img
img
Understanding Preschool Stakeholders Beliefs about Early Developmental Skills: A Q-Method Study   
Yazarlar (1)
Hasan Dilek
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SCOPUS dergilerinde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Participatory Educational Research
Dergi ISSN 2148-6123 Scopus Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler Scopus
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 05-2025
Cilt No 12
Sayı 3
Sayfalar 154 / 175
Doi Numarası 10.17275/per.25.38.12.3
Makale Linki https://doi.org/10.17275/per.25.38.12.3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Understanding Preschool Stakeholders Beliefs about Early Developmental Skills: A Q-Method Study

Paylaş