img
img
Teachers as Experts: A Qualitative Exploration of Specialisation and Professional Excellence   
Yazarlar (1)
Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü ESCI dergilerinde yayınlanan tam makale
Dergi Adı MIER Journal of Educational Studies Trends & Practices
Dergi ISSN 0976-8203 Wos Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler ESCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 11-2025
Cilt No 15
Sayı 2
Sayfalar 538 / 563
Doi Numarası 10.52634/mier/2025/v15/i2/2924
Makale Linki https://www.mierjs.in/index.php/mjestp/article/view/2924
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Teachers as Experts: A Qualitative Exploration of Specialisation and Professional Excellence

Paylaş