img
img
BİLİMSEL TARTIŞMA ODAKLI EĞİTİMİN HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNDE STİGMAYI ANLAMA VE ÖNLEME ÜZERİNE ETKİSİ  
Yazarlar (3)
Nilgün Ulutaşdemir
Gümüşhane Üniversitesi, Türkiye
Nurşen Kulakaç
Gümüşhane Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Sevda UZUN Doç. Dr. Sevda UZUN
Gümüşhane Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı ICONTECH INTERNATIONAL JOURNAL OF SURVEYS, ENGINEERING, TECHNOLOGY
Dergi ISSN 2717-7270
Dergi Tarandığı Indeksler INDEX COPERNICUS
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2021
Cilt No 5
Sayı 2
Sayfalar 25 / 31
Makale Linki http://icontechjournal.com/index.php/iij
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş