img
img
Interpreting the curricula: Multifactorial sense-making by preschool teachers in Turkey  
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Hasan DİLEK Dr. Öğr. Üyesi Hasan DİLEK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Teaching and Teacher Education
Dergi Tarandığı Indeksler
Dergi Grubu Q1
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 08-2025
Doi Numarası 10.1016/j.tate.2025.105060
Makale Linki https://doi.org/10.1016/j.tate.2025.105060
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Interpreting the curricula: Multifactorial sense-making by preschool teachers in Turkey

Paylaş