img
img
Interpreting the curricula: Multifactorial sense-making by preschool teachers in Turkey   
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Tarık BAŞAR Doç. Dr. Tarık BAŞAR
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Hasan DİLEK Dr. Öğr. Üyesi Hasan DİLEK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Teaching and Teacher Education
Dergi ISSN 0742-051X Wos Dergi Scopus Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q1
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 08-2025
Cilt No 162
Doi Numarası 10.1016/j.tate.2025.105060
Makale Linki https://doi.org/10.1016/j.tate.2025.105060
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Interpreting the curricula: Multifactorial sense-making by preschool teachers in Turkey

Paylaş