img
Sosyal Bilgiler Dersinde Anlamlandırma Stratejilerinin Yeri ve Önemi    
Yazarlar
Prof. Dr. Bayram TAY
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Özet
Bu çalışmada, öğrenme, öğrenme stratejileri ve bu stratejilerden anlamlandırma stratejileri ve Sosyal Bilgiler hakkında bilgi verilmiştir. İlköğretim Sosyal Bilgiler dersinde anlamlandırma stratejilerinin öğrenciler tarafından nasıl kullanılabileceği örneklerle açıklanmıştır. Çalışmanın amacı, anlamlandırma stratejilerinin Sosyal Bilgiler dersi konularını öğrenmede sağlayacağı kolaylığı ortaya koyarak bu stratejilerin önemini vurgulamaktır.
Anahtar Kelimeler
sosyal bilgiler,öğrenme stratejileri,öğrenme,ilk öğretim
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Dergi ISSN 2147-1037
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 04-2004
Cilt No 2
Sayı 2
Sayfalar 1 / 12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
TRDizin 18
Google Scholar 90

Paylaş