TO THE PRIVACY PARADOX IN DIGITAL MARKETING
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Gizem Şebnem BEYDOĞAN Dr. Öğr. Üyesi Gizem Şebnem BEYDOĞAN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 4. ULUSLARARASI KORKUT ATA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
Kongre Tarihi 24-11-2025 / 30-11-2025
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Osmaniye
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş