img
img
Examining the Impact of Consumer Innovativeness on Brand Equity Components and Purchasing Behavior: A SEM-Based Field Study in the Agricultural Equipment Industry    
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Başar ALTUNTAŞ Doç. Dr. Başar ALTUNTAŞ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Tahir Yıldırım
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü ESCI dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tarım ve Doğa Dergisi
Dergi ISSN 2619-9149 Wos Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler ESCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2025
Cilt No 28
Sayı 4
Sayfalar 1143 / 1158
Doi Numarası 10.18016/ksutarimdoga.vi.1648719
Makale Linki http://dogadergi.ksu.edu.tr/tr/pub/issue/92369/1648719