Yazarlar (2) |
![]() Yozgat Bozok Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu araştırmanın amacı duygusal zekâ ve genel öz yeterliğin öğrenmeye ilişkin tutuma etkisinde eleştirel düşünme eğiliminin aracılık rolünün belirlenmesidir. Nicel araştırma deseninde planlanan çalışmaya Yozgat Bozok Üniversitesinde 2021-2022 eğitim-öğretim yılında öğrenim gören ön lisans ve lisans öğrencileri katılım göstermiştir. Araştırmada kolay... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi |
Dergi ISSN | 2148-1237 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2022 |
Cilt No | 57 |
Sayı | 4 |
Sayfalar | 3192 / 3211 |
Doi Numarası | 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.22.12.1959 |
Makale Linki | http://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.22.12.1959 |