img
img
Proje Yönetimi Öğretiminde Çevrimiçi Proje Yönetimi Yazılımı Kullanılmasının Öğrenci Memnuniyeti ve Etkileşim Üzerindeki Etkileri  
Yazarlar (1)
Erhan Güneş
Devamını Göster
Özet
This paper examines the implementation of an online Project management software (OPMS), in the context of teaching Project management, with 90 undergraduate students from two universities. The OPMS enabled students to interact, to go over the course content, to share files, to get timely feedback, to schedule their study, to discuss within or among study groups and to make use of other opportunities while learning via the web. The paper focused on the effects of this educational implementation, during four months, on student satisfaction and interaction. Both quantitative and qualitative data were collected and analyzed separately and the results regarding student satisfaction and interaction were presented and compared. Findings reveal that the implementation was found to be valuable in terms of facilitating student satisfaction, student-student interaction and student-teacher interaction.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dergi Tarandığı Indeksler
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2017
Cilt No 4
Sayı 3
Sayfalar 122 / 135
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş